Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 32196 razy
  • Autor

    Krzywe nogi

  • Qfelek
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 134
    • Na forum: 8 lat
    • LPA: 1339

    Wysłano 23 lutego 2006 22:10

    zgłoś naruszenie

    Witam! Nie widziałem takiego tematu wiec pozwoliłem sobie załorzyc, mam krzywe nogi tzn odchylone w kolanie do zwenątrz. Mam pytanie czy moge bez obaw robic przysiady, czy raczej nie bo krzywizna sie poszerzy? Dodam ze mam 18 lat a krzywe nogi mam od dziecka. A i gram w noge i siatke dosyc często i jak ostrzej poćwicze to strzykają mi kostki i kolana czasmi bolą w zwenętrznej częsci. Czekam na konkretne odpowiedzi aczkolwiek kazda sie liczy :)

  • Wysłano 23 lutego 2006 23:45

    zgłoś naruszenie
    Polecamy zaufać naszym specjalistom, dobierając plan treningowy, plan odżywiania czy suplementację, potrzebujesz indywidualnego podejścia. Poproś o przygotowanie planu dla Ciebie http://potreningu.pl/plany. Profesjonalny, kompletny plan: diety + treningi + suplementacja, już od 149 69
  • Mawashi
    • Pochwały:0
    • Nagany:brak
    • Postów: 16677
    • Wiek: 34 lat
    • Na forum: 12 lat
    • Trenuje: 16
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 82396
    • Status:Ekspert

    Wysłano 23 lutego 2006 23:45

    zgłoś naruszenie
    Jesli to nie jest patologiczna krzywica, to mozna cwiczyc m. ud przysiadami. Tutaj wazne jest to, zeby uda pracowaly w osi z podudziami i co wazniejsze kolana nie schodzily sie do wewnatrz. Jesli uda ci sie tak wykonac przysiady, to niech ci to wyjdzie na zdrowie
    Moderator dz. Trening w domowych warunkach

    "Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"

    Moje treningi na youtube:
    [http://www.youtube.com/user/bmatenka?feature=mhee]
  • Qfelek
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 134
    • Na forum: 8 lat
    • LPA: 1339

    Wysłano 24 lutego 2006 00:00

    zgłoś naruszenie
    A jaka to patalogiczna krzywica? :] A dwa opisałes normalny przysiad dobrze wykonany czy to jakies specjalne przysiady pytam dla pewnosci :)

  • MISS SFD
    Clever_eva
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 1634
    • Wiek: 15 lat
    • Na forum: 8 lat
    • Trenuje: 8
    • Płeć: Kobieta
    • LPA: 15594

    Wysłano 24 lutego 2006 03:47

    zgłoś naruszenie
    Przysiad, ktor opisal Ci Mawashi jest najzwyklejszym pod sloncem przysiadem i tak jak moj przedmowca wspomnial, jesli twoja krzywizna nie jest krzywizna patologiczna mozna ja skorygowac,a wtedy przysiady jak najbardziej odpowiednie, najwazniejsze jednak zeby technika byla 100% poprawna, bo inaczej tylko sobie zaszkodzisz.
    zapomnij na razie o dzwiganiu jakichkolwiek dodatkowych kilogramow dopoki nie opanujesz w pelni techniki. Najwazniejsze by kolana przez caly czas pozostawaly w lini z 2-3 palcami u stop, zachowaj naturalna krzywizne kregoslupa,caly czas patrz przed siebie, na jeden obrany przez siebie punkt(pomoze Ci to zachowac glowe w odpowiedniej pozycji),nie garb sie- sciagnij lopatki razem, wypnij piers... heh , no troszke jest tych 'teaching points' tutaj, trzeba przyznac, ale jesli juz raz dobrze opanujesz technike to przysiady beda dla Ciebie naprawde korzystnym Cwiczeniem.

    aha i jesli masz problemy z kolanami podczas przysiadu- tzn uciekaja Ci one do srodka, to popros kogos by przytrzymal Ci kolana od zewnetrznej strony i delikatnie pchal je do srodka, Twom zadaniem bedzie stawianie oporu, musisz utrzymac kolana wciaz w jednej lini ze wspomnianymi 2-3 palcami u stop. ( inna wersja- zamiast pomocy kolegi mozesz uzyc elastycznej gumy (jesli macie taka na silowni) poprostu misisz ja sobie obwiazac wokol kolan i podczas przysiadu stawiac jej opor delikatnie wypychajac kolana do zewnatrz jednak wciaz utrzymujac linie prosta z palcami stop)
    ojj dosc trudno jest to opisac, mam nadzieje ze wiesz o co mi chodzi, jesli nie to postaram sie o jakies ilustracje coby ulatwic zrzumienie.
    Skutki nadmiaru HGH u kobiet
    [http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=10258]
  • Qfelek
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 134
    • Na forum: 8 lat
    • LPA: 1339

    Wysłano 24 lutego 2006 15:44

    zgłoś naruszenie
    dziekuje bardzo zwłaszcza ze poświeciłas mi tyle uwagi :) Chyba zakupie sobie glukozamine mam do dyspozycji 120 zł tylko nie wiem jeszcze na jaka i ile mi wystarczy. Moze macie jakes propozycje? :]

  • Sandrynkaa
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 2
    • Na forum: 5 lat
    • LPA: 9

    Wysłano 10 lipca 2008 20:03

    zgłoś naruszenie
    Witam! Mam 18 lat i duzy problem z ktorym nie moge sobie poradzic! Polega on na tym, ze mam krzywe nogi! Moje nogi od kolan do kostek to jedna wielka dziura. jak je zlacze to powstaje tz. "O" Przez to zle czuje sie w spodniczkach i spodenkach. Caly czas tylko dlugie spodnie! Wstydze ie tego i jestem narazona na niezbyt mile opinie na ten temat. Czy sa jakies cwiczenia badz lekarz, ktory mi pomoze??? juz nie wytrzymuje tego!!! tak bym chciala zalozyc spodniczke, szpoleczki i wyjsc gdzieś... Boze to moje pragnienie.... Dzieki, jesli ktos ktos przeczytal. Pozdrawiam
  • Indibike
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 8
    • Na forum: 4 lata
    • LPA: 17

    Wysłano 06 lipca 2009 14:12

    zgłoś naruszenie
    A co z osobą która ma też krzywe nogi ale do środka? Ja trenowałam prawie 12 lat (dystanse od 200m p/p, 400m, 1500m, 3000m, 5000m, 10km, a także skok w dal i trójskok). To było zanim skończyłam 20 lat. Dzisiaj mam 29, 2 porody za sobą i wagę 63kg przy 174cm wzrostu. Zauważyłam, że ciąże bardzo zeszpeciły moją sylwetkę. Mam bardzo duże piersi (80E), ubrania noszę ogólnie w rozm. 38 ale mam problem z okolicą wokół pępka na biodrach i udach, rozstępy zniszczyły skórę. Moje kolana zrobiły się grube od wewnętrznej strony. Mam tzw. X. Jeżdżę rowerem, robię brzuszki, smaruję się preparatami ujędrniającymi i na rozstępy by poprawić sylwetkę i wygląd skóry ale problemy nie znikają. Jaki zestaw ćwiczeń byłby odpowiedni? Nie boję się zakwasów (wręcz je uwielbiam ale nieczęsto się pojawiają bo i tak sporo się ruszam). Marzy mi się kaloryfer na brzuchu (nie musi być jak u kulturystów), jędrne, silne ciało i w miare proste nogi. Proszę o wskazówki.
    "Bądź na poziomie i trzymaj się w pionie"
    OSF - targi