SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Kilka bardzo nurtujących pytań dotyczących CKD. Wejdź pomóż koledze;)

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

Ilość wyświetleń tematu: 518

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

18

Płeć

Mężczyna

Waga

98

Wzrost

178

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

25

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Szkoła cały tydzień, ( pon, śr, piątek siłownia + aeroby) Wtorek, Czwartek HITT

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Siłownia, piłka nożna.Siłownia domowa jest wszystko co potrzebne to dobrego rozwoju

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Brak

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Bardzo dobry

Stosowana lub planowana suplementacja

Brak
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Wiek 23 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1312
Witam. Piszę tu, ponieważ mam nadzieje,że poradzicie lub pomożecie mi naprowadzić moją dietę na dobre tory, Teraz trochę o mnie, mam 18lat 98kg i 178cm, tak wiem dosyć dużo;) Jestem troszkę podlany głównie na brzuchu i jego bokach. Chcąc pozbyć się tych mankamentów zabrałem się za diete CKD, którą bardzo dużo osób chwaliło. Po wyliczeniu zapotrzebowania, które wynosiło 2940 odjąłem 500kcal, aby otrzymać deficyt kaloryczny. Z pozostałych 2440kcal zabrałem 146kcal na białko( Co daje 1.9g na kg/mc). I tak oto pozostało mi 206kcal na tłuszcze, które są podstawą w tej diecie. Węgle przyjąłem sobie narazie na poziomie 0,3g. Poniżej przedstawię swój jadłospis;
- Śniadanie; 6;30 ( 28B,29T,2W= 379kcal)
* jajecznica ( 4 jajka/ 280g)
*olej słonecznikowy(5g)
*cebula(5g)
- Śniadanie w szkole; 10;20 ( 24B,34T= 395kcal)
* ser brie pełnotłusty(120g)
- Śniadanie w szkole; 13;20 ( 20B, 28T= 329kcal)
- Obiad; 16;00 ( 54B,54T,15W= 741kcal)
* pierś z kurczaka(200g)
* brokuły(120g)
* słonecznik nasiona(30g)
* oliwa z oliwek(30g)
* masło(10g)
* cebula(15g)
- Kolacja; 19;00( 20B, 56T, 6W= 591kcal)
* mintaj świeży(100g)
* Brokuły(120g)
* masło(12g)
* oliwa z oliwek(40g)
* Nasiona z słonecznika(40g)

I tak oto przedstawia się mój jadłospis, który sam opracowałem. Liczę na każdą mądrą i konstruktywną krytykę,która naprowadzi mnie na odpowiednie tory;) Co do treningu ćwiczę system pull& pusch 3 razy w tygodniu. Po każdym treningu aeoroby a we wtorki i czwartki HITT, Wiem,że do tej diety preferowany jest inny trening. Chciałbym jednak uzyskać odpowiedź czy mógłbym ćwiczyć takim planem.Za wszystkie odpowiedzi z góry ogromne podziękowania!;)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Koniu151 Moderator
Ekspert
Szacuny 2242 Napisanych postów 48553 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 276787
http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_Z_POTRENINGU__INFO_JAK_TO_ZROBIĆ_-t922820.html w takiej formie wrzucamy diety do oceny.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Wiek 23 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1312
Mam nadzieję, że taka forma może być, I nadal oczekuję na cenne rady z waszej strony;)

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Wiek 23 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1312
Pany pomoże ktoś to bardzo ważne dla mnie
napisał(a)
Koniu151 Moderator
Ekspert
Szacuny 2242 Napisanych postów 48553 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 276787
poczytaj o kwasach tłuszczowych, ich źródłach, proporcjach i właściwościach bo pod tym względem dieta leży.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Wiek 23 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1312
No ok dzięki za odpowiedź a tak pozatym chociaż jakieś zarysy widać czy jest dość słaba?
napisał(a)
Koniu151 Moderator
Ekspert
Szacuny 2242 Napisanych postów 48553 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 276787
jest bardzo słaba.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Problem z żołądkiem

Następny temat

Posiłki z oliwą czy bez?

Stany zapalne - 10 najlepszych produktów, które je zwalczają Stany zapalne - 10 najlepszych produktów, które je zwalczają Rozciąganie - przed, po, a może w trakcie treningu Rozciąganie - przed, po, a może w trakcie treningu Martwy ciąg - niezastąpione ćwiczenie na plecy? Martwy ciąg - niezastąpione ćwiczenie na plecy?  Morgan Mikenas-  fitnesska, która nie goli się od roku Morgan Mikenas- fitnesska, która nie goli się od roku Palumboizm- zmora współczesnej kulturystyki Palumboizm- zmora współczesnej kulturystyki Klaudia Ignasiak - ocena sylwetki Klaudia Ignasiak - ocena sylwetki Skuteczny spalacz tłuszczu - Rewolucyjny REDOX Extreme Skuteczny spalacz tłuszczu - Rewolucyjny REDOX Extreme Jak szybko zwiększyć obwód bicepsów? Jak szybko zwiększyć obwód bicepsów?