SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Koniec izoteka a kreatyna

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 820

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 390 Wiek 20 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 22325
Hej biore izotek od 6mcy. Bede go bral jeszcze rowny miesiac bo biore ostatnimi czasy wieksza dawke bo mam za duzo planow by tracic czas na izotek. Tak wiec biore teraz po 60mg. Zostal mi ostatni miesiac, ale tez chcialem zaczac brac kreatyne. Nie wiem jak u mnie z watroba, bo nie chodze do dermatologa juz 3mce, tylko znajomy lekarz wypisywal recepty. (Dermatolog nic nie pomaga:|) w kazdym badz razie nie moge za bardzo robic sobie wolnego i patrzec znow watrobe, ale biorac przez 7mcy izotek moge miec nieodwracalne zmiany w wateobie? Chyba nie. Tak wiec czy kreatyna bardzo mocno dziala na watrobe, czy moge miesiac przed zakonczeniem kuracji izotekiem zaczac brac krete, skoro nie mam zadnych objaow z nieprawidlowo funkcjonujaca watroba?


Zmieniony przez - GoXhaEzl w dniu 2018-01-04 11:25:07
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 448 Napisanych postów 2472 Wiek 21 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 260780
Raczej spokojnie możesz łykać.
Jeśli sam sobie zaplanowales zwiększenie dawki to robisz wielką głupotę, bo wraz z jej zwiększaniem szansa na występowanie coraz to poważniejszych skutków ubocznych wzrasta.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 390 Wiek 20 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 22325
Ale zwiekszylem z 2 tabletek do 3 dziennie nie tak dawno. Zaoszczedze na tym ok 1,5 miesiaca, to nie jest duzo :p mysle ze nie bede mial problemow z tradzikiem, wiem ze czekolada powoduje pryszcze i od pol roku nie zjadlem nic co ma kakao, choc wiem ze kakao to nie tak doslownie czekolada ale juz mam taki stosunek do kakao/i przy suplach czytam zawsze opis czy jest kakao. Ogolnie jakby ktos mial mozliwosc zrezygnowania z dermatologa to nie bojcie sie bo oni niestety nic nie pomagaja, cxytalem mnostwo ksiazek anglojezcznych filmow itd. Mialem wrazenie ze mam wieksza wiedze od pani dermatolog, wole zaoszczedzic te stowke miesiecznie ;p (oczywiscie wieksza wiedze w kontekscie tradziku a nie innych chorob skory etc)

Co do kreatynki moze poczekam ten miesiac jak skoncze kuracje, a ogolnie omege 3 sobie zamowilem ze sklepu sfd, czy ona espomaga regeneracje watroby? Mam omega 6 w diecie, a omega 3 brak


Zmieniony przez - GoXhaEzl w dniu 2018-01-04 12:33:37
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1726 Napisanych postów 46999 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 476009
GoXhaEzl
Ogolnie jakby ktos mial mozliwosc zrezygnowania z dermatologa to nie bojcie sie bo oni niestety nic nie pomagaja, cxytalem mnostwo ksiazek anglojezcznych filmow itd. Mialem wrazenie ze mam wieksza wiedze od pani dermatolog, wole zaoszczedzic te stowke miesiecznie ;p (oczywiscie wieksza wiedze w kontekscie tradziku a nie innych chorob skory etc)


naprawdę w to wierzysz , po przeczytaniu kilku książek i obejrzeniu filmików ?
2

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 390 Wiek 20 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 22325
Mam tu na mysli ze nie czytalem tylko polskich for na temat tego skad powstaje jak leczyc itd a patrzylem na wszelakie badania, potrafilem czytac az do 5 rano wszystko na ten temat. Zaciekawil mnie, aczkolwiek u mnie przyczyna chyba byl zepsuty zab :) Zobacze po zakonczeniu kuracji czy udlao mi sie go wyleczyc czy nie (tradzik) Mialem dosc spory problem zwlaszcza na zuchwie, chcialem chlonac wiedze i jak slucalem co mowila mi dermatolog i nie znala odpowiedzi na kilka z moich pytan doszedlem do wniosku ze nic tu po mnie.





Zmieniony przez - GoXhaEzl w dniu 2018-01-04 13:09:25
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1726 Napisanych postów 46999 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 476009
To że się danym temat interesuje nie znaczy że ma się większą wiedzę od lekarza

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 390 Wiek 20 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 22325
Moze tak, ale spojrzmy ma to ze dermatolog przepisala mi atlantan czy jakos tak, mocmy steryd do smarowania jakis suchych miejsc. Ja mialem lekkoe przebarwienia, uzylem 2 razy dostalem uczulenia, cale miejsca posmarowane tym szitem zaczerwienione oraz syfki sie pojawily i dzwonie do niej bo od samego poczatku wiedzialem ze ten lek nie jest dla mnie. Spytala czy lecze sie u niej czy samemu i ze mam nadal to stosowac. Po tej akcji bylem ostatni raz u niej i zalatwialem sobie recepty. A wszystkie suche/zaczerwienione miejsca znikly po miesiacu bez zadnych sterydow.


Zmieniony przez - GoXhaEzl w dniu 2018-01-04 17:54:56
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 448 Napisanych postów 2472 Wiek 21 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 260780
W takim przypadku się zmienia lekarza, a nie na podstawie jednego ocenia się całą grupę.
Ogólnie fakt, że dermatolodzy mają problem z leczeniem trądziku, ale nie wynika to koniecznie z ich niewiedzy, a bardziej ze złożności problemu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1726 Napisanych postów 46999 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 476009
Albo się ufa specjaliście i się leczy u niego albo gdy nie ma to miejsca się go zmienia , samemu to nic dobrego zazwyczaj nie przyniesie a często zaszkodzi.

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 390 Wiek 20 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 22325
No to to samo uslyszalem od niej ze u niej sie lecze to mam sie jej sluchac, ale nikt nie jest noeimylny i trzeba tez samemu trzezwo myslec, ja nie zaluje bo jedyne co musialbym robic chodzac dalej do niej to placenie za wizyte i zrobienie jeszcze badan kontrolnych eatroby. Nawet jakby sie pogorszylo to nie zaprzestalbym uzywania izoteku po jakichs 4miesiacach by znowu miec nawrot i sie z tym meczyc. Ludzie chleja alkohol ktory zle dziala na watrobe i zyja a ja po pochodnej witaminy a mialbym miec problemy z watroba ktore oznaczalyby przerwanie kuracji i ponowny nawrot? No way:D w kazdym rwzie za miesiac koncze kuracje i nie moge sobie wyobrazic bym mial jakiekolwiek pryszcze po niej, ale kto wie :p
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 448 Napisanych postów 2472 Wiek 21 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 260780
każdym kolejnym postem potwierdzasz, że takiej pięknej wiedzy nie nabyłeś.
I po rocznej kuracji na dość wysokich dawkach nawroty wcale nie są rzadkie. Nie substancja, a dawka czyni truciznę - czy witamina, czy alkohol, jedno i drugie może prowadzić do mega poważnych konsekwencji, w tym do śmierci. Tym bardziej retinoidy, czyli jeden z większych syfów, których konsekwencje można wymieniać i wymieniać.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dożylne wlewy witaminowe