SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Konkurs na październik :Sekwencja: wytrzymałość,siła ,moc

temat działu:

Po 35 roku życia

Ilość wyświetleń tematu: 5114

napisał(a)
masti M.P. w Kulturystyce Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1378 Napisanych postów 22145 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 353011
W październiku już wszyscy są na odpowiednich obrotach treningowych,więc konkurs musi być bardziej wymagający.


Wziąć udział w konkursie może każdy-nie tylko z tego działu.

Nie ma też oczywiście żadnych innych ograniczeń oprócz bycia forumowiczem SFD.


Terminy:

Rozpoczęcie konkursu 08-10-2016

Zakończenie konkursu 29 -10-2016
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
masti M.P. w Kulturystyce Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1378 Napisanych postów 22145 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 353011
Zasady Konkursu



1.Zainteresowani zgłaszają się w tym temacie do 20 pazdziernika
2.Po zgłoszeniu się otwierają właśny temat konkursowe wg podanego wzoru a ja nadaję kolor fioletowy.

Konkurs Pażdziernik wg.....(nick uczestnika ) Wytrzymałość,Siła,Moc



3.Każdy uczestnik może wstawić maksymalnie swoje trzy próby,pod warunkiem,że są coraz lepsze.
Próby treningowe można wstawiać w tym głównym temacie i w swoich tematach poza konkursowych

4 Film najlepiej tak zrobić by było widać na nim wszystkie trzy konkurencje-chyba,że ma się operatora kamery.

5.Sekencja Wytrzymałość ,Siła,Moc -jak to wygląda w praktyce?

-czas całej próby 9 minut -przerwy mona robić dowolne ale po zakończeniu każdej sekwencji.

-sa trzy poziomy sekwencji i trzy sekwencje na każdym poziomie:
rozgrzewka eliminacyjna,
poziom standard,
poziom mistrzowski


Poziom I rozgrzewka eliminacyjna -ustalone ciężary i powtórzenia wymagają zaliczenia

1.wyciskanie leżąc sztangą o ciężarze 30 kg -20 powtórzeń + podciąganie na drążku nachwytem 5 razy + jedna pompka z klaśnięciem

po tej sekwencji można zrobić przerwę -

2.wyciskanie leżąc sztangą o ciężarze 40 kg -15 powtórzeń + podciąganie na drążku nachwytem 6 razy + jedna pompka z klaśnięciem

3.wyciskanie leżąc sztangą o ciężarze 50 kg -10 powtórzeń + podciąganie na drążku nachwytem 7 razy + jedna pompka z klaśnięciem



Poziom II-standard -ustalone wyjściowe wyciskanie ,tylko parzyste powtórzenia i współczynnik ilości powtórzeń na drążku = 2(czyli dzielimy zrobione powtórenia w wyciskaniu przez dwa)


1. wyciskanie ciężarem 50 % CC x 20 powtórzeń + drążek x 10 powtórzeń + pompki z klaśnięciem 2 powtórzenia

2. wyciskanie ciężarem 50 % CC x A powtórzeń + drążek x( A/2) powtórzeń + pompki z klaśnięciem 2 powtórzenia


3. wyciskanie ciężarem 50 % CC x B powtórzeń + drążek x ( B/2) powtórzeń + pompki z klaśnięciem 2 powtórzenia


Ilość powtórzeń A i B ustala sobie sam uczestnik-ale gdy nie zaliczy odpowienich ilości podciągnięć na drążku dana sekwencja jest nie zaliczona



Poziom III mistrzowski Wyciskanie sztangi ciężarem 50 kg w ilości powtórzeń będacych wielokrotnością liczby 4,współczynnik ilości podciągania na drażku wynosi 4.


1. wyciskanie ciężarem 50 kg x A powtórzeń + drążek x (A/4) powtórzeń + pompki z klaśnięciem 3 powtórzenia

2.wyciskanie ciężarem 50 kg x A powtórzeń + drążek x (A/4) powtórzeń + pompki z klaśnięciem 3 powtórzenia

3.wyciskanie ciężarem 50 kg x A powtórzeń + drążek x (A/4) powtórzeń + pompki z klaśnięciem 3 powtórzenia







napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 309 Napisanych postów 1069 Wiek 32 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 55408
I to mi się podoba. Wchodzę w to

Nie ważne jak dobry jesteś, zawsze chciej być lepszy!

