SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Katowanie brzucha - opinie.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1092

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 265 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 3588
Część. Mianowicie ostatnio kolega zaciekawil mnie teoria o cwiczeniach na mięśnie brzucha. Jesli chodzi o mnie ja sam wyznaje zasade ze brzuch mozna cwiczyc 2-3 x w tyg po max 2 cwiczenia i starczy. Z kolei on próbował mnie uświadamiać o tym ze robi brzuch 2x w tyg po 6-7 cwiczen w 2-3 seriach by moc rozgrzac mocno miesnie. Wspominal również o jakims pasie ktory powoduje cieplo na brzuchu i spalanie tłusZczu. Wedlug mniw to jakies teorie z du*y ale ciezko bylo mi mu to wytłumaczyć. Jakie macie zdanie na ten temat?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 92 Napisanych postów 289 Wiek 19 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 11126
Ja jeszcze sie nie spotkałem żeby ktoś robił brzuch 6-7 cwiczen. Zrób 2 razy w tygodniu 2 intensywne cwiczenia po 4 serie i starczy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6066 Napisanych postów 140259 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 996243
po prostu powiedz mu, ze ma teorie z dupy%)
a tak na serio, miesnie brzucha to rowniez miesnie, to ze lubia charakter wytrzymalosciowy, sa w stanie zniesc wieksze zakresy powtorzen, nie znaczy, ze trzeba katowac go kilkoma cwiczeniami, zasada stymulacji jest taka sama jak miesni ramion czy nog. trzeba tylko dopasowac odpowiednia intensywnosc
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7395 Napisanych postów 105903 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1192354
Pas nic nie daje, wypocisz tylko wodę, która i tak uzupełnisz. Poza ty taki pas trzeba utrzymywać w czystości by jakieś bakterie się w nim nie zagnieździły lub by nie walił potem.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2780 Napisanych postów 48945 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 612276
Ćwiczenia na brzuch nie są do tego żeby rozgrzewać brzuch, a tylko go zmęczyć. Pas to strata pieniędzy więc nie warto się nawet tym zajmować.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 265 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 3588
Oczywiscie sam praktykuje 2cw na brzuch i uwazam ze ok jest ale chcialem relatywnie znac odpowiedzi i go pokierowac.

Z innej beczki pytanie. Nie wiem czy mozna ale nie chce nowego tematu zakladac. Czytalem ostatnio o tkankach czerwonych i bialych w mięśniach. Zaleznie ktorych wiecej stosujemy albo dużo kg malo powtorzenlub na odwrót. Moje pytanie czy jesli planuje trenować planem przód tyl 4 dniowy to w jeden dzien uzywac duzo kg a kolejny malo by dac 100% impuls mięsnia czy skupic sie na jednym schemacie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7395 Napisanych postów 105903 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1192354
Nieraz się stosuje np trening push pull, 2 siłowe a 2 ukierunkowane pod hipertrofie

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6066 Napisanych postów 140259 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 996243
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2780 Napisanych postów 48945 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 612276
Inferno444
Oczywiscie sam praktykuje 2cw na brzuch i uwazam ze ok jest ale chcialem relatywnie znac odpowiedzi i go pokierowac.

Z innej beczki pytanie. Nie wiem czy mozna ale nie chce nowego tematu zakladac. Czytalem ostatnio o tkankach czerwonych i bialych w mięśniach. Zaleznie ktorych wiecej stosujemy albo dużo kg malo powtorzenlub na odwrót. Moje pytanie czy jesli planuje trenować planem przód tyl 4 dniowy to w jeden dzien uzywac duzo kg a kolejny malo by dac 100% impuls mięsnia czy skupic sie na jednym schemacie?


Ale nie jesteś w stanie dojść do tego jakie masz proporcje włókien w poszczególnych partiach, a dodatkowo mogę się zmieniać. Jednak najprostszym rozwiązaniem jest po prostu regularna periodyzacja w treningu

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3145 Napisanych postów 41447 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 319372
Jeśli mam być szczery to czy ćwicze brzuch czy nie to nie zauważam żadnych zmian. Nie ćwiczyłem go cały rok i teraz podczas redukcji okazuje się, że jest solidnie zrobiony i proporcjonalny.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 265 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 3588
Co do treningu sprawdzi sie to?

Sila przod
Przysiad 5x5
Wyciskanie na maszynie 4x6
Wyciskanie na plaskiej sztangi 4x5
Wyciskanie na skosnej sztangi 3x5
Ohp 5x5
Uginanie na biceps hantli 4x8

Sila tyl
Martwy 5x5
Wioslo nachwyt 4x6
Face pull 3x8
Wykroki 5x5
Uginanie podudzi na tyl uda 4x8
Unoszenie hantli na boki 4x6
Prostowanie ramion na wyciagu gornym 4x8

Hipertrofia przod
Wyciskanie na maszynie nog 4x15
Przysiad 4x12
Wyciskanie hantli na plaskiej 4x12
Wyciskanie hantli na 45 stopni 3x12
Wyciskanie hantli na barki 4x12
Uginanie sztangi 4x12

Hiper tyl

Wioslo nachwyt 4x12
Przeciąganie drazka malego do klaty 4x12
Szrugsy 3x12
Wykroki 4x12
Uginanie podudzi na tyl 4x15
Unoszenie na boki 4x15
Wyciskanie francuskie sztanfi 4x15
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ogromne łydki i uda