SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Kreatyna

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 400

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 80 Wiek 27 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 864
Pierwszy tydzien po 20g nastepnie 5g dziennie co o tym myslicie?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6201 Napisanych postów 141003 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1036172
jest to jedna z mozliwosci dawkowania kreatyny, czyli z tzw. faza ladowania, dlla mnie jak najbardziej ok
zwlaszcza sprawdza sie, gdy chcemy szybko nasycic organizm kreatyna
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4098 Napisanych postów 68566 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 562492
Rownież stosuje taka fazę ładowania jak wchodzę na 6 tyg cykl
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7619 Napisanych postów 106899 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1243063
Kiedyś przetestowałem obie opcje z fazą ładowania i bez, dla mnie było bez znaczenia przy długim cyklu ok 12 tygodni, przy krótkim moze to mieć znaczenie.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2850 Napisanych postów 39826 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 315406
Tak dla celów 'szkoleniowych':

1. Sposoby dawkowania kreatyny:
1) Suplementacja stała:
5g dziennie o dowolnej porze dnia
Lub tylko około treningowo, czyli 5g przed treningiem oraz 5g po treningu.

2) Suplementacja cykliczna (6-12 tygodni) :
DT: 5g przed + 5g po treningu
DNT: 5g o dowolnej porze dnia

3) Suplementacja z fazą nasycenia (do 6tygodni) :
Pierwsze 5-7 dni 20-30g podzielone na porcje po 5g.
Kolejne dni po 3-5g.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 80 Wiek 27 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 864
Dzieki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 80 Wiek 27 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 864
A duza roznica bedzie jak bede bral 2×10g a nie 4×5g
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6201 Napisanych postów 141003 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1036172
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

BCAA - 3 do wyboru na pierwszy ogień