Temat został odczytany 705 razy

Kształtowanie sylwetki - odpowiednia dieta

zgłoś naruszenie
  • Prezesik15
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 11
  • Na forum: 303 dni
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 51
Cześć!
Piszę tutaj z pytaniem, jak mam trochę zrzucić? Nie oczekuję od Was diety cud tzw. tylko coś co mi naprawdę pomoże, otóż mam 18 lat, 178 cm wzrostu i okolo 91 kg wagi. Myślicie, że sporo? Pewnie trochę tak, lecz nie wyglądam jak typowy pulchny chłopak tylko bywało w wakacje kiedy codziennie piłka po kilka godzin, rower tak samo, czasami po 30 km dziennie. Ze sportem nie jestem w tyle, dlatego czuje swoje mięśnie i w nogach (mam masywne) oraz na brzuchu. Mój problem wydaje mi się, że jem to co niezdrowe, ale nie mc donaldy itp, tego unikam jak ognia :) po prostu czasem jakies chipsy itp :) dojadam między posiłkami, pomyślałem, że to musi być koniec. Wiem, że to forum może mi pomóc, jak wspomniałem, nie chce wyrabiać kolejnych mięśni, bo nie tego oczekuje, planuje zrzucić tak maks 10 kg i na tym przestać. Najchętniej aeroby, gdyż podobno to właśnie aeroby najbardziej pomagają schudnąć. Na siłownię nie mam opcji jak iść gdyż zwyczajnie nie mam czasu, wolę warunki domowe. Pomożecie mi? Wystarczy, że mnie naprowadzicie, byłbym naprawdę wdzięczny! Dzięki i pozdrawiam!

1475870754000
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

Indywidualne plany dietetyczne i treningowe

  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
zgłoś naruszenie
  • flex1976 Trener Personalny
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 57736
  • Wiek: 41 lat
  • Na forum: 11 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 484946
  • Status: Ekspert
  • Trenuje: 20
Witam,
na samym początku proponuje zapoznać się z tematem:
http://potreningu.pl/articles/290/jak-zabrac-sie-za-ukladanie-diety 
Musisz wyliczyć zapotrzebowanie kaloryczne:
http://potreningu.pl/calculators/bmr 
Chcesz redukować to od tego odejmujesz ok 500kcal
Spróbuj ułożyć dietę na podstawie art :
http://www.sfd.pl/Potrzebujesz_Diete_Masz_Pytania_ZAJRZYJ-t379384.html 
http://www.sfd.pl/Zbiór_linków_działu_Odżywianie-t418003.html 
Wstaw do poprawy wg wskazówek :
http://www.sfd.pl/-t922822.html 

Pozdrawiam
[https://www.facebook.com/SebastianSzmitTrenerPersonalny]

1475871272000
zgłoś naruszenie
  • Stefanski
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 416
  • Wiek: 22 lat
  • Na forum: 202 dni
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 4955
Jak nie chcesz stworzyc miesnia wiecej to tak jak mowisz tylko rub aeroby i nie chodz na silke.
Zapraszam do mojego dziennika :)
[http://www.sfd.pl/[BLOG]_Stefanski__Szwed_proboje_budowac_estetyczna_mase-t1128478.html]
1475877095000
zgłoś naruszenie
  • M-ka
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 2791
  • Wiek: 41 lat
  • Na forum: 2 lata
  • Płeć: Kobieta
  • LPA: 47424
  • Status: Specjalista
Przede wszystkim lepsza/zdrowsza dieta.
Zainteresuj się interwałami... To skuteczniejsza od zwykłych aerobów forma treningu spalającego tłuszcz.
Pozdrawiam.
1475879681000
zgłoś naruszenie
  • dudee
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 21817
  • Wiek: 22 lat
  • Na forum: 4 lata
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 180197
  • Status: Ekspert
Dokładnie, tutaj nie ma filozofii - trzeba zrewolucjonizować sposób żywienia. Długie i częste aeroby nie są zawsze są korzystne dla Twojej sylwetki, czasem mogą powodować odwrotny efekt. (utrudnić redukcję tkanki tłuszczowej, szczególnie na deficycie kalorycznym ) każdy ma inne cele, ale jednak bym zalecił trening siłowy całego ciała, bo jeśli schudniesz to mogą z Ciebie zostać skóra i kości.
UDZIELANIE KONSULTACJI ŻYWIENIOWYCH.

DOBÓR SPERSONALIZOWANYCH PLANÓW DIETETYCZNYCH - TYLKO PRYWATNIE.


DORADCA W DZIALE TDP.

