logo
zamknij zamknij

Konkurs wrzesień - Martwy Ciag na prostych nogach - 75procent masy ciała

słowa kluczowe: , , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2270

0 5 0
napisał(a)
natalijka
Ekspert
Szacuny 856 Napisanych postów 4470 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 136336
Konkurs wrzesień -
Martwy Ciag na prostych nogach z 75% masy ciała


Moje wyzwanie.
Martwy ciag na prostych noga
1. Ciężar 75% masy ciała
2. Niedozwolone : paski, haki, dodatkowy sprzęt
3. Dozwolone: rękawiczki i magnezja
4,. Maksymalna przerwa miedzy powtórzeniami to 5sek
5. Zalecam nagrywać z boku żeby było widać technikę martwego ciagu
6. Sztangą schodzimy poniżej połowy łydki, lekko nad kostki i podnosimy z powrotem! tak wykonuje sie to ćwiczenie poprawnie :)
7. Chwyt dowolny



Film instruktażowy





Mój wynik
51 powtórzeń!


56kg x 75% = 42kg na sztandze





Serdecznie zapraszam do zabawy :)
Aloha! <3




Zmieniony przez - natalijka w dniu 2016-09-13 21:44:45
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
jezoo
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 226 Napisanych postów 696 Wiek 32 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 29111
Ja się wpisuję

Nie ważne jak dobry jesteś, zawsze chciej być lepszy!

napisał(a)
fanslaska
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 737 Napisanych postów 5260 Wiek 36 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 70314
Natrzepałaś tych powtórzeń jak wściekła. Żeby Masti zaliczył, trzeba będzie 38 repsów zrobić. Hmm... spróbuję (tylko żonie powiem, żeby była w pogotowiu w razie zawału
napisał(a)
novyneo
Ekspert
Szacuny 85 Napisanych postów 3833 Wiek 36 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 24426
Zawał to może nie ale prędzej się coś urwie. Duuuża liczba. Gratuluję wyniku

“PER ASPERA AD ASTRA.”
---------------------------
Poprzednie dzienniki:
http://www.sfd.pl/Droga_Siły__DT_novyneo-t1041896.html
http://www.sfd.pl/Kettlebells_&_Crossfit_by_novyneo-t950583.html
---------------------------

napisał(a)
natalijka
Ekspert
Szacuny 856 Napisanych postów 4470 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 136336
thnx :) i tak myśle że wielu mnie pobije. Zapraszam do zabawy - zapewniam że posladki będą po tym płonąć ;)
napisał(a)
Kokosik
Ekspert
Szacuny 305 Napisanych postów 9775 Wiek 44 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 154130
Nie wiem czy panowie są zbyt litościwi czy boją się kobiety skrytykować
Nie widziałam na Twoim filmiku ani jednego poprawnie wykonanego powtórzenia. Plecy luźne, łopatki nie ściągnięte. Brak wykończenia ruchu - ani razu nie dociągnięte plecy, nie wciśnięte biodra. Kolanka latają. I to zadzieranie głowy na dokładkę
ot... machcasz sobie sztangą bez żadnej kontroli...

Tego ćwiczenia nie robi się na czas. Zresztą powinno być przytrzymanie w końcowej fazie na tzw. spiętym dupiu 1-2 sek.. Ale o czym ja tu
napisał(a)
Anonim
Ekspert
Szacuny 10603 Napisanych postów 42848 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Na filmiku wzorcowym jest rdl, a nie mcnpn. A co ty robisz Natalijko, to ja nie mam pojęcia. Nie widzisz na tym filmie, że masz potworny koci grzbiet? A potem dziwota, że prostowniki nabite, a tyłek stoi w miejscu. Ja wiem, że walimy na ilość powt...ale jak ci strzelą plecy, to się skończy zabawa na siłowni ;)
1
napisał(a)
jsdolan5
Ekspert
Szacuny 117 Napisanych postów 1548 Wiek 56 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 77145
Kokosik
Nie wiem czy panowie są zbyt litościwi czy boją się kobiety skrytykować
Nie widziałam na Twoim filmiku ani jednego poprawnie wykonanego powtórzenia. Plecy luźne, łopatki nie ściągnięte. Brak wykończenia ruchu - ani razu nie dociągnięte plecy, nie wciśnięte biodra. Kolanka latają. I to zadzieranie głowy na dokładkę
ot... machcasz sobie sztangą bez żadnej kontroli...

Tego ćwiczenia nie robi się na czas. Zresztą powinno być przytrzymanie w końcowej fazie na tzw. spiętym dupiu 1-2 sek.. Ale o czym ja tu


Tez mi się wydaje że wykonanie natalijki raczej odbiega od filmu instruktażowego, ale ja tam ekspertem nie jestem, też nie wykonuję wszystkich ćwiczeń idealnie
napisał(a)
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1713 Napisanych postów 14162 Wiek 68 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 287195
Niech się to nazywa jak chce.
Został pokazany filmik autorki tematu i należy się na nim wzorować chcąc wziąć udział w rywalizacji. Jeśli będzie wykonanie bardziej bezpieczne (w pojęciu uczestnika) to jest to prawdopodobnie do przyjęcia.
Myślę, że autorka nie będzie doszukiwać się odstępstw od jej wykonania u biorących udział w konkursie.
napisał(a)
masti M.P. w Kulturystyce Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1000 Napisanych postów 21646 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 308951
Po to także są konkursy by się czegoś nauczyć,czy poprawić własne błędy-których się samemu najcześciej nie dostrzega.
Najważniejsze ,że są chęci-teraz tylko poprawiać wynik Wyzywającego w jak najlepszej technice.




Sam osobiście miałem takie zdarzenie-pokazywałem chłopakom,jak robić pompki na poręczach a oni ciągle jakieś takie półruchy robili-w końcu po któręjś serii jeden powiedział-ale ty właśnie nam tak pokazujesz :)

Więc poszedłem po kamerę i się nagrałem -śmiechu było co niemiara :)
napisał(a)
natalijka
Ekspert
Szacuny 856 Napisanych postów 4470 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 136336
Czyli warto było się nagrać :)
dziękuje za cenne uwagi.
Postaram się poprawić na przyszłość.

Pośladki coś tam pracowały bo dziś mam lekki zakwas a na prostowniku nie.
Jesli chodzi o ocenę techniki osób które podejmą moje wyzwanie - będę do tego lekko podchodzić.
Nie musi być fazy spięcia pośladków 1-2sek. Walczymy na ilośc powtórzeń, pamietajmy.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

wycwiel-Wyciskanie Wielokrotne & Pompki

Następny temat

Konkurs wrzesień - Przysiad na tempa

Mustang Akopa - dzieło sztuki czy agrotuning?

Odstające łopatki-rozwiązanie problemu na siłowni

Tabata - co to jest, jakie korzyści przynosi i jak ją wykonywać?

Soki pomidorowe - porównanie okiem dietetyka

Czy ziemniaki tuczą?

Barki - hipertrofia – porady, fakty i mity

Dieta i suplementy poprawiające procesy myślowe

Cykle kreatynowe - stopnie zaawansowania