SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Konkurs-Poprawa sylwetki- Szerokie bary wg. Pesymisty

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2449

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 912 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 19783
Witam

Chciałbym jeszcze dołączyć do konkursu, trochę chorowałem stąd te opóźnienie, mam nadzieję, że to nie wielki problem będzie:) Mam na celu nabicie paru zdrowych kilogramów masy, jednak przy stosunkowo niewielkim, o ile to będzie możliwe, powiększeniu się pasa, istnieje też opcja wprowadzenia niewielkiej ilości aero po treningu w raz z rozwojem konkursu. Z jego końcem pewnie zacznę już redukcję. Cóż, za tydzień sesja się zaczyna, mam dość napięte terminy, ale na siłkę zawsze znajdzie się czas Fotki jakieś słabe wyszły i wyglądam nad wyraz bez wyrazu, kwestia światła, wrzucę coś dzisiaj po treningu też

Lecimy

O mnie:

Wiek-19 lat
Wzrost- 182cm
Waga- łazienkowa 83.5kg, Tanita 84.5kg
Staż-3.5roku

Wymiary:
Biodra-91 cm
Pas-85.5cm
Ramie-38 cm
Przedramię-30.5cm
Klatka-101cm
Barki-121cm
Łydka-41.5cm
Udo-59.5cm

Trening & Suplementacja:

Będzie to split partia 2x w tygodniu, +/- wygląda tak:

Klatka/barki/tric

1.dipsy
2.wyciskanie hantli płasko
3.rozpiętki na bramie high to high

4.wyciskanie hantli siedząc
5.podciąganie hantli stojąc

6.dociski

Plecy/nogi/bic

1.drążek nachwyt
2.rdl
3.wiosło na maszynie

4.siady sztanga z przodu
5.żuraw/uginanie na maszynie
6.wspięcia stojąc

7.drag curl

Klatka/barki/tric

1.wyciskanie hantli z supinacją skos góra
2.wyciskanie hantli młotkowo płasko

3.high pull
4a.unoszenie przodem
4b.unoszenie bokiem
4c.unoszenie w opadzie

5.pompki na poręczach
6.francuz leząc

Z suplementacji będzie leciała tylko Beta Alanina z SFD i ZMA z Activlabu.

Dieta

Zbilansowana, rozkład BTW:
Białko 2.2-2.5g/ kgmsc
Węgle 4g/ kgmsc
Tłuszcze 1.5g/ kgmsc

Zdjęcia & Analiza





















I zaraz na trening:) Pozdrawiam i powodzenia innym uczestnikom, trzeba pokazać testerom kto jest lepszy!;)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 912 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 19783
Zapomniałem dopisać drugiej wersji treningu Plecy/nogi/biceps, pojawi się już w wypiskach.

Dzisiaj taki trening był

Trening 1

1.dipsy cc x10/z zielona guma(jak obciazenie)x10/20kgx10/30kgx8/zielona x10
2.wyciskanie hantli płasko rampa 12 16/18/20/22kgx10
3.brama high to high 2x12(wolno negatywy)

4.wyciskanie na barki rampa 12 14/16/18/20/24x10
5.unoszenie bokiem 2x12x10kg i regres na 8kg i 6 kg(wolno negatywy)

6.dociski 4x10-12x60kg

+streching

dociski trzeba będzie wyrzucić, za bardzo klata wchodzila:/ zamienie na jakies francuskie najpewniej. Ale ogólnie git, będe robił na każda partie jedno cw badz pare serii z wolnymi negatywami(6-10s), zaj**iscie pompuje:)

dieta wieczorem powinna sie pojawic, jeszcze fotka z godzinke po treningu:

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 195 Napisanych postów 9906 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 174276
No to wpiszę się pierwszy: powodzenia, będę śledził
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 912 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 19783
Trening 2

Plecy+nogi+bic+brzuch

1.drążek nachwyt 2x6 +2x6 na maszynie
2.wiosło jednorącz rampa 10 20/22.5/25/30
3.szrugsy rampa 12 18/22/25kg

4.siady przednie rampa 6 20/50/60/70/70
5.uginanie rampa 8 15/16.25/17.5
6.wspięcia jednonóż 2x12x20kg

7.ławka rzymska rampa 10 cc/5/10

8.drag curl 3x8x20kg

8.kółko na brzuch 2x12:P

+streching

Trening troche za długi, musze coś odjąć z tego planu...ale ogolnie git i do przodu:P przed poszlo 5g beta alaniny, mrowienie troche denerwujące ale cóż:P dzieki za wpis, pozdro!:)

dieta:





