SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Kaloryfer na gwiazdkę, czy może być lepszy prezent :)

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 13870

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 194 Wiek 40 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 4947
Krótkie info o mnie: 38 lat, 81kg, 170cm.
Zabawę zaczynałem ok. października 2013r, gdzie pewnego dnia przy wadze 104kg stwierdziłem, że koniec z tym.
Zmiana nawyków żywieniowych, dużo czytania artykułów na forum i spadło 24kg.
Potem przerwa kilku miesięczna i powrót na siłkę około marca przy wadze 85kg i 100cm w pasie.

Trafiłem pod opiekę jednego trenera spoza forum, pracowaliśmy razem ok.10 tyg - spadło 4kg i 8cm w pasie.
Niestety doszliśmy w treningach do 3x siłka w tygodniu i 6x aeroby po 60min lub interwały w tygodniu, a spadki mizerne coraz bardziej.

Przemyślałem kilka spraw, popatrzyłem na to jakie spadki miałem i zauważyłem, że fajną wycinkę miałem gdy drastycznie zjechałem z węglami.
W związku z tym poszukałem informacji o diecie ketogenicznej, spodobała mi się i stwierdziłem, że warto spróbować
Teraz mam 4 dni roztrenowania i nic nie robienia, kilka dni regeneracji i ładowania baterii nie zaszkodzi a od poniedziałku startujemy.

Za wszelką pomoc będę zobowiązany i z góry dzięki,
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 194 Wiek 40 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 4947
Trening:
3x crosfitt -w domowym wydaniu, dopiero to zacząłem także w tym temacie również zielony jestem, ale lubię coś zmienić i typową siłke na razie odstawię na jakiś miesiąc.
Zasady proste 5x tabata, gdzie każde 20 sek to inne ćwiczenie - podciąganie, martwy ciąg, wyciskanie etc....
Po tym jeszcze małe FBW 4-5 ćwiczeń po 2 serie
2x w tygodniu aeroby - bieganie, rower, basen


Dietkę startujemy od takiej rozpiski:
aktualne zapotrzebowanie wyszło mi 2300, a na rozpisce mam jeszcze z poprzedniej wagi na 2800.
Suple to BCAA, lecytyna, wit. Olimp i kwasy Omega 3-6-9 (700mg)





Zmieniony przez - tommko w dniu 2015-06-26 21:30:20

Zmieniony przez - tommko w dniu 2015-06-26 21:32:01
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 404 Napisanych postów 1356 Wiek 42 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 114560
Witaj, co do diety keto to sam po przeczytaniu tony stron o niskich węglach i wysokich tłuszczach, podobnych sposobach bilansowania makrosami ułożyłem sobie dietkę jakieś 7 miesięcy wstecz. Oczywiście zaspokojenie białka na poziomie osoby ćwiczącej, odpowiednia ilość tłuszczu nasyconego aby wykorzystać zapodane białko, do tego minimalne węgle ale nie tak nisko jak zalecają ketozwolennicy... Na razie wyniki badań i samopoczucie jakieś 15 lat wstecz. Spadło mi 25 kg fatu z 95 na 70. Najlepsze, że z mięśnia zbyt dużych spadków nie było (bic 45 był 46,5 a pas to mnie najbardziej cieszy ze 100 na 72cm oczywiście kaloryferek). Siła rośnie a nie spada.
Oczywiście do tego zap*****lanie cały czas z żelastwem jak przedtem ale micha cały czas zapięta na 99%.
Osobiście polecam zamianę węgli na tłuszcze ale to musi być robione z głową. Makrosy z najlepszych żródeł. Mnogo info jest o keto w internecie ale można trafić na wiele bzdur o tym odżywianiu. Najlepiej testować na sobie.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 194 Wiek 40 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 4947
maceek tym bardziej utwierdziłes mnie, że decyzja będzie dobra :)
opisz co jesz, z jakich tłuszczów korzystasz, za każdą nawet najmniejszą poradę z góry dzięki :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 404 Napisanych postów 1356 Wiek 42 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 114560
To co składa się na moje jedzonko jest ułożone pode mnie (jem to co lubię) nie musi się sprawdzić akurat w twoim przypadku. Wszystko w ilościach takich aby nie chodzić głodnym, najadać się a nie opychać no i żeby kaloryczność i makrosy były na względnie dobranej ilości (białko 1,5-2gr/kg; tłuszcz 2-4gr/kg, węgle 100-200gr/dzień). Karkówka, wołowina, boczek surowy/wędzony, smalec, piersi kurczaka, kurczak wędzony/pieczony, jajka, kabanosy, salami, salceson, wszelkie sery żółte, pleśniowe, tuńczyk w oleju, łosoś, ogórki kiszone, kapusta kiszona, surówki ze świeżych warzyw, ziemniaki gotowane/frytki, kiwi, banany, pomidory, orzechy, migdały. Mięsa wedle chęci smażone, gotowane, grilowane. Oczywiście woda 2-4 l na dobę. To by było na tyle, w dni cheat czekolada, kebab, itp. Wszystko z "głową" i zapier... na siłce. Obecnie Fbw 3xtyg (5x5, 5-10-15, serie łączone, dropsety), 1-2 tydz jakiś trening obwodowy, troszkę aero max 30min. Odstawiłem suple w stylu kreatyna, bcaa i nie ma różnicy więc szkoda kasy.
Na razie wszystko się sprawdza, papu mi pasuje, nie chodzę głodny, siła rośnie, rzeźba zadowalająca, Bf na poziomie 8%.
Życzę powodzenie w dotarci do celu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 194 Wiek 40 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 4947
Widzę, że mamy podobne gusta kulinarne :)
ja w tym momencie bardziej nastawiam się na wytrzymałość, bo chcę we wrześniu wystartować w półmaratonie :)
Po wakacjach jak w końcu zredukuję porządnie - na co liczę przy tej diecie, wtedy będę mógł masować się na czysto
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
kabo9 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1385 Napisanych postów 9630 Wiek 42 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 925842
wg mnie diety LC sa ok na redukcję, sam w ubiegłym roku testowałem CKD i TKD i miło wspominam - nie ma głodu, ssania, siła nie spada drastycznie, ogólnie spoko
natomiast nie za bardzo widzę LC na masie - do tej pory spotkałem na różnych forach jedną osobę, której dobrze idzie masowanie na tłuszczach
kontrowersyjne jest też keto jeżeli chodzi o wytrzymałość, zerknij sobie do dziennika xzaara kilka miesięcy wstecz - przeprosił się z węglami robiąc hardkorowe treningi i startując w triathlonie, dla mnie to wystarczający doód na to, że dieta keto nie jest dla wytrzymałościowców
oczywiście jeden półmaraton to pewnie da się przelecieć, ale warto to przemyśleć

