SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Kickboxing + MMA + Obwodówka-wytrzymałościówka-szybkościówka.

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

Ilość wyświetleń tematu: 1703

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 42 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 259
Witam, robie redukcje, wiek 17, waga 82, staż 2 lata, od 4 mcy mma, od 2 mcy kickboxing.
Trening:
pon- obwodówka
1.Klatka Piersiowa- Wyciskanie hantli
2.Klatka Piersiowa- Linki wyciągu
3.Plecy- Krzyżak
4.Plecy- wyciąg górny, szeroki chwyt
5.Barki- Wyciskanie sztagi z klatki w staniu
6.Bicepsy- hantle z supinacją nadgarstka
7.Tricepsy- wyciskanie francuskie
8.Nogi- przysiady ze sztangą
9.Brzuch- brzuszki
10.Brzuch- unoszenie nóg na maszynie
Jeden trening to 3 serie ;)

wtorek- kb
sroda- obwodowka-
czwartek- kb
piątek- obwodowka
sobota- odpoczynek/ jak sa sily to znow obwodowka;D
niedziela- mma

Mma- czas 2h, Kb- czas 1h

Suple:
l-karnityna vitalmax 30000
brałem hydroxycut hardcore, teraz thermo speed extreme
białko sp80
jointment uniwersal na stawy
vitamin complex olimp


Dieta: Nie mam dokładnie rozpisanych kalorii, ale rano płatki albo chleb razowy, obiad kurczak, ziemiaki z wody/ rybka, kolacja (3-5 h przed snem) cos z duza iloscia białka- mała porcja/ białko sp80

I tu pytanie: Jak zmienić trening? Zależy mi na szybkości i wytrzymałości, przy jednoczesnym braku spadku siły i tkanki mięśniowej. ;)

To nie sztuka walki walczy, to człowiek!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10613 Napisanych postów 43365 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
jak chcesz robić redukcje bez diety to powodzenia
(to co tam masz to nie jest dieta :P)

Hmm trening bez spadku tkanki mięsniowej - dobra dieta, odpowiednio wyliczone proporcje, dobry posiłek potreningowy, dużo białka. A z supli to BCAA

Zmieniony przez - LeeJaedong w dniu 2009-12-20 12:04:03
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 42 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 259
Możesz życzyć powodzenia, ale od września zjechałem 14 kg ;)
Wiem że to nie jest dieta alen ie jestem w stanie dokładnie rozpisać i stosować ze względu na szkołe i dodatkowe zajęcia ;/

P.S Temat jest w dziale trening- pytanie było jak zmienić trening ;)

To nie sztuka walki walczy, to człowiek!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Nowy Lepszy Plan Treningowy - Dla Zaawansowanych

Następny temat

trening do oceny

Plan treningowy na masę dla ektomorfika Plan treningowy na masę dla ektomorfika Efedryna - stosowanie, działanie Efedryna - stosowanie, działanie Katarzyna Dudek zdobywa kartę IFBB ELITE PRO! Katarzyna Dudek zdobywa kartę IFBB ELITE PRO! Katarzyna Kozakiewicz-Kowalik - ocena sylwetki Katarzyna Kozakiewicz-Kowalik - ocena sylwetki Testosteron – fakty i mity Testosteron – fakty i mity Rodzaje patelni - jaką patelnię wybrać? Rodzaje patelni - jaką patelnię wybrać? Natalia Damek - ocena sylwetki Natalia Damek - ocena sylwetki Błędy początkujących na siłowni: brak cierpliwości i samodyscypliny Błędy początkujących na siłowni: brak cierpliwości i samodyscypliny