SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Krata na lato wedlug Kapitana Wodki

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 39478

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 4373 Wiek 20 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 76005
JUZ MOZNA PISAC

Witam i zapraszam do sledzenia, komentowania i przede wszystkim do konstruktywnego krytykowania.



CEL


Redukcja tk. tluszczowej przy zachowaniu obecnych obwodow (oprocz pasa i tylka). Tylko tyle.




Dane:

- 26 lat
- 180 cm wzrostu
- waga 80.2 kg
- pas na wysokosci pepka luzem 86 cm ( -5 cm od 5 stycznia)
- pas na wysokosci pepka wciagniety 82.5 cm

UWAGA: moj centymetr konczy sie na 139 cm i tego konca uzywam jako poczatku (a to dlatego, ze na 0 cm jest kawalek metalowego haczyka i jest niewygodnie tego uzywac) teraz tak: jesli zaczynam od 139 cm i po zmierzeniu dostaje 53 cm to moj wynik to 139 - 53 = 86 cm. W razie potrzeby moge dac foto na dowod.

- biceps L/P 38 cm
- udo L/P 59-60 cm

Dodalem zdjecie swojej miarki:



Jak widac konczy sie 3 m 39 i tego konca uzywac jako start, jak pisalem. Mysle, ze juz nie powinno byc zadnych watpliowsci.




Wyniki silowe:

- WL 130 kg
- MC 160 kg
- przysiad tylni 110 - 115 kg

BF jak narazie podaje mi ok. 16% ale w to nie wierze Moj przyklad pokazuje juz na starcie jak slaby jest pomiar przy uzyciu kalkulatorow z internetu itd. Prosze zobaczyc uzytkownika drazekm i jak on wyglada a jak ja, choc BF pokazuje nam niemal ten sam.




O sobie:


Prowadze juz dziennik w dziale Dzienniki dla pocz.:

http://www.sfd.pl/Kapitan_Wodka__Pol_czlowiek,_pol_litra-t913097.html

Jakies 2.5 roku temu BF na poziomie okolo 30%. Od tamtej pory cwicze regularnie, ale od kilku miesiecy z w miare przemyslanym treningiem i dieta (wczesniej oczywiscie glodowka i konkretne rozwalenie metabolizmu). Jesli chodzi i swoje cialo to nadal bardzo go nie lubie. Najbardziej odstaja nogi (nie byly cwiczone bardzo dlugo) i klatka (zla technika, wyciskanie barkami, brak mostkowania itd.). Jestem swiadom brakow, ale jednak najpierw chce sie raz a dobrze wyciac i potem z glowa poprawiac braki. Jeszcze wiele przede mna.

Zdjecia robione z rana przy swietle dziennym oczywiscie, na czczo. Wyszly niekorzystnie Pomiary rowniez na czczo. Wyglada jak wyglada, pracuje zeby bylo lepiej

Jesli chodzi i codzienne przeszkody to ogranicza mnie troche nieregularny i czasem bardzo dlugi czas pracy (ale nie pracuje ciezko w sensie fizycznym, komputer w zasadzie).




Dieta:

Jem obecnie 3 posilki dziennie:

1. 12-13
2. 16-17
3. 20-21

b: 180-200 g/kgmc; t: 1 g/kgmc; w: reszta. Moje kcal to teraz okolo 2300.




Trening:

Jest to teraz czterodniowy SPLIT:

- klatka, brzuch
- plecy
- barki i rece, brzuch
- nogi

A bedzie tak za jakis czas:

- klatka, biceps, brzuch
- plecy
- barki, triceps, brzuch
- nogi

W tygodniu mam zamiar to rozlozyc nastepujaco:

- pon: aero 30 min
- wt: off
- sr: barki, tric, brzuch, aero 30 min
- czw: nogi i lekkie aero 20-30 min
- pt: off
- sob: klatka, biceps, brzuch, aero 30 min
- niedz: plecy, aero 30 min

Nie pasuje mi ten biceps przed plecami poki co, jeszcze pomysle. Dokladny rozklad poszcz. cwiczen podam juz jak to ruszy




ZDJECIA, INFO, FILMY:


WYLICZONY BF:


ZMIERZONY BF Z 18 MARCA (DOLNE) + BONUS - POMIAR JAK ZACZYNALEM (GORNE).


