logo
zamknij zamknij

Kiedy biegac?

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 7819

0 5 0
napisał(a)
szemieniov
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 137 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1222
Kiedy jest najlepiej biegac rano po przebudzieniu, czy wieczorem? Chodzi mi o czas w którym lepsze bedzie spalanie tłuszczu. 3x w tyg chodze na siłownie i myślałem, ze w dni siłowni rano zrobic sobie lekką przebiezke np. 3 km żeby nie tracić dużo sił a w dni nie treningowe biegać normalnie po ok. 45 minut. Czy lepiej dni treningowe w ogóle odpuścić (bieganie)?

Jest kasa - jest masa :P

Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
rower1
Znawca
Szacuny 45 Napisanych postów 2212 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 54577
To wszysto zależy jak wyglądasz?Jeśli masz nadwagę biegaj częściej.Przed porannym biganiem na30-40min.zjedz delikatny posiłek.Ochroni to mięśnie.

rower1

napisał(a)
szemieniov
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 137 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1222
Nie mam dużo zbędnogeo fatu, ale troche go jest. Lekki posiłek czyli wg. Ciebie co? 50g rozrobionego białego sera będzie wporzadku? Na ile przed bieganiem? 30 minut? godzina?

Jest kasa - jest masa :P

napisał(a)
rower1
Znawca
Szacuny 45 Napisanych postów 2212 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 54577
Może byc biały ser,tlko dodaj do niego np.łyżeczkę miodu lub innych węglowodanów.Możesz zmiksowac gorśc płatków owsianych z np.kefirem i owocami.Może byc odżywka(gainer,bulk),baton dla sportowców.To są tylko przykłady,po prostu ma byc lekki posiłek.Jak pisałem w pierwszym poście na około 30-40min.bliżej tej pierwszej liczby.

rower1

napisał(a)
Maj 20
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 535 Wiek 40 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 7700
Dołącze sie do postu. Robię aero zaraz po wataniu (5-10min.po)Zawsze stosowałem Bcaa+jakiś stymulant, lub termogenik. Teraz z powodów finansowych chciałbym zastapić Bcaa WPC. Czyli od razu po wstaniu 30g WPC i aero. Czy będzie ok. jeżeli chodzi o efekt kataboliczny?

Never give up.

napisał(a)
Maj 20
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 535 Wiek 40 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 7700
przepraszam miało być antykataboliczny.

Never give up.

napisał(a)
rower1
Znawca
Szacuny 45 Napisanych postów 2212 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 54577
Może byc WPC,tylko dodaj jakiś owoc np.banana,truskawki.

rower1

napisał(a)
szemieniov
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 137 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1222
Skoro juz tutaj tak rozmawiamy. To mam jeszcze jedno pytania: Przed treningiem na 30 minut rano lekki posiłek. A po treningu powiedzmy chleb razowy z szynką z indyka, do tego banan (typowe moje śniadanie). Ile czasu musze odczekac po treningu intensywności:
a) bieg 20' do 30' + przebieżki 10x 120m
b) 2x 25' w przerwie 3' marszu
c) 35' do 50' biegu

Zmieniony przez - szemieniov w dniu 2007-06-17 18:09:24

Jest kasa - jest masa :P

napisał(a)
rower1
Znawca
Szacuny 45 Napisanych postów 2212 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 54577
Po takim treningu spokojnie zrobic toaletę np.prysznic,w tym czasi organizm lekko odpocznie,krew odpłyni z mięśni i można śmiało zasiąśc do śniadanka.

rower1

napisał(a)
Maj 20
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 535 Wiek 40 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 7700
WPC ok, ale zaraz po wstaniu kiedy od razu biegne jeść banana to ciężko by było ...

Never give up.

napisał(a)
rower1
Znawca
Szacuny 45 Napisanych postów 2212 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 54577
Banana lub inny owoc zmiksuj razem z WPC i powiedzmy jogurtem naturalym lub kefirem.W formie płynnej szybciej się wchłonie

rower1

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pomozcie

Następny temat

Dieta przy redukccji... Ocencie...

Zatrzymanie wody w organizmie - przyczyny

Nietolerancja laktozy - jakie białko wybrać?

Omlety w diecie - jeść czy unikać?

Natalia Grzyb - ocena sylwetki

Kreatyna - cykl czy stała suplementacja?

Masło orzechowe - smakowity dodatek w diecie sportowca

Alergie i nietolerancje pokarmowe

Niesportowe wyznania Żanety Szlęzak