;
Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 173719 razy
  • Autor

    Kreatyna - skutki uboczne?Przeczytaj!Jakie?

  • herkuless
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 29
    • Na forum: 9 lat
    • LPA: 783

    Wysłano 16 I 2007 22:37

    zgłoś naruszenie

    Witam!
    Wszyscy chwalą kreatynke, niewątpliwie jest to dobry suplement, ale mało kto zastanawia sie nad skutkami ubocznymi. Czy isnieją takowe? Osobiście nie jestem przeciwnikiem kreatyny. Producenci twierdzą, iż skutków ubocznych nie ma, ale to oczywiste, przecież muszą zachwalać towar aby sie sprzedawał =P. Założyłem ten post w celu odnalezienia skutków ubocznych, jeżeli istnieją. Być może ktoś z Was zauważył coś złego po cyklu kreatynowym i podzieli sie z swoim spostrzeżeniem. Osobiście słyszałem, że:
    -kreatyna wypłukuje witamine C z organizmu
    -może negatywnie wpływać na trądzik
    SłysZałem także pozytywną opinię, mianowicie czyści krew poprzez zwiększoną przyswajalność wody.
    Jeżeli zauważyłeś jakieś uboczne działanie kreatyny ( np. trądzik) lub pozytywne podziel sie z nami. Proszę o odpowiedź osoby doświadczone, a nie takie które kreatyne widziały na obrazku =P. Mile widziane przedstawienie opublikowanych badań naukowych.
  • Gym_Maniac
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 405
    • Na forum: 8 lat
    • LPA: 5118

    Wysłano 16 I 2007 22:40

    zgłoś naruszenie
    Wiadomo że w pewnym stopniu obciąża wątrobe. Nieznacznie ale jednak.
    Innych nie znam.
    ,,Musimy od siebie wymagać, nawet jeśli inni nie będą od nas wymagać!!''
    Pokolenie JPII
  • A.Jabłoński
    jabolcokk
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 23193
    • Wiek: 30 lat
    • Na forum: 11 lat
    • LPA: 222680

    Wysłano 16 I 2007 22:43

    zgłoś naruszenie
    Wątrobe to raczej nie
    NERki jak cos ale to w mlaym stopniu i to nie kreatyna tylko kreatynina je obciaza
    pozatym jest podniesione cisnienie poprzez retencje wody ale nie znacznie
    jesli masz zdrowe nerki i 0 problemow z sercem to bierz pozatym bylo juz uzyj wyszukiwarki
  • Mazuro13
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 2566
    • Wiek: 25 lat
    • Na forum: 8 lat
    • LPA: 10268

    Wysłano 16 I 2007 22:43

    zgłoś naruszenie
    Jedyną wadę jaką znam to taką, że im dłużej się ją bierze to po pewnym czasie hamuje wydzielanie własnej kreatyny. No i jej większość zamienia się w nieaktyną kreatyninę, ale teraz są już takie kreatyny, które nie mają tej wady.
  • Gym_Maniac
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 405
    • Na forum: 8 lat
    • LPA: 5118

    Wysłano 16 I 2007 22:47

    zgłoś naruszenie
    Tfu!!
    Sorry za błąd. Oczywiście że nerki Nie wiem czemu napisałem wątrobe.
    Pozdrawiam
    ,,Musimy od siebie wymagać, nawet jeśli inni nie będą od nas wymagać!!''
    Pokolenie JPII
  • Dietetyk-SFD
    faftaq
    • Pochwały:0
    • Nagany:brak
    • Postów: 33864
    • Wiek: 32 lat
    • Na forum: 8 lat
    • LPA: 136005
    • Status:Ekspert

    Wysłano 16 I 2007 22:48

    zgłoś naruszenie
    mono posrednio może wpływać na wzrost ciśnienia krwi, słyszałem też o biegunkach i zgagach po kretce. co do "przyswajalnosci wody" to ciekawie to brzmi... fakt, nie zaleca się jej przy niektórych chorobach nerek, podobnie jak magnezu i vit c, więc mniemam iż "toksycznośc" jest podobna
    ZAPRASZAM NA SZKOLENIA Z DIETETYKI SPORTOWEJ DZIEDZIN POKREWNYCH.

    [http://edukacja.sfd.pl/]
    [https://www.facebook.com/tadeusz.sowinski.9]

    POTRZEBUJESZ POMOCY W DIECIE, SUPLEMENTACJI I TRENINGU?

    pisz: diet.sportowa@gmail.com

    EFEKTY JAKICH MOŻESZ SIĘ SPODZIEWAĆ: [http://www.sfd.pl/Krata_na_lato__według__RafalRRRR-t928364-s47.html#post7]

  • tomek 82
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 7039
    • Na forum: 11 lat
    • LPA: 85811

    Wysłano 16 I 2007 22:59

    zgłoś naruszenie
    Przez kumulacje wody w miesniach moze powodowac wyzsze cisnienie krwi. Na pewno w jakis tam sposob ryje nerki. Zwlaszcza brana przez dluzszy okres czasu.
    NOX
    • Pochwały: 0
    • Nagany:0
    • Postów: 0
    • LPA: 0

    Wysłano 16 I 2007 22:59

    zgłoś naruszenie
    ja po paru cyklach miałem nadciśnienie
  • quer
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 41
    • Na forum: 9 lat
    • LPA: 13923

    Wysłano 16 I 2007 23:05

    zgłoś naruszenie
    sikasz jak szalony juz po 30 min od pierwszego przyjecia kreta, nawet jak nie pijesz duzo wody, podwyzszone cisnienie - 2 razy mialem 150/100
  • Lukasszzz
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 173
    • Na forum: 8 lat
    • LPA: 5816

    Wysłano 16 I 2007 23:16

    zgłoś naruszenie
    ja ogolnie mam podwyzszone cisnienie i sie balem jak bralem mono zeby jeszcze wiecej nie miec ale sie okazalo ze nie mialo to zadnego wplywu na ,mnie w dodatku spadlo w dol
    "Aby Polska rosła w siłę, a ludzie żyli dostatniej"
    Edward Gierek
  • DonBartosz
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 411
    • Na forum: 8 lat
    • LPA: 12040

    Wysłano 16 I 2007 23:19

    zgłoś naruszenie
    mnie opryszczylo konkretnie...na twarzy glownie