Ćwicze od 7 miechów tutaj podam swój plan(jestem zielony!) Mam 17 lat Pon:Klatka Wto:Triceps Śro:Barki i Kaptury Czw:Biceps i Przedramienia Pią:Plecy Mam wrażenie że to kiepski paln i jeżeli ktoś coś doradzi jak ułożyć paln to dzięki.
w pn, wt i sr obciazasz tricepsy. Nie są w stanie w dobe sie zregenerowac. W cz i pt obciazasz bice przez co rowniez sie zdaza zregenerowac. Za duzo cwiczysz. 5dni na tydzien to nie dla ciebie. 3 lub 4 maks. Ucielo ci nogi? Cwicz je!!!
T-T-W-T-T-W-W dla 4 dni treningowych lub T-W-T-W-T-W-W dla 3 dni treningowych
dzień 1-barki+tricepsy+bicepsy dzień 2-nogi+brzuch dzień 3-klatka+brzuch dzień 4-plecy(całe)
Zrozumiales? jak ni to pisz
Liczy się wytrwałość!!!
1082726529000
Nygol
Wysłana - 23 kwietnia 2004 21:05
a ja polecam ci tak: poniedziałek: klatka, triceps wtorek:wolne środa: barki, czworoboczne(kaptury), biceps czwartek:wolne piątek:plecy sobota:wolne niedziela:nogi, przedramiona oczywiście dni mogą ulegać zmianie, poza tym w dni wolne możesz zrobić( a raczej powinieneś tak 2 x na tydzień zrobić) brzuch i łydki.NIE ZAPOMNIJ O TYM!Poza tym zajmij sie też dietą!
1082747147000
chasland17
Wysłana - 24 kwietnia 2004 01:49
Ja zawsze podaje ten sam schemat dla zielonych. PONIEDZIAŁEK: klata + triceps WTOREK: plecy + biceps + przedramiona ŚRODA: wolne CZWARTEK: nogi + brzuch PIĄTEK: barki + kaptury SOBOTA: wolne NIEDZIELA: brzuch
1082764179000
chasland17
Wysłana - 24 kwietnia 2004 01:53
jest dobry, są odpowiednie odstępy regeneracyjne dla każdego mięsnia. połączenia są dobre; 1.)bic robisz z plecami gdyż uzywasz go do robienia, np: - ściągania drązka do klaty/karku - wiosłowania 2.)triceps robisz z klatą, gdyż używasz go do robienia, np: - wyciskania sztangi/sztangielek na klate (i na poziomie i skosie)
1082764438000
Big_Greg
Wysłana - 24 kwietnia 2004 10:12