logo
zamknij zamknij

Kiedy zjesc pierwszy posilek

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 983

0 5 0
napisał(a)
Krisus
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 48 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 388
Witam, zmienilem wlasnie czas moich treningow z godzin nocnych na poranne.
rano wstaje okolo 6.00 o 6.20 robie sobie sniadanie ( 6.30-6.40 koncze jesc) i o 7.10 zaczynam trening na silowni.

Moje pytanie czy musze wczesniej wstawac czy tyle czasu przed silownia jest ok ?

Dieta na mase.

Zmieniony przez - Krisus w dniu 2012-04-24 17:57:24

Zmieniony przez - Krisus w dniu 2012-04-24 17:58:04
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Stolord
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 104 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 661
Mysle ze 40 min do godziny przed treningiem to najlepszy czas;)
napisał(a)
Mario2585
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 65 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 510
A nie dłużej?? Mi się wydawało, że min godzinę po jedzeniu zacząć trening. I jeżeli to jedyny posiłek przed treningiem to powinien być porządny ;) Gdy robisz masę
napisał(a)
Stolord
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 104 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 661
w zasadzie to zalezy od ciebie, Ma ci sie dobrze cwiczyc , nie z pelnym brzuchem;) jak dla mnie 40 min starcza.
napisał(a)
Memek66
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 354 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 26024
Daj mniejszy lekki posiłek i będzie dobrze.
napisał(a)
Koniu151 Moderator
Ekspert
Szacuny 2202 Napisanych postów 48226 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 263866
nie ma przeciwwskazań by trenować naczczo, na dobrą sprawę jedząc krótko przed treningiem i tak nie korzystasz na treningu z tego o zjadłeś przed nim .

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1746 Napisanych postów 48809 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 403133
Uwazaj tylko zeby posilek nie byl zbyt obfity bo na treningu bedzie Ci sie zle cwiczylo.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Mario2585
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 65 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 510
To z czego on będzie czerpał energie? Ja byłem przekonany ,że jak rano się robi trening, to trzeba sporo wladować w siebie węglowodanów. Wieczorem można sobie pozwolić na mniejszy przed treningiem, bo jest to zazwyczaj 4 posiłek. Do tego robi masę. Ale najwidoczniej byłem w blędzie ;) za krótki staż :P pozdro
napisał(a)
Koniu151 Moderator
Ekspert
Szacuny 2202 Napisanych postów 48226 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 263866
poczytaj o if lub j/nj.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

napisał(a)
Krisus
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 48 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 388
Dzieki wszystkim :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta. Ocena i opinia.

Następny temat

Posiłek potreningowy.

Leksykon suplementacji: l-tyrozyna

Jak dbać o stawy?

Cholesterol i jego frakcje

Suszona serwatka a białko serwatkowe - nie daj się nabrać!

Wapń w diecie bezmlecznej

Niesportowe wyznania Kamili Rutkowskiej

Prohormony - sterydy w kolorowych opakowaniach

Leksykon suplementacji: l-cytrulina