―――――――――――――――――――――――――――――――――――――――----

[http://www.sfd.pl/[BLOG]_ROAD_TO_THE_SUCCESS._dudee_-t1127478-s25.html]
1475915182000
zgłoś naruszenie
  • Prezesik15
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 11
  • Na forum: 303 dni
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 51
Czyli jak teraz wiem, że mam mięśnie i zacznę chudnąć przykładowo 3-4 kg miesięcznie (czytałem, że takie powinno być tempo) to prawdopodobnie stracę mięśnie? Oraz jakie polecacie interwały bądź aeroby skuteczne? Jazda rowerem mniej więcej musi godzinę trwać tak aby organizm zaczął spalać tłuszcz. Podobnie z bieganiem. Czyli w takim razie jakie tempo bym musiał trzymać aby były jakieś efekty po miesiącu? Wybaczcie ale naprawdę zielony jestem w tym.:) pozdro!
1475916822000
zgłoś naruszenie
  • deja vu
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 5375
  • Wiek: 41 lat
  • Na forum: 4 lata
  • Płeć: Kobieta
  • LPA: 124592
  • Status: Specjalista
1 kg miesięcznie spadku wagi to dużo, na początku może tak być, bo woda spada treśc jelitowa. Nie ma czegoś takiego, że dopiero po godzinie organizm spala tłuszcz - jest wysiłek, powstaje deficyt kaloryczny, następuje redukcja tkanki tłuszczowej - to tak bardzow sposób uproszczony. Ale... do wysiłku aerobowego organizm się adaptuje (dlatego można przebiec np. maraton).. Czyli z czasem będziesz sobie kręcił aero na tym rowerku a odpowiedzi organizmu nie będzie.. Bo się przyzwyczaił. Miesiąc? Utyłeś w miesiac? Jest takie brzydkie ale prawdziwe powiedzenie: "nie spasłam się wczoraj, nie schudnę jutro". Poza tym szybki spadek masy ciała wcale nie musi byc korzystny dla sylwetki - jeśli masz duży deficyt kaloryczny i nie ćwiczysz siłowo, to organizm pozbywa się najpierw mięśni, bo dla ich zachowania potrzeba najwięcej energii.
[http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661.html]#

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.
1475918333000
zgłoś naruszenie
  • domer ODŻYWIANIE
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 45419
  • Wiek: 32 lat
  • Na forum: 13 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 306111
  • Status: Ekspert
  • Trenuje: 10
Wzróć uwagę na obwody i wygląd sylwetki a niekoniecznie na masę ciała. Kg nie są wyznacznikiem efektów. Treningi siłowe to podstawa kształtowania sylwetki. Wcale nie musi być one długie. W 45min można zrobić dobry trening angażując podstawowe grupy mięśni złożonymi ćwiczeniami.
Moderator działu Odżywianie


1475922910000
zgłoś naruszenie
  • Prezesik15
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 11
  • Na forum: 303 dni
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 51
Rozumiem, ale tak jak napisałem wcześniej, naprawdę nie mam zamiaru wyrabiać mięśni gdyż uważam, że takie mi wystarczą, nie interesują mnie tematy wyrabiania sylwetki, gdyż muszę przyznać, nie mam takiego samozaparcia, a i warunki domowe niezbyt sprzyjają takiemu rozwojowi.
1476118986000
zgłoś naruszenie
  • M-ka
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 2791
  • Wiek: 41 lat
  • Na forum: 2 lata
  • Płeć: Kobieta
  • LPA: 47424
  • Status: Specjalista
Jak chcesz to oblicz swoje bieżące zapotrzebowanie (uwzględnij możliwie dokładnie każdą aktywność w tygodniu), ułóż dietę wg zaleceń z linków nt odżywiania, a my pomożemy to skorygować...
Co do aerobów - niestety ale one najczęściej powodują problemy na redukcji. Łatwo stracić mięśnie, trudno schudnąć. To mity, że są najlepsze w odchudzaniu... Tylko nieliczne osoby nie mają problemów z dużą ilością aero.
Odchudzanie aerobami często kończy się spaleniem mięśni, problemami hormonalnymi i jo-jo. Siłownia, choćby 2 razy na tydzień, jest bezpieczniejsza, podobnie interwały.

Tu masz w razie czego ankietę i pomocne linki:
http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBI%C4%86_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIA%C5%81U%2E-t922822.html

http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne%2C_sk%C5%82%2E_prod%2E_%C5%BCywno%C5%9Bciowych%2C_%25_bf-t276436.html

http://www.sfd.pl/Zbi%C3%B3r_link%C3%B3w_dzia%C5%82u_Od%C5%BCywianie-t418003.html 
1476121862000
zgłoś naruszenie
  • domer ODŻYWIANIE
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 45419
  • Wiek: 32 lat
  • Na forum: 13 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 306111
  • Status: Ekspert
  • Trenuje: 10
W ten sposób do niczego nie dojdziesz. Im szybciej to zrozumiesz, tym lepiej dla Ciebie. Jest wielce prawdopodobne, że sylwetka będzie wyglądała gorzej niż teraz.
Moderator działu Odżywianie


1476168110000