SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Krav Maga/Combat56 Szczecin, co wybrać,pomoc

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1794

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 36
Witam.
Zdaję sobie sprawę że podobnych tematów było wiele i uwierzcie mi że wszystkie je starałem się przeczytać, jednak mam pewien niedosyt i liczę na pomoc.
Obecnie jestem studentem, mam 20 lat i chciałbym od września zacząć treningi Krav Magi lub Combat 56 w Szczecinie. Jednak mam wiele wątpliwości oraz pytań i liczę na pomoc kogoś rzetelnego.
Chciałbym dokładnie dowiedzieć się jak wyglądają treningi combat56 oraz Krav Magi( u G.Krawczyka/W.Cieślaka). Konkretnie o zajęcia w parterze, poznawanie nowych technik, cenę treningów i przede wszystkim różnice dotyczące obydwu systemów oraz który lepiej zacząć trenować w moim mieście. Naczytałem się również że na krav madze nie ma sparingów, bez których nie idzie nauczyć się odpowiednio zachowywać w sytuacjach podbramkowych.
Interesuje mnie również podejście do osób nowych, nie mających wcześniejszego doświadczenia ( nie licząc kilku "szarpanin" na osiedlu) oraz to czy poradzę sobie bez niego.
Pragnę zaznaczyć, iż swoją przyszłość pragnę związać z mundurem, konkretnie będę starał dostać się do policji i uważam że czas najwyższy nauczyć się czegoś, co przydałoby mi się w późniejszej karierze w tym zawodzie.
W związku z tym jeszcze raz bardzo proszę o rzetelną odpowiedź.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 5162 Wiek 35 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 22175