SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Kreatyna

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 868

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 32 lat Na forum 161 dni Przeczytanych tematów 579
Witam wszystkich.
Mam 15 lat, 3 miesiące ćwiczę na siłowni, co 2 dzień intensywny trening. Diete też trzymam. Myślałem nad kreatyną tylko boje się, że mi głowe urwie czy inne skutki uboczne będą. Mogę normalnie brać czy jeszcze czekać? Znalazłem takie, wydaje się spoko ale nie znam się

Zmieniony przez - flex1976 w dniu 2018-04-10 22:39:45
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 611 Napisanych postów 2471 Wiek 29 lat Na forum 353 dni Przeczytanych tematów 38944
ja bym jeszcze poczekal
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 32 lat Na forum 161 dni Przeczytanych tematów 579
Spoko. Ale jak bym teraz zaczął brać to mogę mieć jakieś skutki uboczne? Bo nie rozumiem jakie są przeciwwskazania.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3972 Napisanych postów 67929 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 550613
Nie potrzebujesz jeszcze kreatyny . Dieta i trening wystarczy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7369 Napisanych postów 105820 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1189001
Jak jesteś zdrowy nic ci nie będzie, kreatyna praktycznie nia ma żadnych skutków ubocznych, co nie mzienia faktu że ciut za wcześnie
1