SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kompletnie zieloni?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 709

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 396
Witam.Jestem kompletnie zielony ,a czytajac to forum praktycznie nic nie zrozumiałem.Chcialbym dobrac plan treningowy ale zupelnie nie wiem jaki...gdzie nie spojrzeć : plan treningowy XXX lepszy od YYY bo III... i mam takie pytanie...czy ćwiczać bez planu da się coś osiągnać...?bo ja widze ,że nie dam rady sam sobie nic ułożyć,a nawet jak , to bym mial poczucie ,że i tak ćwicze źle.Kurcze , czy to na prawde musi byc takie trudne?Czy nie mozna po prostu pojsc na silke , pocwiczyc i cieszyc sie z efektow?Tylko odrazu plany,diety,przerwy,technika,sprzet i to wszystko...ehh..moze ktos dalby rade ulozyc cos sensownego?dam ankiete :

Płeć : Mężczyzna

Wiek : 17

Waga : 71

Wzrost : 178

Cel treningowy : masa/ładny sportowy wygląd?

Staż treningowy na słowni : na siłowni nigdy nie ćwiczylem,ale dużo nadrabiałem w domu,więc siły troche mam

Uprawiane inne sporty : BJJ,dużo biegam i jezdze na rowerze.

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : full

Dieta : brak

Przeciwskaznania medyczne : brak

Zażywane suplementy : brak

PS.Dodam,że chciałbym pozbyć się łopatek ,a i nogi mnie nie interesują , bo wyrobie je sobie biegając...
PS.2 Moge dać fotki jeśli bedzie to potrzebne :P

Zmieniony przez - Tentotrix w dniu 2009-06-24 10:18:15
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1996 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 15274