SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Konkurs wrzesień - Martwy Ciag na prostych nogach - 75procent masy ciała

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2389

napisał(a)
natalijka Doradca
Ekspert
Szacuny 964 Napisanych postów 4871 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 161981
Konkurs wrzesień -
Martwy Ciag na prostych nogach z 75% masy ciała


Moje wyzwanie.
Martwy ciag na prostych noga
1. Ciężar 75% masy ciała
2. Niedozwolone : paski, haki, dodatkowy sprzęt
3. Dozwolone: rękawiczki i magnezja
4,. Maksymalna przerwa miedzy powtórzeniami to 5sek
5. Zalecam nagrywać z boku żeby było widać technikę martwego ciagu
6. Sztangą schodzimy poniżej połowy łydki, lekko nad kostki i podnosimy z powrotem! tak wykonuje sie to ćwiczenie poprawnie :)
7. Chwyt dowolny



Film instruktażowy





Mój wynik
51 powtórzeń!


56kg x 75% = 42kg na sztandze





Serdecznie zapraszam do zabawy :)
Aloha! <3




Zmieniony przez - natalijka w dniu 2016-09-13 21:44:45

http://www.sfd.pl/[BLOG]_natalijka__ze_sztangą_jej_do_twarzy_406str_efekt_redukcji_-t1086760-s488.html Dziwna Pani co chce być kulturystką

pomoc Kobietom w układaniu treningów, cykli, diet: natalijka88@gmail.com

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 419 Napisanych postów 1423 Wiek 32 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 78247
Ja się wpisuję

Nie ważne jak dobry jesteś, zawsze chciej być lepszy!

napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1187 Napisanych postów 5963 Wiek 37 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 94950
Natrzepałaś tych powtórzeń jak wściekła. Żeby Masti zaliczył, trzeba będzie 38 repsów zrobić. Hmm... spróbuję (tylko żonie powiem, żeby była w pogotowiu w razie zawału
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 86 Napisanych postów 3850 Wiek 36 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 24468
Zawał to może nie ale prędzej się coś urwie. Duuuża liczba. Gratuluję wyniku

“PER ASPERA AD ASTRA.”
---------------------------
Poprzednie dzienniki:
http://www.sfd.pl/Droga_Siły__DT_novyneo-t1041896.html
http://www.sfd.pl/Kettlebells_&_Crossfit_by_novyneo-t950583.html
---------------------------

napisał(a)
natalijka Doradca
Ekspert
Szacuny 964 Napisanych postów 4871 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 161981
thnx :) i tak myśle że wielu mnie pobije. Zapraszam do zabawy - zapewniam że posladki będą po tym płonąć ;)

http://www.sfd.pl/[BLOG]_natalijka__ze_sztangą_jej_do_twarzy_406str_efekt_redukcji_-t1086760-s488.html Dziwna Pani co chce być kulturystką

pomoc Kobietom w układaniu treningów, cykli, diet: natalijka88@gmail.com

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 317 Napisanych postów 9791 Wiek 44 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 156999
Nie wiem czy panowie są zbyt litościwi czy boją się kobiety skrytykować
Nie widziałam na Twoim filmiku ani jednego poprawnie wykonanego powtórzenia. Plecy luźne, łopatki nie ściągnięte. Brak wykończenia ruchu - ani razu nie dociągnięte plecy, nie wciśnięte biodra. Kolanka latają. I to zadzieranie głowy na dokładkę
ot... machcasz sobie sztangą bez żadnej kontroli...

Tego ćwiczenia nie robi się na czas. Zresztą powinno być przytrzymanie w końcowej fazie na tzw. spiętym dupiu 1-2 sek.. Ale o czym ja tu
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10617 Napisanych postów 43531 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Na filmiku wzorcowym jest rdl, a nie mcnpn. A co ty robisz Natalijko, to ja nie mam pojęcia. Nie widzisz na tym filmie, że masz potworny koci grzbiet? A potem dziwota, że prostowniki nabite, a tyłek stoi w miejscu. Ja wiem, że walimy na ilość powt...ale jak ci strzelą plecy, to się skończy zabawa na siłowni ;)
1
napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 283 Napisanych postów 1926 Wiek 56 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 143679
Kokosik
Nie wiem czy panowie są zbyt litościwi czy boją się kobiety skrytykować
Nie widziałam na Twoim filmiku ani jednego poprawnie wykonanego powtórzenia. Plecy luźne, łopatki nie ściągnięte. Brak wykończenia ruchu - ani razu nie dociągnięte plecy, nie wciśnięte biodra. Kolanka latają. I to zadzieranie głowy na dokładkę
ot... machcasz sobie sztangą bez żadnej kontroli...

