logo
zamknij zamknij

Kilka problemów

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3712

0 5 0
napisał(a)
Seawitch
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Na forum 124 dni Przeczytanych tematów 1106
Powoli dopiero zaczynam ze sportem, do tej pory tańczyłam kilka lat temu, ale musiałam przerwać, potem były problemy ze stawami, dopiero się odratowalam i zaczynam. Zaczęłam od basenu 2x w tygodniu po ok 1-1,5godz plus 1godz ostrego stretchingu z elementami wzmacniania po którym umieram.

1. Wg wyliczeń aplikacji z której korzystam powinnam być na diecie 1200, bo w zasadzie mam pracę siedzącą. Tyle, że zastanawiam się czy w dni kiedy trenuje nie powinnam zwiększyć? Jeśli tak to o ile?

2. Brak sił - pracuję po ok 11godz dziennie, nie wysypiam się i padam na twarz. Mam zawroty głowy, jestem słaba i jest mi niedobrze, nie mam siły na nic, zmuszam się do normalnego funkcjonowania, cudem do ruchu. Żyję na energy drinkach i guaranie. I tak od zawsze. Jak Wy dajecie radę?

3. Zakwasy :) jakieś suplementy żeby zmniejszyć ból? Tylko nie budujące mega mięśnie, nie chce specjalnie rozbudowywać ich, raczej wysmuklić.

Zależy mi na redukcji masy ok 0,75-1kg/tydzień i wysmukleniu ciała, bez wyraźnego zarysowania mięśni.


Zmieniony przez - Seawitch w dniu 2017-04-21 00:35:35
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Teapot
Ekspert
Szacuny 92 Napisanych postów 856 Wiek 29 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 67214
Zdecydowanie jest kilka duzych problemow w tym co piszesz ;) Serio nie dostrzegasz powiazania miedzy glodowka 1200kcal, przepracowaniem i brakiem sil? ;)

Wypelnij ankiete dzialowa i poczytaj dzienniki.
1

Dziennik wytapiania tłuszczyku: http://www.sfd.pl/Redukcja_Teapot-t1137476-s1.html

napisał(a)
Seawitch
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Na forum 124 dni Przeczytanych tematów 1106
Uzupełniam orientacyjnie wymiary na podstawie wymiarów ubrań, nie mam miarki, zdjęć nie mam jak zrobic.
****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: seawitch
WIEK: 26
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: 2tyg

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: ok 85?
WZROST: 162
OBWÓD RAMIENIA: -
OBWÓD ŁYDKI: -
OBWÓD UDA: -
OBWÓD BIODER: 112
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: -
OBWÓD TALI 85
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 106

****CEL*************************************************
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING?
Wysmuklic cialo, gibkosc, elastyczność, lekka redukcja do 10kg

****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE: depresja, nawracajaca anemia, migreny
PRZEBYTE KONTUZJE: stawy - ubytki chrząstki
WADY POSTAWY: skolioza
ALERGIE: nie
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: osłabienie, senność
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? Tak
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? Nie
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? Depralin, hykroksyzyna

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: guarana, żurawina z witamina C, suplementy na włosy skórę i paznokcie
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO) wszystkie możliwe, szczególnie absurdalne typu kopenhaska, miałam początki anoreksji

****DIETA*************************************************
JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE - nie mam jak wkleić. Wczoraj ok 1900, dziś 1300
CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ? Nie wiem, dopiero ogarnęłam, że są takie aplikacje

****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: NIE

****TRENING**********************************

JAK WYGLĄDA TWÓJ OBECNY TRENING - pływam 2x w tygodniu po 1-1,5godz plus stretching z wzmacnianiem 1godz na zajęciach.













Zmieniony przez - Seawitch w dniu 2017-04-21 01:09:03

Zmieniony przez - Seawitch w dniu 2017-04-21 01:12:20
napisał(a)
Seawitch
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Na forum 124 dni Przeczytanych tematów 1106
Plus to












