SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Koluszek/BLOG-redukcja...masa...redukcja...masa...

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 106732

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1579 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 9647


Na początku witam wszystkich bardzo serdecznie!

Zdecydowałam się na prowadzenie bloga, ponieważ mam nadzieję, że:

*dostanę tu wsparcie
*dobre rady
*obniżę swój bf jak tylko się da :)

Moim celem jest redukcja tkanki tłuszczowej, a w dalszej kolejności ładna, sportowa sylwetka.

Dane:

Wiek: 19
Wzrost: 173-174 cm
Waga: 76 kg
Poziom tkanki tłuszczowej: 28%
Obwód 1 cm poniżej pępka- 90-94 cm
Obwód uda: 61,5 cm (mierzę zawsze na bliźnie :D)
Obwód łydki: ehh... 44-44,5 cm
Przedramię: 25,5 cm
Biceps: 29,5 cm- 30 cm

W ostatnich 2. podane bez napinania :D


Cóż... Moja przygoda z redukcją zaczęła się ok. 20 lipca tego roku. Redukowałam się do ok. 20 pażdziernika. Pozbyłam się 20 kg :). Waga wyjściowa: 100 kg... Wiem, że dużo- ale ważne, ze sukces jest :D. W międzyczasie doszło jakoś te 4 kg... Czyli razem -24. Obecnie mam 76 kg. Dieta była, bieganie, siłownia- obwodowy i aeroby, suple typu: thermo fat burner, fat transporter, clenburexin, lkarnitynka itp itd. + witaminki :D

Dotychczasowa dieta przedstawia się następująco:

B: 2g-2,05 g/kg ciała
T: 0,8-0,9 g/kg ciała
W: 1,6 g/kg ciała

Przykładowy jadłospis:

7:30

2 jajka got. na miękko (jedno 60 g), kromka chleba razowego 25 g + 2. plastry polędwicy

9:30

Jogurt naturalny 150 g + 50 g pestek ze słonecznika

11:30

3. plastry polędwicy + 2. kromki razowego (2x 25g)

13:30

Jogurt naturalny 150 g + 50 g pestek ze słonecznika

15:30

Mintaj (150g) lub 120 g kurczaka z uda, lub 100 g piersi. Do tego warzywka, zresztą do każdego posiłku daje warzywka, przynajmniej 100 g.

17:30

2. kromki razowego (2x25g) + 3. plastry polędwicy + 50 g twarogu chudego

I TU IDĘ SOBIE NA SIŁOWNIĘ ZAZWYCZAJ LUB ĆWICZĘ W DOMKU :)

20:00/20:30/21:00 zależy jak się wyrobię

150 g twarogu chudego + koperek, czasem warzywka do tego

___________________________________________________________

Po śniadanku, obiedzie piję czerwoną herbatę. Wieczorem wypijam zieloną + przez cały dzień ile tylko wejdzie wody :):):)

___________________________________________________________

TRENING

3 x w tyg siłownia, obwodowy, wykonuję ok. 15-16. ćwiczeń, 4. obwody po 8. powtórzeń, ciężar na max.- poniedziałek/środa/piątek

Przed siłowym 10 min. rowerek jako rozgrzewka, po siłowym 20. min rowerek. Mam w planach zacząć się bawić z bieżnią :)

W domku (rozgrzewka z ekspanderem)

WTOREK, CZWARTEK- 8. minute ABS. + łydki wspięcia z hantlami 2 x 5 kg, stoję na książce :) 2. nogi 4 x 15. powtórzeń i każda z nóg 10 powtórzeń x 3

SOBOTA, NIEDZIELA- 8. minute: ABS, BUNS, LEGS & ARMS ;]

_______________________________________________________________

Inne bajery :D

Obecnie już się wdrożyłam, redukcja rozpoczęta od ok. 20 listopada, teraz biorę rano: 1. kap. TSE + 1. Dyma Burn. Przed treningiem: to samo co rano. Do tego dorzucam witaminki przedstawione na foto :).



