SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Kto z was jedzie na MP2006

temat działu:

Informator ZACHODNIOPOMORSKI

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2412

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 243
Ktos tu mowil, ze spania nie bedzie... ;>
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 88 Napisanych postów 14530 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 62110
no tak... miasto nocą
z tym noclegiem to tylko wymowka zeby nie przyjechać
pep nie chce zebym wpadł ;(

DORADCA W SUPLEMENTACJI
GG 1844256

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 135 Napisanych postów 18684 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 117415
maciek, bo pasa sciągnę... :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 243
Wracajac do tematu hoteli..kurcze Wawa taka jest duza a hotelach brak miejsc? Tzn wiadomo, ze im blizj hali tym lepiej, bo bez auta to spore utrudnienie z przemieszczaniem..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 135 Napisanych postów 18684 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 117415
komunikacja miejska działa
nie ma takich problemów jak sie wydaje :)
taxi działają również :)
mokrego dyngusa!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 88 Napisanych postów 14530 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 62110
ja zawsze obstawiam schronisko mlodzieżowe.
wlasny pokoj 2 osobowy z lazienką, lodowka i kuchnia obok, cisza i spokoj no i wszystko wygodne. i wszystko za 50 zeta za noc maks. (w poznaniu za 35 spalem)

DORADCA W SUPLEMENTACJI
GG 1844256

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 243
Dobre info Czarny !
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 588
Czarny podaj jakies namiary na te schronisko??? Masz moze tel zeby zrobic tam rezerwacje?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 88 Napisanych postów 14530 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 62110
ja nawet nie wiem kiedy MP sie zaczyna

schronisk w wawie na 100% jest min. 8-10

DORADCA W SUPLEMENTACJI
GG 1844256

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 135 Napisanych postów 18684 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 117415
czarny snob
nowobogacki burżuj hrhr
daj liste mi na priv bo ide pracować
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

ŻYCZENIA WIELKANOCNE

Następny temat

kto jest z Wałcza??