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 226 Napisanych postów 6038 Wiek 53 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 63415
Nic z tego nie rozumiem ?
Podaj Masti jakiś konkretny przykład gdybym wybrał poziom mistrzowski bo po kolei robię i teoretyczną liczbę powtórzeń i czy to powtarzam w kółko przez 9 minut ?


Zmieniony przez - drazekm w dniu 2016-10-06 15:35:35
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 311 Napisanych postów 5290 Wiek 58 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 34794
???k....a ja chyba też nie ogarniam :)
I kto wygrywa ?
Ten kto piękniej to zrobi czy ten kto więcej?
Jakie zakresy ruchów w poszczególnych ćwiczeniach?


Zmieniony przez - wycwiel w dniu 2016-10-06 16:09:05
napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 983 Napisanych postów 5772 Wiek 36 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 90592
wycwiel

I kto wygrywa ?


O tym MAsti nie pomyślał Albo wyszło, że nagrody rozdysponowane do Wielkanocy, więc, tym razem, konkurs - sztuka dla sztuki


Zmieniony przez - fanslaska w dniu 2016-10-06 17:09:50
napisał(a)
masti M.P. w Kulturystyce Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1378 Napisanych postów 22145 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 353011
Wygląda to w zapisie dośc skomplikowanie ale w wykonaniu jest bardzo proste:

Przykładowo:


Każdy uczestnik tak to robi:


Włącza czsomiesz na 9 minut i rozpoczyna od poziomu I rozgrzewka eliminacyjna-sa tak podane konkretne podejścia,ciężary i powtórenia-to wszystko trzeba zrobić-te 3 sekwencje.
W jakim czasie to zrobicie-wasza sprawa ale zostanie wtedy mniej czasu na poziom II


Po zakończeniu poziomu I
szykujecie sztange na 50 % CC i jedziecie dalej-zegar cały czas chodzi-więc warto się do tego przygotować lub nawet uszykować drugą sztangę przedtem

1. wyciskanie ciężarem 50 % CC x 20 powtórzeń + drążek x 10 powtórzeń + pompki z klaśnięciem 2 powtórzenia


Tu w 1 macie konkretne powtórzenia do zrobienia-chyba wszystko jasne.









2. wyciskanie ciężarem 50 % CC x A powtórzeń + drążek x( A/2) powtórzeń + pompki z klaśnięciem 2 powtórzenia



W 2. już możecie po swojemu sobie ustalać ilość powtórzeń-

przykład : ustalamy A na 10 powtórzeń,bo juz czujemy zmeczenie -wtedy na drażku trzeba się podciągnąć 5 razy (10 dzielimy przez współczynnik 2)



3. wyciskanie ciężarem 50 % CC x B powtórzeń + drążek x ( B/2) powtórzeń + pompki z klaśnięciem 2 powtórzenia




W trzeciej sekwencji znów możecie sami ustalić ilość powtórzeń-musi być to liczba parzysa,by szło podzielić przez dwa.

przyklad-czujecie,że po 2 sekwecji siły wróciły więć B ustalacie na 24 powtórenia -stąd drążek wychodzi 12 powtórzeń.
Pompki z klaśnięciem bez zmian2 sztuki



Wszystko zaliczacie,czs lecia Wy wchodzicie na poziom mistrzowski


Poziom III


1. wyciskanie ciężarem 50 kg x A powtórzeń + drążek x (A/4) powtórzeń + pompki z klaśnięciem 3 powtórzenia


W każej sekwencji możżna ustalić inny zakres powtórzeń-np w pierwszej na próbę robicie * powt,więc na drążku będzie trzeba 2 razy sie podciągnąć i potem zrobić 3 pompki z klaśnięciem