Później postaram się dodać zdjęcie, chociaż jeszcze się zastanowię. Mogę wysłać na maila jak ktoś chce. Efekty po 1. redukcji są ogromne :) <-- tak twierdzą inni :D
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 597 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 5764
wrzuc tu foty jak wazyles 100 i teraz:) zobaczymy efekt;) bardzo ladnie zycze powodzenia i dalszego zbijania :) tylko bez przesady :) nie zrob z siebie potwora:D moim zdaniem teraz to tylko trening na rzezbe i bedzie git:) w sumie nie wiam jak przy tym wzzroscie i wadze wygladasz ;] dlatego nie moge powiedziec co bedzie najlepsze dla Ciebie :) pozdro ;)

liczy sie wytrwalosc i walka z samym soba...
bo to co Cie nie zabije to cie wzmocni ;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1579 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 9647
Heh dzięki za ,,niesamowite" porady. Po pierwsze:

*jestem kobietą, nie wiedziałam, że tak trudno się domyślić

Po drugie:

*zdjęcia raczej na gg/maila.

Pozdro.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 597 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 5764
hehe oj sory... to chyba przez ta moja chorobe jakis przy***any dzis jestem i nic nie czaje poza tym tylko tak zerknalem nawet na trening nie spojrzalem :D to wszystko przez ten poczatek takiego bloka przylapalem ze tyle zbilas ;D ladnie ladnie :)
a jak bys mogla te foteczki wyslac to poprosze :)

albi666@o2.pl

i oczywiscie SOG :) za wszystko i na zachete :D

Zmieniony przez - albi666 w dniu 2007-11-28 19:34:43
1

liczy sie wytrwalosc i walka z samym soba...
bo to co Cie nie zabije to cie wzmocni ;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1579 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 9647
Poszło na gadulcu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 255 Napisanych postów 13305 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 45246
witam.

Jogurt zamień na serek wiejski i dorzuć do jakieś jabłko + ten słonecznik co masz


albi666 "moim zdaniem teraz to tylko trening na rzezbe i bedzie git:)"

albi666 nie ma treningu na rzeźbe

zdr.

Ja swoje poglądy mam, ale teraz czasy takie, że na wszelki wypadek się z nimi nie zgadzam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1579 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 9647
O Rothen :) Serek wiejski... hm, z chęcią :) Odtłuszczony czy nie :D? Cóż... jabłko powiadasz... mam małe ,,ale" co do fruktozy...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 173 Napisanych postów 65575 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 188925
Fiu fiu 20kg wynik imponujacy Bede sledzila dalej twoje zmagania. Powodzenia.
Daj te foty tutaj, na prawde takie dokonania sa rzadkie i na tyle spektakularne, ze moga byc motywujace dla innych dziewczyn. Milo sie oglada, czyjes sukcesy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 255 Napisanych postów 13305 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 45246
w serku wiejskim jest bodajze 3% tego tłuszczu. Nie ma wogóle sensu zastanawiać się czy to ma jakieś znaczenie bo nie ma .

A co do fruktozy to nie masz się czego obawiać o ile nie jeszcz owoców kilogramami.

zdr.

Ja swoje poglądy mam, ale teraz czasy takie, że na wszelki wypadek się z nimi nie zgadzam.

...
Napisał(a)
Usunięty przez domer za pkt 1 regulaminu
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1579 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 9647
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 255 Napisanych postów 13305 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 45246
nie ma się czego wstydzić , wręcz przeciwnie to się docenia



Obligues, efekty są super a będą jeszcze lepsze

Ja swoje poglądy mam, ale teraz czasy takie, że na wszelki wypadek się z nimi nie zgadzam.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Iść na trening wy***... jak koń czy lepiej poczekać...

Następny temat

Trening dla początkującego.