ZDJECIE WAGI Z DATA:


PAS WCIAGNIETY POMIAR:



PAS WCIAGNIETY BOKEIM:


PAS LUZEM POMIAR:


"POZA" PRZODEM:


"POZA" TYLEM:


PAKIET ANTYANOREKSYJNY:

- WYCISKANIE LEZAC 5 x 100 kg + SCREEN Z DATA DLA NIEDOWIARKOW JESLI NA FILMIKU NIEWYRAZNIE WIDAC:






DIPSY + SCREEN Z DATA:






L-SIT + SCREEN






OSTATNI SPRAWDZIAN DODAM JUTRO!




Zmieniony przez - Kapitan Wodka w dniu 2013-03-18 06:37:13
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 4373 Wiek 20 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 76005
Zapraszam do komentowania, temat jest otwarty Jesli cos jest niejasne badz budzi watpliowsci prosze smialo pisac.

Dostalem kilka uwag odnosnie pomiaru pasa. Wyzej juz uzupelnilem wpis i dalem zdjecie, mysle ze nie powinno to juz nikogo zastanawiac. Wkradl sie maly blad, bo napisalem ze koniec jest na 139 cm, a jest na 339 cm (nie pamietalem o tym), lecz to niczego nie zmieniaDodatkowo, w pomiarze BF z dzis tez jest podany obwod pasa i jest identyczny.


DO ORGANIZATOROW I INNYCH: NIE ZALEZY MI NA OSZUKIWANIU, FEJMIE (CHCE POZOSTAC ANONIMOWY) CZY NAGRODACH. (NIE WSPOMINALEM WYZEJ, ALE TEZ NIGDY NIE UZYWALEM SUPLI.) TRAKTUJE KONKURS JAKO ZDROWA RYWALIZACJE I MOTYWACJE DO DALSZEJ PRACY NAD SOBA. ZYCZE POWODZENIA KONKURENCJI, POKAZMY W KONCU ZDROWY BRZUCH BEZ FALD

Zmieniony przez - Kapitan Wodka w dniu 2013-03-18 07:01:25

Zmieniony przez - Kapitan Wodka w dniu 2013-03-18 07:04:52
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10670 Napisanych postów 44701 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Bardzo ladnie wszystko :)

W dipsach chyba tylko nie do konca prostowales rece - troche za nisko kamera i nie widac, ale to wg mnie nie znaczacy szczegol w calosci. L-sit zwalilo mnie z nog ... 5 x 100 kg tez super. Wrzuc dipsy do treningu z obciazeniem :) to na koniec konkursu machniesz 30 - 40 z cc :)

Powodzenia :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 4373 Wiek 20 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 76005
Dziekuje Ci Zgadzam sie, ze mozna to zrobic lepiej ale w dipsach nieprostowanie rak utrudnia sprawe moim zdaniem bo nie tracisz napiecia w ten sposob. A L-sit, coz, moglem nogi bardziej wyprostowac, wiem o tym ale niech juz zostanie jesli moze.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10670 Napisanych postów 44701 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Z prostowaniem rak w dipsach jest trudniej wykonac cw. ale ja sie nie czepiam. Cw. i tak jest ciezkie jakby nie bylo wykonane. W L-sit wg mnie to kwestia rozciagniecia - tak tez jest OK wg mnie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 76 Napisanych postów 6539 Wiek 41 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 61632
Masakra jakaś.... Przecież ja z 10 dipsów zrobię, a L-sit to pare sekund może.... Ciekawe jak mi pójdzie 50kg na ilość powtórzeń... Ale nie żalę się , tylko podziwiam jak Wam dobry idzie

Zmieniony przez - RafalRRRR w dniu 2013-03-18 09:45:06
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 4373 Wiek 20 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 76005
No, koniec zalenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10670 Napisanych postów 44701 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Wlasnie ... nie ma co plakac tylko trzeba za ... ac ze zacytuje klasyka :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 243 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 21407
powodzenia , będę zaglądał

Nie jest najważniejsze, byś był lepszy od innych.Najważniejsze jest, byś był lepszy od samego siebie z dnia wczorajszego.

— Mahatma Gandhi

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1235 Wiek 37 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 22806
Powodzenia będę zagladał wygląda ciekawie!

"Nigdy się nie poddawaj,porażka nigdy nie oznacza końca lecz początek drogi do zwycięstwa"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 248 Napisanych postów 9129 Wiek 40 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 130480
Kapitanie mam prośbę
jeśli masz fotkę z okresu gdy miałeś BF 28,8%, to jakbyś mógł ją wrzucić to byłbym wdzięczny
ja mam niby 23,3% i jestem ciekaw jak to u Ciebie wyglądało (chciałbym porównać)

KREW POT I ŁZY TYLKO NA TO NAS STAĆ

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Krata na Lato-według - kuba_n

Następny temat

Krata na lato - według - RafalRRRR