SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Koksować czy nie ???

temat działu:

Doping

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 3740

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 58 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 1307
Mam pytanko! Na początek napiszę, że mam 24 lat 86 kg (pół roku temu 96) nie trenuję od 4 lat. Zaczełem pakować jak miałem 15 lat i ważyłem 54 kg. Zaznaczę, że mam 172 wzrostu, po 3 latach treningu całkiem fajnie wyglądałem, przed maturą miałem 82 km i 42 w łapce. Oczywiścię nie będę ściemniał, że nie brałem (próbowałem takich koksów jak: metka, teść, omka, deka). Ale przestałem trenować i z kolesia który miał problemy z przybieraniem wagi, zrobił się pilpecik 96 kilowy. Trochę teraz zrzuciłem i jestem na etapie kończenia własnej siłowni i lada dzień ruszam do boju (jeny jak się cieszę). I w związku z tym poradzcię mi chłopy jak się za to zabrać nie chcę się znowu zrobić grubasem! Chciałbym się ładnie napakować i nie wiem czy odrazu sięgnąć po jakiś dobry koks (jaki???), czy może jakoś podejść do treningu inaczej! Z góry dzieki za odpowiedz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 1964 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 31311
jesli mialbym Ci powiedziec czy i w jaki sposob masz podejsc inaczej do treningu i diety musialbym najpierw uslyszec jak to wszystko mialo sie u ciebie wczesniej.

co do koksow pogadamy jak ustosunkujesz sie do pierwszego akapitu.

______________________
The FAT BASTARD B.I.G.










.

______________________
The FAT BASTARD B.I.G.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 58 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 1307