Zmieniony przez - Pesymista w dniu 2014-01-24 11:34:39
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 912 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 19783
Dietka z wczoraj (strasznie mało białka wyszło, cięzki dzień na uczelni, ale nadrobię dzisiaj)



Wieczorem wypiska z treningu i diety:)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 11262 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 109635
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 5501 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 54957
Powodzenia!!
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 248 Napisanych postów 9129 Wiek 40 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 130480
powodzonka

KREW POT I ŁZY TYLKO NA TO NAS STAĆ

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 912 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 19783
Wypiska z wczoraj:

Trening 3

Suplementacja: +5g beta alaniny, na noc ZMA 1 kaps.

Klatka+barki+tric

1.wyciskanie skos góra rampa 8 20/40/50/55/60/65x6
2.wyciskanie hantli płasko rampa 9 16/20/22/26+regres 16x10(woolne negatywy)

3.push press rampa 6 20/40/45/50+regres zolnierskie 10x30kg
4.unoszenie bokiem 12kgx10 10kgx12 8kgx14 6kgx18
5.unoszenie w opadzie 3x8-10x10-12kg

6.pompki na poręczach 4x10xcc

+ streching

Trening super, fajnie czułem się nabity, ale push press chyba wyleci z racji bólu nadgarstków:/ Nie walnalem sobie samoyebki w lustrze niestety, innym razem:)

dieta:



Dzieki panowie za odwiedziny, postaram się wpaść na dniach do Was, jednak sesja też ma swoje prawa i jest ciezej niz myslalem:/
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 912 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 19783
wczoraj



Trening 5

Plecy+nogi+bic+brzuch

1.drazek nachwyt 2x6 i 2x6 na maszynie
2.rdl rampa 8 50/70/80/90
3.wiosło na maszynie jednoracz rampa 12 20/25/30/40/50

4.suwnica 45 stopni rampa 12 100/120/150/170/210
5.uginanie na maszynie rampa 8 30/40/50/55

6.uginanie z supinacją 4x8-10x10-12kg

7.kółko na brzuch x12+przenoszenie piłki na boki x20-30; calosc x2

Fajny trening, plecy dzisiaj czuje:P Trochę muszę podbić białko i wreszcie zmienić ta @#$@#$ łopatke wieprzowa bo mam jej dosc, ale wbijam zawsze wieczorami do tesco i tylko to zostaje z mies:/ Musze jakies posilki nowe wprowadzic bo monotonnie sie robi:(

dzis:
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 912 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 19783
Nadrabiam trochę zaległości, wczoraj był pierwszy egzamin w sesji, jutro kolejny, pojutrze kolejny

wtorek:

przed treningiem 5g beta alaniny, na noc ZMA.

Trening 5

1.dipsy cc x10/15kgx10/20kgx10/30kgx8/ ccx15
2.wyciskanie hantli płasko rampa 12 16/18/20/22kgx10
3.brama high to high 2x12(wolno negatywy)

4.wyciskanie na barki rampa 12 14/16/18/20/24x12
5.unoszenie bokiem 2x14x10kg i regres na 8kg i 6 kg(wolno negatywy)

6.francuz leżac rampa 8 30/35/37.5/40

+streching

dieta:



środa (wczoraj)


niestety bez treningu(z powodu egzaminu), nadrobię jutro:)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

By znów się chciało

Następny temat

AAKG Hardcore + S.A.W

6 ćwiczeń na męskie pośladki 6 ćwiczeń na męskie pośladki Trening typu split może ograniczać przyrosty mięśniowe Trening typu split może ograniczać przyrosty mięśniowe Magnez chroni przed miażdżycą, cukrzycą i nadciśnieniem Magnez chroni przed miażdżycą, cukrzycą i nadciśnieniem Lekkie śniadanie sprzyja odchudzaniu Lekkie śniadanie sprzyja odchudzaniu Owoc granatu obniża kortyzol Owoc granatu obniża kortyzol Proteineo Bread - chrupkie pieczywo FIT Proteineo Bread - chrupkie pieczywo FIT Andreas Cahling - weteran z czasów złotej ery, wciąż w formie! Andreas Cahling - weteran z czasów złotej ery, wciąż w formie! Edgard John-Augustin - bioniczny kulturysta Edgard John-Augustin - bioniczny kulturysta