SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kilka pytań nt. redukcji

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 653

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 0
Witam na forum :) (mój pierwszy post) Proszę o hejty, ale tylko konstruktywne :D W sprawach ćwiczeń nie jestem kompletnym laikiem: ćwiczę już ok 5-6 miesięcy, jednak nigdy nie pilnowałem za bardzo diety (słaba wola :/ ) Nagromadziło się jednak na mnie zbyt dużo tłuszczu i chciałbym rozpocząć pierwszą redukcję. Wiem jak sobie ułożyć zbilansowaną dietę, jakie składniki używać do posiłków, jednak głównym problemem jest dla mnie ilość kalorii spożywanych dziennie. Wg. artykułu polecanego na forum wyliczyłem zapotrzebowanie na poziomie 3351 kcal dziennie. W artykule jest napisane, aby nie obcinać kalorii na początku redukcji, tylko ok 200kcal. jednak nawet 3150 jest dla mnei duża ilością. Nie mówię ze nie daję rady tyle zjeść, jednak będąc ciągle najedzonym do pełna wątpię bym schudnął, nawet trenując 4x w tygodniu trening siłowy + aeroby. Mógłby ktoś mi podpowiedzieć czy dla moich wymiarów jest to prawidłowe zapotrzebowanie? Drugim problemem są dla mnie proporcje makroskładników. Na każdym forum i w każdym artykule każdy podaje co innego. tak więc i ja zapytam: jakie powinny być proporcje makrosów? No i trzecie pytanie: ile aerobów tygodniowo starcza dla typowego endomorfika w okresie redukcji? Pozdrawiam i mam nadzieję, że ktoś przeczyta moje wypociny :)
Płeć : mężczyzna
Wiek : 20
Waga : 84
Wzrost : 178
Obwód klatki : wdech: 107,5 wydech 104
Obwód ramienia : 37
Obwód talii : 89
Obwód uda : 62
Obwód łydki : 40,5
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 25%
Aktywność w ciągu dnia : praca biurowa, 2-3km dziennie po kampusie
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 4x w tygodniu siłownia - SPLIT, w DNT aero