SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Kolejnosc cwiczen

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 721

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 219
Witam, mam pytanie dot. kolejnosci wykonywania cwiczen.
Wybrałem z atlasu cwiczen kilka cwiczen na rozne partie miesni, lecz nie wiem w jaki sposob sobie zaplanowac trening:
- w jakiej kolejnosci jakie miesnie (a potem kolejnosc cwiczen)
- zalozmy, ze cwiczenie X wykonuje w 3 seriach. Miedzy seriami jest jedynie chwila na odpoczynek, czy tez inne cwiczenia (np na inne partie).
- jaka ilosc powtorzen powinna przypadac na kolejne serie?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 1467 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 44494
Najpierw duże partie potem małe.... ilość serii zależy od tego pod jakim kontem trenujesz (masa,rzezba)

"Wygrywa tylko ten, kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć."

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 219
przyrost masy
napisał(a)
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 1467 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 44494
Duże partie np. klatka, grzbiet, uda) ok.12-16 serii, na mniejsze(np. łydki, bicepsy, tricepsy) ok. 9-12 serii,ilość powtórzeń 6-12,przerwy pomiędzy seriami ok.2-3 minut.

"Wygrywa tylko ten, kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć."

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Własny plan czy ABS ?

Następny temat

redukcja - fbw ;)

Wojciech Pasiut - ocena sylwetki Jak radzić sobie z bezsennością? Słodkiewicz vs Lech starcie weteranów 30.09-01.10.2017 IFBB DIAMOND CUP KATOWICE Suplementacja okołotreningowa Boostery testosteronu a badania hormonalne - dlaczego są ważne? Anna Nawrot - ocena sylwetki Phil Heath ryzykował życiem!