SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Kilka pytań do diety

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 944

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 343
Jak w temacie, a odnośnie odchudzania
1. Wszyscy podkreślają że ryby w diecie mają byc świeże, co takiego złego dzieje się z mięsem przy zamrażaniu? W sumie to samo też mnie interesuje z innymi mięsami.
2. Ze względu na pracę na różne zmiany często na siłce zaczynam około 20, więc mój posiłek potreningowy jest jednocześnie posiłkiem przed snem. Te dwa posiłki mają przeciwne zasady dotyczące składu. Co wybrac w takim wypadku? I nie ma za bardzo opcji zrobic jeszcze jednego od razu piszę, bo musiałbym jeśc po północy, a do roboty zazwyczaj trzeba wstac wcześnie następnego dnia - średnio to daje miejsce na sen/regenerację.
3. Ostatni posiłek (w przypadku normalnym, nie jak powyżej)- podstawa ser biały, ale biorę ZMA, a na każdym ZMA pisze wyraźnie nie przyjmowac z nabiałami i ogólnie wapniem. Co z tym fantem, względnie jakie inne białko?
4.ilości poszczególnych rodzai tłuszczy znam,ale pytanie brzmi czy ma znaczenie rozkład konkretny dzienny, przykładowo, rano wielo, wieczorem jedno, w południe nasycone?
5. I ostatnie (z tych które pamiętam w tej chwili): No-boostery(spalacze też raczej) przyjmuje się przed treningiem na pusty żołądek( jakieś 1,5-2 godziny po posiłu, minimalnie krócej bo shake'u), po tym booster, trening, z pół godzinki po treningu następny posiłek. Daje to nieraz koło 5 godzin bez żarcia( jakieś tam węgle najwyżej się wrzuca lekkie). To spory okres bez białka, nie za długi,albo czy macie jakieś własne pomysły co z tym zrobic?


Zmieniony przez - biskupftm w dniu 2010-05-19 22:54:41
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10664 Napisanych postów 44554 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
1. Nie chodzi o mrożonki tylko o konserwy.
2. WPC+banan, możesz też zrobić kuraka w piekarniku, zajmuje to jakieś 15-20 minut, ryż czy kaszę możesz przygotować wcześniej.
3. WPC, jajka, mięso, ZMA weź od razu po treningu.
4. Aż tak się nie rozdrabniaj, bo z taką dokładnością temat tłuszczy jest bardzo trudny do ogarnięcia. Dodawaj tran do jednego posiłku, do reszty dolewaj oliwę albo orzechy.
5. Posiłek przedtreningowy jest dużo ważniejszy niż suple. Jadaj go jakieś 1,5-2h przed treningiem, po treningu kolejny posiłek to wyjdzie Ci mniejsza przerwa, do 4 godzin powinieneś się wyrobić z WPC po treningu.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 343
ok gracias
tylko co do tego 2 może sprecyzuje o co mi chodzi. Po treningu powinno się dac węgle proste , szybkie białko, mało tłuszczy.
Na noc na odwrót, tłuszcze, wolne białko, minimum węgli i na bank nie prostych. A tu muszę z tych 2 posiłków zrobic jeden,tylko jaki??
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10664 Napisanych postów 44554 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
WPC+banan, przecież Ci napisałem.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 343
I to styknie na noc?? bez żadnego tłuszczu, wolnego białka?
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10664 Napisanych postów 44554 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Jeśli wracasz późno z treningu i po posiłku kładziesz się spać, to tak.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 343
ok dzięki wielkie
ps
O przypomniało mi się jeszcze coś
wiem że przy odchudzaniu dobrze jest się posiłkowac jakąś multiwitaminą itp. Przy masie brałem Arsenal firmy Met-RX, który patrząc po składach wyglądał mi najmądrzej z tego typu środków, ale... Tam poza wszystkimi minerałami, vitaminami itd jest jak to piszą specjalny kompleks enzymatyczny. Wiąże się to zapewne z faktem, że u mnie branie tego Arsenal'a poprawiało apetyt konkretnie. I tu pytanie czy takie coś jest sensowne na redukcji, czy raczej pogorszy tylko sprawę bo będę jeszcze bardziej z głodu konał?

Zmieniony przez - biskupftm w dniu 2010-05-19 23:54:19

Zmieniony przez - biskupftm w dniu 2010-05-19 23:55:22
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10664 Napisanych postów 44554 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. A te witaminy w tabsach to w większości wysikasz. Staraj się dostarczać naturalne witaminy i minerały, z warzywami i owocami.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 7165 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 30760
O ile pamiętam, jeśli posiłek potreningowy jest zarazem nocnym to nie ma problemu z dodaniem węgli, a nawet powinno się z racji na ubytki glikogenu. Powiedz mi Morales, czy banan wystarczy?

pozdr.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10664 Napisanych postów 44554 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Przy celu redukcyjnym IMO spokojnie wystarcza. Węglowodany są potrzebne do szybkich skurczów mięśni i w zasadzie bardziej potrzebujesz ich przed treningiem niż po. Po treningu poza uzupełnieniem glikogenu i lepszym samopoczuciem nie zyskujesz nic, więc nie ma potrzeby ładowania się węglami na potęgę. Poza tym przy treningu siłowym nie tracisz go w ogromnych ilościach więc uzupełnianie jest sprawą zupełnie drugorzędną.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 7165 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 30760
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta Kosepnhaska

Następny temat

Dieta na beztłuszczową mase ciała (pomoc)