SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Klatka Piersiowa oraz Plecy - Jaka Ilość Serii?

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 491

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 322 dni Przeczytanych tematów 25
Siema
Na wstępie , normalnie trening na daną partie wykonuje raz w tygodniu. Zdziwi to pewnie wielu ale taki trening oscylował w zakresie 5-6 ćwiczeń i 30 serii. Po takim treningu czułem się zaj**iście, nie miałem problemów z zakwasami ani bólami. Efekty jak najbardziej były o dziwo bardzo dobre.
Jednak pytanie brzmi czy faktycznie nie lepiej będzie zejść do liczby 16-20 serii? Czy to może kwestia indywidualna?
Co sądzicie?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 7619 Napisanych postów 106899 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1243063
Kwestia indywidualna kto jest na jakim poziomie wytrenowania, jaki planem trenuje, jakie ma priorytety.
1

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 2850 Napisanych postów 39826 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 315406
Witaj,
objętość treningowa tak jak i inne parametry treningu służą do tego by nimi umiejętnie żonglować
Zmniejszając objętość warto by zwiększyć intensywność. Próbuj, kombinuj, testuj Nie ma jednej skutecznej metody
1

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MarcelQ Instruktor SFD
Ekspert
Szacuny 325 Napisanych postów 20049 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 165597
Tak jak chlopaki pisza mozesz robic przerwy zamiast minutowe to 30 sekund i gwarantuje, ze z 30 serii zlecisz na pewno na 20scia i bedziesz sie gotowal zartuje ofc, wszystko zalezy od czucia miesniowego.
Kiedys ktos powiedzial "Im wiecej wiesz tym mniejszym ciezarem potrafisz osiagnac sukces"
Pozdrawiam.
1

" I pamietaj szacunek to wszystko "

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 322 dni Przeczytanych tematów 25
Z wszystkimi wypowiedziami się zgodzę w 100%. MarcelQ dzisiaj się przekonałem o tym robiąc klatkę i biceps. Z 2 minutowej przerwy podczas klatki zszedłem do 60-90 sekund i szczerze dawno tak udanego treningu nie miałem jeśli chodzi o tą partie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 322 dni Przeczytanych tematów 25
Z obserwacji wywnioskowałem że dużo osób pomimo już dobrego wyglądu ( a zatem i stażu jak przypuszczam) nie przykłada wagi do kwestii przerw , doboru ciężaru ,zakresu ruchu czy czasu jego wykonywania. Stoper to nieodłączny element treningu bo wyznacza tempo i mi bardzo pomaga. W sumie tak jak wyżej napisaliście ilość serii to kwestia indywidualna oraz tempa na treningu czy samego podejścia do niego. Myślę że najlepiej będzie jak poddam system 16-20 serii obserwacji na jakiś czas zwracając uwage na przerwy i tempo wykonywania ćwiczeń, zobaczę jak będę się czuł i jakie efekty będą.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MarcelQ Instruktor SFD
Ekspert
Szacuny 325 Napisanych postów 20049 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 165597
Im bardziej jestes zaawansowany tym równiejsze jest tempo i przerwy pomiedzy seriami intuicyjnie.
1

" I pamietaj szacunek to wszystko "

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Brak progresu w wymiarach