logo
zamknij zamknij

Kcal w diecie - jak dostarczyć taką ilość?

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4813

0 5 0
napisał(a)
Masonski poganiacz bydla
Specjalista
Szacuny 69 Napisanych postów 186 Na forum 122 dni Przeczytanych tematów 9734
A jeszcze inne pytanie odnosnie cukrow czy cukry proste z owocow sa tez zle jak cukry proste rafinowane?

Hard work beats talent when talent doesn't work hard

napisał(a)
dudee
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1236 Napisanych postów 24103 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 335512
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1848 Napisanych postów 49324 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 428349
Nie musisz dostarczać takiej ilości z pełnoziarnistych źródeł. Masz do wyboru np. miód, suszone owoce, żelki. Czasami jak najbardziej można nimi podbić węglowodany w diecie. Szczególnie gdy jest ich dużo.
1

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Masonski poganiacz bydla
Specjalista
Szacuny 69 Napisanych postów 186 Na forum 122 dni Przeczytanych tematów 9734
domer
Nie musisz dostarczać takiej ilości z pełnoziarnistych źródeł. Masz do wyboru np. miód, suszone owoce, żelki. Czasami jak najbardziej można nimi podbić węglowodany w diecie. Szczególnie gdy jest ich dużo.


jakie zelki?! Takie normalne haribo :) czy glupi jestem :P

Hard work beats talent when talent doesn't work hard

napisał(a)
Masonski poganiacz bydla
Specjalista
Szacuny 69 Napisanych postów 186 Na forum 122 dni Przeczytanych tematów 9734
To bilansowanie fajna sprawa czuje sie lepiej i mam swiadomosc: ile jaki wysilek kosztuje kalorii. Odchodzilem swoj plan treningowy, poniewaz 4000 kcal + nadwyzka to przesada. Wczesniej ignorowalem intensywnosc mojego planu treningowego.

Dzieki za wskazowki odnosnie bilansu diet.

Mam po prawie 3 tyg. jeszcze jedno pytanie odnosnie kalorii w diecie. Wydaje mi sie, ze robie cos zle. Mianowicie moja waga skacze jak wczesniej raz 72.5 raz 73.8. Waze sie zawsze rano naczczo. Kalorie dostarczam tak 120% + 140% zapotrzebowania dziennego + trening. Dodalem do diety czarny i czerwony ryz, kasze jaglana, makaron pelno ziarnisty, daktyle. Wszystko co zle jak przekaski, slodycze weliminowalem. Mimo suplementacji nadal jest jak bylo przed 3 tygodniam w kwestii wagi. Proporcje dziennej diety: 30% tluszczu, 55% weglowodany, 15 bialko. Treningi MMA i pod MMA - intensywnosc srednio-wysoka.

Stad nasowa mi sie pytanie: "Moze robie cos zle, moze np. powinienem o konkretnych porach dnia dostarczac konkretny bilans. np. weglowodany popoludniu, bialko wieczorem itp. Spotkal sie ktos z podobnym problemem?"

Hard work beats talent when talent doesn't work hard

napisał(a)
blue_hope
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2408 Napisanych postów 13624 Wiek 29 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 112001
Miałeś z tego co pamiętam iść na badania, czy się mylę?
Skoro nadal jest problem z przytyciem warto zrobić podstawy + hormony.
1

W kuchni hamuje Cię Twoja własna wyobraźnia...
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Agnieszka_w_kuchni__czyli_coś_z_niczego_;_-t1096225.html 

napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1848 Napisanych postów 49324 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 428349
Wszelkiego rodzaju źródła węglowodanów. Tak abyś nie dostarczał zbyt dużej ilości z produktów pełnoziarnisty, co może powodować problemy trawienne.
1

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Masonski poganiacz bydla
Specjalista
Szacuny 69 Napisanych postów 186 Na forum 122 dni Przeczytanych tematów 9734
blue_hope
Miałeś z tego co pamiętam iść na badania, czy się mylę?
Skoro nadal jest problem z przytyciem warto zrobić podstawy + hormony.


Nie przypominam sobie ,)

Hard work beats talent when talent doesn't work hard

napisał(a)
blue_hope
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2408 Napisanych postów 13624 Wiek 29 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 112001
Musiałam Cię pomylić z innym użytkownikiem, który też ma problemy z przytyciem. W takich wypadkach (gdy jest się na takich kaloriach), a obwody nie idą do góry, waha minimalnie się waha i ten stan trwa dłuższy czas, warto zrobić podstawy badań oraz hormony (tarczyca w szczególności).
1

W kuchni hamuje Cię Twoja własna wyobraźnia...
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Agnieszka_w_kuchni__czyli_coś_z_niczego_;_-t1096225.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jak schudnąć, jedząć smacznie?

Tomasz Słodkiewicz znowu wolny?

Jak radzić sobie z dietą w pracy i w szkole?

Nutella vs. Nutwhey Peanut Choco - porównanie okiem dietetyka

Najgłupsze trendy treningowe i żywieniowe w Internecie

Jaki rodzaj kreatyny wybrać?

Kamica żółciowa u sportowców - przyczyny i zapobieganie

Czy białko „z proszku” jest bezwartościowe?

Która kasza jest najlepsza? Porównanie okiem dietetyka