SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Korekta treningu

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 328

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

15

Waga

64

Wzrost

174

Cel treningowy

Rzeżba

Uprawiane inne sporty

Bieganie, judo, Pływanie

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Sztangielki, drążek

Dieta

brak

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

brak

Zażywane suplementy

brak
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 24
Witam, mam 15 lat, 174cm wzrostu i 64kg
Mój plan wygląda mniej więcej tak:
Poniedziałek
po południu basen
wieczorem trening siłowy i bieganie
Wtorek
po południu trening judo
Środa
trening siłowy i basen
wieczorem bieganie
Czwartek
treningi sportowe
Piątek
treningi sportowe
Sobota
trening siłowy i bieganie

Poważniejszy trening siłowy zacząłem pod koniec stycznia. Od wakacji ćwiczyłem pompki podciąganie i brzuch(ABS2).Mój trening wygląda tak:
1.Pompki 40/35/30/30/25
2.Rozpiętki 20/17/15/14
3.Unoszenie ramion w bok 20/20/20 i wprzód 20/20/20
4.Uginanie ramion stojąc 30/25/20
5.ABS2 poziom 5
Na zmiane z
1.Podciąganie na dążku nadchwytem 12/11/10/9/8
2.Podnoszenie sztangielek w skłonie
3.Unoszenie ramion w bok 20/20/20 i wprzód 20/20/20
4.Pompki w podporze tyłem 20/20/20
5.Abs2 poziom 5
Przerwy między seriami 1 min oprócz podciągania 2 min.Sam ułorzyłem ten plan i proszę o jakieś korekty, dodam że ćwiczę w domu i mam do dyspozycji hantelki, drążek i worek.Jęśli chodzi o poniedziałek to mam basen przed treningiem, wiem że to nie najlepsze rozwiązanie ale nie mogę tego zamienić.

Nie mam specjalnej diety, staram się jeść naturalne produkty, nie biorę supli. Mój cel to wyrzeźbić mięśnie a nie iść na mase.
Sorki za ten chaos, to mój pierwszy temat.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1522 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 13933
Jaka rzeźba przy takiej wadze? Dieta to podstawa, zwłaszcza przy takiej aktywności. Co do planu - popytaj w dziale treningu w domowych warunkach.

Jeden krok do tyłu, dwa do przodu.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening pod MT cel masa

Następny temat

SILE CZAS ZACZĄĆ

Anna Karcz- długo wyczekiwany powrót! Grzegorz Kępa- "oczyszczenie" branży Paige Hathaway na stole operacyjnym! Suplementacja na odchudzanie - Johimbina Suplementacja a timing - czyli co i w jakich porach dnia spożywać Waxy maize, vitargo vs carbo – o co tu chodzi? Nietypowe metody regeneracyjne Oleya Indeks glikemiczny i indeks sytości