Tego ćwiczenia nie robi się na czas. Zresztą powinno być przytrzymanie w końcowej fazie na tzw. spiętym dupiu 1-2 sek.. Ale o czym ja tu


Tez mi się wydaje że wykonanie natalijki raczej odbiega od filmu instruktażowego, ale ja tam ekspertem nie jestem, też nie wykonuję wszystkich ćwiczeń idealnie
napisał(a)
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2203 Napisanych postów 15510 Wiek 68 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 479587
Niech się to nazywa jak chce.
Został pokazany filmik autorki tematu i należy się na nim wzorować chcąc wziąć udział w rywalizacji. Jeśli będzie wykonanie bardziej bezpieczne (w pojęciu uczestnika) to jest to prawdopodobnie do przyjęcia.
Myślę, że autorka nie będzie doszukiwać się odstępstw od jej wykonania u biorących udział w konkursie.
napisał(a)
masti M.P. w Kulturystyce Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1716 Napisanych postów 22720 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 401359
Po to także są konkursy by się czegoś nauczyć,czy poprawić własne błędy-których się samemu najcześciej nie dostrzega.
Najważniejsze ,że są chęci-teraz tylko poprawiać wynik Wyzywającego w jak najlepszej technice.




Sam osobiście miałem takie zdarzenie-pokazywałem chłopakom,jak robić pompki na poręczach a oni ciągle jakieś takie półruchy robili-w końcu po któręjś serii jeden powiedział-ale ty właśnie nam tak pokazujesz :)

Więc poszedłem po kamerę i się nagrałem -śmiechu było co niemiara :)
napisał(a)
natalijka Doradca
Ekspert
Szacuny 964 Napisanych postów 4871 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 161981
Czyli warto było się nagrać :)
dziękuje za cenne uwagi.
Postaram się poprawić na przyszłość.

Pośladki coś tam pracowały bo dziś mam lekki zakwas a na prostowniku nie.
Jesli chodzi o ocenę techniki osób które podejmą moje wyzwanie - będę do tego lekko podchodzić.
Nie musi być fazy spięcia pośladków 1-2sek. Walczymy na ilośc powtórzeń, pamietajmy.

http://www.sfd.pl/[BLOG]_natalijka__ze_sztangą_jej_do_twarzy_406str_efekt_redukcji_-t1086760-s488.html Dziwna Pani co chce być kulturystką

pomoc Kobietom w układaniu treningów, cykli, diet: natalijka88@gmail.com

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

wycwiel-Wyciskanie Wielokrotne & Pompki

Następny temat

Konkurs wrzesień - Przysiad na tempa

9 wskazówek na masę dla ektomorfika 9 wskazówek na masę dla ektomorfika 10 najważniejszych wydarzeń w 2017 roku na SFD 10 najważniejszych wydarzeń w 2017 roku na SFD Dieta ketogeniczna - na czym polega, zalety i wady Dieta ketogeniczna - na czym polega, zalety i wady Trening na 2 godziny tygodniowo Trening na 2 godziny tygodniowo Sprawdź czy powinieneś suplementować witaminę D Sprawdź czy powinieneś suplementować witaminę D Co jeść, żeby lepiej spać? Dieta na bezsenność Co jeść, żeby lepiej spać? Dieta na bezsenność Naleśniki po amerykańsku - ALLNUTRITION Pancakes Protein Naleśniki po amerykańsku - ALLNUTRITION Pancakes Protein Nie żyje Mohamed Saad- wicemistrz świata Nie żyje Mohamed Saad- wicemistrz świata