Zmieniony przez - Seawitch w dniu 2017-04-21 01:16:34

Zmieniony przez - Seawitch w dniu 2017-04-21 01:17:02
napisał(a)
eveline SFD TEAM Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1218 Napisanych postów 14942 Wiek 29 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 181751
Dasz radę wkleić zrzuty z potreningu i to z całości dnia a nie puzzlami? Nieczytelne to to 1200 to na pewno nie. Chyba, że cały dzień leżysz i tylko oddychasz
napisał(a)
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1396 Napisanych postów 22060 Wiek 38 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 245962
No nie wygląda to za dobrze. Piszesz: "CHOROBY PRZEWLEKŁE: depresja, nawracajaca anemia, migreny
PRZEBYTE KONTUZJE: stawy - ubytki chrząstki" i nie zaświeciła Ci się czerwona lampka że to może wynika z faktu jak żywieniowo traktujesz swój organizm.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

napisał(a)
Seawitch
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Na forum 124 dni Przeczytanych tematów 1106
Na potreningu jestem od dzisiejszej nocy. Ogólnie do zeszłego tygodnia jadłam różnie, około 2000 na bank. Wcześniej jak pisałam - różne bardzo rygorystyczne diety. Od paru lat miałam to w nosie i jadłam normalnie, zero ćwiczeń, itp.
Co do urazu stawów - akurat to typowo kontuzja wynikająca z mojej pracy (pisanie, czasami strasznie dużo).
Niemniej np dziś 12godz w pracy. Jestem ledwo żywa. Pracuję głównie na noce. Jak pisałam, głównie jadę na energy drinkach, guaranie. Okresowo magnez, żeby niedobory uzupełnić.
Zapomniałam dopisać, że mam arytmię, ale opanowałam.
Czy np 1500 byłoby ok, a 1800 w dni treningu?


Zmieniony przez - Seawitch w dniu 2017-04-21 08:12:55
napisał(a)
eveline SFD TEAM Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1218 Napisanych postów 14942 Wiek 29 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 181751
Na początku zostawiłabym stały rozkład na wszystkie dni. Zacznij od 1700-1800 i w pierwszej kolejności postaw na jakość posiłków. Energetyki to nie jest dobry pomysł. Te przekąski... wszystkie do wywalenia. Próbowałam w diecie dojrzeć kilka produktów do wyeliminowania, ale szczerze mówiąc to jest ogólnie kiepska, więc postaw kreskę i ułóż na nowo. Popatrz na dzienniki innych, bo zwykle na początku każdego są te same porady
napisał(a)
Paatik
Ekspert
Szacuny 140 Napisanych postów 994 Wiek 47 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 85674
Ale tu chyba jest więcej problemów niż tylko czy 1200 czy 1800 kalorii...Jakby cały tryb życia i podejścia do niego. 12 godz w pracy przy kompie? A masz jakoś ogarnięte "stanowisko pracy"? Robisz sobie sensowne przerwy z rozciagnięciami/ przejściami itd? Te początki anoreksji też bym przemyślała - moze coś tam jeszcze się tli skoro 1200 planujesz? Przepraszam - chciałabym Ci tylko zwrócić uwagę, że naprawdę powinnaś zmienić podejście do siebie - nie tylko w kwestii ile jem i ile ważę...
napisał(a)
Tetiszeri
Ekspert
Szacuny 444 Napisanych postów 2896 Wiek 41 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 29176
Tutaj dieta bardzo odzywcza jest absolutnie musem i to z zadnym mega minusem kcal z dziwnych kalkulatorow typu 1200 itp. Skoro pracujesz w nocy to juz zaburzasz naturalny cykl czuwania i pracy nadnerczy. Te z kolei moga Ci rozwalic dokladnie wszystko zaczynajac od problemu z glikemia. Slabe zywienie, nadmiar kofeiny to prosta droga do niedozywienia na poziomie komorkowym - i mamy anemie i problem z neuroprzekaznikami (dopamina/serotonina) co jest zwiazane z wahaniami nastroju/stanami depresyjnymi/ brakiem checi do zycia. Jezeli nie da sie zmienic pracy to niestety rygorystycznie musisz zadbac o cala reszte. Magnez to nawet nie okresowo, na stale powinnas wprowadzic.
napisał(a)
bziubzius Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 936 Napisanych postów 12040 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 157463
według wskazówek, ktore juz tutaj zostaly podane ułóż dietę opratą o wartościowe produkty
jajka, mieso (rozne nie tylko dób), podroby, ryby, awokado, oliwa, masło, migdały, ryz, kasze, platki jaglne, owsiane, ziemniaki, bataty, warzywa (min 500-700g dziennie), świeże owoce

na takich produktach bazuj
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Budowanie pośladków

Następny temat

Procent tluszczu w organizmie.

Niesportowe wyznania Kamili Rutkowskiej

Prohormony - sterydy w kolorowych opakowaniach

Leksykon suplementacji: l-cytrulina

Kolejność wykonywania ćwiczeń a rozwój mięśni

Zapraszamy na Debiuty PZKFiTS 2018

Wapń w diecie bezmlecznej

“Wielki” trening Aliny i Alusi!

Wady i zalety treningu dzielonego: partia raz w tygodniu