2.wyciskanie ciężarem 50 kg x A powtórzeń + drążek x (A/4) powtórzeń + pompki z klaśnięciem 3 powtórzenia


Sekencja 2-odzyskaliście siły,więc ustalacie sobie ppowtórzeniana wyciskaanie na 40 ,drążekwychodzi wtedy 10 i pompki-stała liczba 3


3.wyciskanie ciężarem 50 kg x A powtórzeń + drążek x (A/4) powtórzeń + pompki z klaśnięciem 3 powtórzenia


Tu analogicznie jak poprzednio-np macie juz spadek siły więc ustalacie wycisk na 4 powt,drążek wtedy jest 1 powt,pomki stała liczba 3
napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 983 Napisanych postów 5772 Wiek 36 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 90592
napisał(a)
masti M.P. w Kulturystyce Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1378 Napisanych postów 22145 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 353011
Zasady oceny


Poziom I do zaliczenia-nie ma ta to żadnych pkt ale jak nie zaliczy ktoś-koniec zawodów.

Poziom II

Za każde wyciśnięcie sztangi dostajecie 1 pkt-pod warunkiem zrobienia odpowiedniej liczby podciągnieć na drążku i pompek


Poziom III


Za każde wyciśnięcie są 2 pkt -warunek zaliczenie też drążka i pompek.



Ocenie podlegają tylko skończone poszczególne sekwencje.
Gdy zrobi się wyciskanie i drążek a nie uda się zrobić pompek-sekncja w całości nie zaliczona.
napisał(a)
masti M.P. w Kulturystyce Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1378 Napisanych postów 22145 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 353011
Ogólnie tak to jest skonstruowane,by wszyscy mieli podobne szanse-zawodnicy ciężcy,silniejsi łatwiej zaliczą wyciskania-ale mają barierę drążka i pompek.

Zawodnicy lżejsi-łaatwo zaliczą 1/2 CC i drążek a mają trudniej w poziomie I bo są stałe konkretne cieżary i w poziomie III bo jest ciężar 50 kg.
Ale za to mają wszędzie łatwiej na drażku i pompkach.


Są pytaniato pytać,można też tu wrzucać próbne podejścia-powien wtedy czy wszystko ok
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 311 Napisanych postów 5290 Wiek 58 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 34794
Teraz jasność widzę:)A wystarczyło napisać że te 3poziomy trzeba wykonać max w 9 min.:)I że wygrywa ten który nazbiera więcej punktow /ruchów/w 2 i 3 poziomie.
No to jeszcze wykonanie :wyciskamy z "akcentem" czy bez?
podciągamy się bez pomocy nóg czy crosfit ,brodą do drążka czy nad drążek?Pompki do kąta prostego,do złamania kąta prostego czy klatą do ziemi?
masti konkurs to i regulamin pełny powinien być:)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan push&pull do oceny

Następny temat

ANKIETA DO PRACY MAGISTERSKIEJ - KIEROWANA DO OSÓB AKTYWNYCH FIZYCZNIE!

Melvin Anthony i jego sensacyjne podwójne życie! Melvin Anthony i jego sensacyjne podwójne życie! Polekowe zaburzenia erekcji u kulturystów Polekowe zaburzenia erekcji u kulturystów Niestabilność odcinka lędźwiowego, jak jej unikać? Niestabilność odcinka lędźwiowego, jak jej unikać? Majewski i kultura wypowiedzi Majewski i kultura wypowiedzi Dieta a KFC? Dieta a KFC? 04-05.11.2017 Mistrzostwa Świata w Kulturystyce – Benidorm Hiszpania - Wyniki 04-05.11.2017 Mistrzostwa Świata w Kulturystyce – Benidorm Hiszpania - Wyniki 11-12.11.2017 Mistrzostwa Świata Juniorów i Weteranów – Bistrita, Rumunia - Wyniki 11-12.11.2017 Mistrzostwa Świata Juniorów i Weteranów – Bistrita, Rumunia - Wyniki Dlaczego na redukcji zaleca się jeść więcej białka? Dlaczego na redukcji zaleca się jeść więcej białka?