SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Koniec Redukcji -> Cel Masa , dieta + trening do oceny

temat działu:

Trec

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3614

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 306 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 7722
Tak jak w temacie wlasnie skonczylem redukcjie i chce zaczac robic mase, mam pare pytan co do diety,treningu silowego i aerobowego.
Troche danych :

Waga 112.5 kg -> 98 kg obecnie , Pas 103.5 cm -> 89 cm obecnie

Płeć : M

Wiek :24

Waga :98 obecnie

Wzrost :189

Cel treningowy : Masa miesniowa

Staż treningowy na siłowni : 2.5roku

Uprawiane inne sporty : brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : Full osprzet silownia

Dieta :redukcjia 1650-1700 kalori , obecnie podbite do 3,5tys

Przeciwskazania medyczne :-

Zażywane suplementy : AAKG , Thermospeed , obecnie nic

Ostatnio przerabiany plan:
(Zakres ruchu do 10, po każdym treningu aeroby 30 min)
Pon : klata 5cw po 4 serie , biceps 3cw po 4 serie
Wt : barki 5-6 ćw po 4 serie , triceps 3cw po 4 serie
Sr: nogi 5cw po 4serie
Czw :plecy 5-6 ćw po 4serie + kaptury 1-2cw po 4 serie
Pt : biceps + triceps łączony 3xcw po 4serie , przed ramie 2x cw max


Co do diety tak dla przykladu :
1 . 150g platkow owsianych ,250ml mleka
6 jajek calych , 100g chleba razowego
Bialko Ostrovit
2. 400g ryzu lub makaraonu , 500 g kurczaka, indyka lub ryby dzielone na 3 posilki
3. Twarog chudy 250 g borowka 30g + 5 wafli ryzowych+ bialko ostrovit
4. po treningu Carbo 30g + bialko ostrovit



Teraz moje pytanie na masie krecic aeroby 2-3 razy w tyg po 30 min czy 5dni w tyg po 15 min .
W planie cos zmienic ? Myslalem nad 5 ruchami wiekszym ciezarem albo 12/10/8/6
Zalezy mi jak najbardziej zeby nie powrocic do poprzedniej sylwetki i tak szalu teraz nie zrobilem z ta redukcjia ale chce zrobic dobra mase i wyciac sie na lato :D

Zmieniony przez - matek1000 w dniu 2014-09-13 00:12:37

Zmieniony przez - matek1000 w dniu 2014-09-13 00:14:12

Zmieniony przez - matek1000 w dniu 2014-09-13 00:22:29
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1651 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 11016
1500 po czym wskakujesz na 3500. Chcesz szybko zrobic swinio mase i wrocic do poprzedniego ulania rozumiem? Poczytaj o reverse diet. Agresywn masa do niczego nie prowadzi.... I wywal ww ze sniadania,b+t

Sporo ma gorzej, większość ma lepiej do tego dążę.

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 306 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 7722
L3m0n
1500 po czym wskakujesz na 3500. Chcesz szybko zrobic swinio mase i wrocic do poprzedniego ulania rozumiem? Poczytaj o reverse diet. Agresywn masa do niczego nie prowadzi.... I wywal ww ze sniadania,b+t


Temat mial byc napisany 2tyg temu w chwili obecnej jest 3500 stopniowo zwiekszalem , pozatym ciezko jest zjesc tyle odrazu po redukcji , a druga sprawa czytaj temat o co ja w ogole pytam :D swinio ...
Na takim nakreconym metabolizmie ciezko sie zalac i krece aeroby 5x w tyg po 30 min, waze i sprawdzam wymiary caly czas czy cos sie dzieje . jest ok.

Chce dopytac czy te aeroby 5x w tyg na masie nie jest za duzo , nvm jak w 1 poscie.

Zmieniony przez - matek1000 w dniu 2014-09-13 10:37:41
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1651 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 11016
Czym wiecej aktywnksci tym lepiej dla ciebie. Trudniej bedzie tobie zlapac niechciana mase tluszczowa,kondycyjnie twoje serce jak i organizm beda sprawniejsze,ew jak przestanie masa miesniowa isc przy takiej aktywnosci aero to dodaj troche kcal.

Sporo ma gorzej, większość ma lepiej do tego dążę.

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 306 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 7722
Duzo osob mi mowi ze jak bede krecic na masie tyle aerobow to nie tylko fat leci ale miesnie tez :( a narazie nie jestem w stanie wiecej zjesc nawet :(
Moze ogranicze te aeroby do 2-3 razy w tyg po 30 min ew 5 razy w tyg po 15 min.?
Myslalem o dokupieniu jakies krety + przedtreningowki cos polecacie dobrego,sprawdzonego ?

Zmieniony przez - matek1000 w dniu 2014-09-13 12:09:19

Zmieniony przez - matek1000 w dniu 2014-09-13 12:10:31
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1651 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 11016
To sluchaj kolegow i niech tez ci doradzaja z odzywkami, bo skoro z nich tacy eksperci (nie rob za duzo cardio bo miesnie spalisz) to takie bzdury jak suplementy,ba tym bardziej odzywianie maja w 1 paluszku.

Sporo ma gorzej, większość ma lepiej do tego dążę.

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 306 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 7722
L3m0n
To sluchaj kolegow i niech tez ci doradzaja z odzywkami, bo skoro z nich tacy eksperci (nie rob za duzo cardio bo miesnie spalisz) to takie bzdury jak suplementy,ba tym bardziej odzywianie maja w 1 paluszku.


Ja poprostu pytam i narazie nikogo nie slucham , po to zalozylem ten temat...
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Nitroman Trec Nutrition
Znawca
Szacuny 38 Napisanych postów 3262 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 10507
Witam Matek100

Teraz moje pytanie na masie krecic aeroby 2-3 razy w tyg po 30 min czy 5dni w tyg po 15 min .

Wydaje mi się że lepszym rozwiązaniem będzie 5 x 15 min. Dzięki temu będziesz mógł spokojnie kontrolować poziom tkanki tłuszczowej a metabolizm będzie cały czas na wysokim poziomie. W razie problemów można zrezygnować z 1 treningu aerobowego gdybym progres był zbyt powolny.

W planie cos zmienic ? Myslalem nad 5 ruchami wiekszym ciezarem albo 12/10/8/6

Jeszcze lepiej jeżeli jesteś w stanie podzielić trening na 5 dni. Tak aby móc dać każdej partii mięśniowej po 110% na każdym treningu.

Zalezy mi jak najbardziej zeby nie powrocic do poprzedniej sylwetki i tak szalu teraz nie zrobilem z ta redukcjia ale chce zrobic dobra mase i wyciac sie na lato :D

W razie pytań pytaj po prostu dalej chętnie pomożemy. Pozdrawiam
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Masa czy redukcja

Następny temat

Białko na noc.