SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Kto pomoże przy żonie ? ;-)

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1366

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 11
Witam, proszę o pomoc w dopracowaniu planu treningowego dla żony.
Jako były wyczynowy sportowiec nie mam wiekszych problemów z ułożeniem planu dla siebie, kolegi, koleżanki...Żona także ćwiczy wg moich planów, ale w związku z tym, że wymaga pewnego "mieszanego" podejścia nie jestem zadowolony z wyników. Dlatego prośba o pomoc, o pewną optymalizację programu.
Żona genetycznie ma mocne nogi, do tego jest to miejsce upodobane przez nadmiar tłuszczyku. Nie są to jakieś dramatyczne zwały tłuszczu, ale w związku z tym, że jest to taka mała kobietka, brzydko psuje to proporcje.
Jak pisałem, żona jest aktywna. Ćwiczy na siłce, rowerek, biegi jako fat burnery ( zgodnie ze starą zasadą: niska intensywność, dłuższy czas.)
Patrząc na górę jest nieźle, spokojnie może chodzić z odkrytym zgrabnym brzuszkiem.Zarysowne mięsnie pleców... Przy 160cm wzrostu, 63 cm obwodu w pasie, 54 kg.
Wracając do meritum. Potrzebny plan, który:
zredukuje nadmiar tłuszczu,
wysmukli nogi jednocześnie nie wysmuklając dupki!
zaokrągli dupkę nie zmieniając wymiarów!
pozostałe mięśnie utrzyma w zwartośći i sprężystości (wysportowana sylwetka z zaznaczonymi mięśniami)
zbuduje mocniejsze barki (dla zachowania proporcji przy cięższym dole)

Fat burnery z niską częstotliwośćią chcemy zamienićna Hiit'a.
Jak to teraz połączyć wszystko w jedną całość w rozkładzie tygodniowym?
Jak często trenować siłkę, hitt'a, jak połączyć...
Dodatkowo środa jest zarezerwoana na tenis, więc to też trzeba uwzglądnić.
Czy na nogi zostawić tylko Hitt'a? Ale za to częściej (3-4 x tydzień )
czy jednak ćwicz. nog z dużą ilością powtórzeń (20-30) i krótkimi przerwami, a hiit (2-3x tydzień ).

Zapraszam do podzielenia sie swoim doświadczeniem i wiedzą.

Ps.:przeglądając forum natknąłem sie na poradę typu, na kształtne nogi i dupkę, dużo sprintów i starczy (bo sprinterki mają kształtne nogi i dupki)
Wg mnie to trochę chyba zamienione, skutek i przyczyna. Równie dobrze sprinterzy mają rozwinięte barki, plecy, klatki...a chyba nikt nie poleci sprintów na rozwój barków czy klatki. Po prostu, trening siłowy jest nierozerwalną częścią treningu sprinterów i to z mocnym akcentem na nogi.
Równie dobrze można polecić rzucanie oszczepem na rozwój barków, bo oszczepnicy to przecież barczyści chłopcy
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 4654 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 95244
troche duzo tych zmian i wymagan.Tu zmienic to odjac tu dodac to ma zostac a tu zaokraglic???
Czlowieku niektorych rzeczy nie da sie zmienic,cwiczenia tonie operacja dzieki nim mozesz tylko polpszyc sylwetke ktora dlaa ci natura i geny.Mowisz ze twoja zona cwiczy i ogolnie dobrze sie odzywia jesli tak na prawde jest to nie znam innych sposobow by cos tam ulepszyc no chyba ze operacja plastyczna ale skoro cwiczy i ma tam jakies takie male defekty to widocznie tak musi byc.Naturalnymi sposobami wiele tu juz nie zmienisz.

ZAMBO (old school bodybuilding)

napisał(a)
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 6988 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 52689
nie chce mi sie czytac, wiec odpowiem tylko na temat



---> daj fotke to pomysle

-World belongs to strong and brutal-

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 103 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 14621
Powiedz żonie żeby nie wp********* jak świnia

Raz i Dwa:]]]

napisał(a)
Specjalista
Szacuny 75 Napisanych postów 8751 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 42589
Comandos- szacunek dla kobiet sie należy.

cześć/

a ten co mi zmienił podpis na jestem lamerem sam jest lamerem i niech sie wali na ryj.

pozdrawiam

napisał(a)
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 10951 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 73516
j/w
co to za wypowiedz wogole
zabawne to nie było i nie wiem co miałes na celu...

Zmieniony przez - biliwiget w dniu 2006-06-17 13:42:46
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 11
...przyznam, że forum wydawało mi się poważniejsze i liczyłem na parę fachowych odpowiedzi. Szczególnie od osób, które siedzą w temacie "zawodowo". Takich, które nie powiedzą klientce : "no sorka ale, genetyki nie zmienisz, tu tylko operacja plastyczna..." Genetyki nie zmienię to fakt, ale obwody w cm, można powiekszać, lub zmniejszać. Dla kogoś kto trochę potrenował to nie czarna magia.
A trenować każdy może trochę lapiej lub trochę gorzej...
Pytanie jest: jak to zrobić lepiej.

Ja bym takiego trenera w mojej siłce nie zatrudnił
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 310 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 9481
Obwody mozna zmieniac w pewnych zakresach, a to zalezy przede wszystkim genetyki czyli miedzy innymi budowy kostnej. Przykladowo zwroc uwage, nie niektorzy maja potezne lydki, a nigdy nie cwiczyli na silowni. Dla taliego kogos zejscie z obwodem jest prawie niemozliwoscia.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 4654 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 95244
niektorzy naturalnie moga dojsc np do opwodu ramienia siegajacego 48cm a niektorzy nie i to wlasnie o to chodzi w tej genetyce jedni maja predyspozycje do jakiegos tam sportu inni nie i to nas rozni.Genetyke mozna oszukac owszem ale chyba nie o to ci chodzilo.A wogole to nie wiemy w jakiej formie jest twoja kobieta jaka ma diete, jak dlugo cwiczy.Napisales za duzo ogulow i za duzo pragnien i wymagan. tu nie ma cudotworcow.

ZAMBO (old school bodybuilding)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

pelna rozpiska na rzezbe

Następny temat

Plan do oceny

Katarzyna Dudek - ocena sylwetki Katarzyna Dudek - ocena sylwetki TOP 10 bicepsów w historii TOP 10 bicepsów w historii Zakwasy - czy trenować? Zakwasy - czy trenować? Warsztat: biceps i triceps HIPERTROFIA! Warsztat: biceps i triceps HIPERTROFIA! Tamara Szczęśniak - ocena sylwetki Tamara Szczęśniak - ocena sylwetki Przerwa od kreatyny, czy jest konieczna? Przerwa od kreatyny, czy jest konieczna? Insulina w kulturystyce -  debata Insulina w kulturystyce - debata Jakie wafelki wybrać na diecie? Jakie wafelki wybrać na diecie?