dawaj wpisy, bo powiew świeżej krwi i potu na forum się przyda
warzywa jakieś mam nadzieję zjadasz? bo w rozpisce nie ma

aha - nie wiem o co Ci chodzi z masowaniem na czysto, ale jeżeli chodzi Ci o masę bez przyrostu tłuszczu to tak się nie da


powodzenia,


Zmieniony przez - kabo9 w dniu 2015-06-27 22:23:42
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 260 Napisanych postów 7609 Wiek 36 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 114571
ciiiii kabo nie zdradzaj tajemnicy o ile czysto znaczy wiemy co znaczy

Sport to zdrowie do póki nie robisz singli

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 194 Wiek 40 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 4947
Warzywka są, ale w rozpisce nie ujęte - pomidor, ogórek zielony i kiszony, kapusta kiszona i pekińska, szpinak cebula - w zależności co akurat w sklepie będzie :)
Co do masowania na "czysto" - miałem na myśli, żeby nie dopuścić do zalania - czyli coś jak mam w tej chwili
Planuje, że po prostu dorzucę dodatek węgli około treningowo, 100g na początek, ale do tego daleka droga.

Dziś ostatni dzień "relaksu", dałem sobie 4 dni regeneracji i od diety i od ćwiczeń.
Czuję power - jak zawsze po kilkudniowym odpoczynku

Na najbliższy tydzień 3x crossfit - w formie 5x tabata, potem FBW około 10 serii. Wszystko będzie zależeć ile sił będę miał.
Do tego basen 2x albo bieg i basen jako aeroby.


Startujemy tak:
klatka luz 106cm
biceps 35cm
pas 92cm
biodra 96cm
udo 58cm
łydka 42cm
BF 20% - poglądowo oczywiście ocenione.

Dietka na jutro:







Zmieniony przez - tommko w dniu 2015-06-28 13:01:31

Zmieniony przez - tommko w dniu 2015-06-28 13:06:25
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 404 Napisanych postów 1356 Wiek 42 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 114560
Powinno być git, ale podbiłbym tłuszcze bo wychodzi 1:1 z białkiem a lepiej na początku 1:2 b/t żeby lepiej wykorzystać białko w organizmie. I więcej węgli na początek tak do 100g i z tego schodzić stopniowo. Piszesz, że jesz warzywka a w rozpisce nie uwzględniasz to powinno być dobrze. Co do tłuszczy to podbij nasyconymi (smalczyk, wieprzowina, najlepsze jakościowo jeśli chodzi o możliwości energetyczne). Zapodaj jeszcze błonnik w razie potrzeby, łyżeczka do potraw lub z wodą w szklance raz na dzień. Pozdrawiam.


Zmieniony przez - maceek w dniu 2015-06-28 15:46:43
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 194 Wiek 40 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 4947
maceek błonnik mam na poziomie ok. 20g bez warzyw, na początek powinno wystarczyć.
co do węgli to jadę jednak zgodnie z założeniami diety i będę się trzymać max 30g.

zmieniałem rozpiskę tak jak polecałeś i wyszło mi coś takiego :


Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Praga w pażdzierniku-Evls Prague Pro-gratisowe bilety !!!

Następny temat

Otyłość brzuszna