SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Kafar1991/Dziennik/Do przodu nie zważając na przeszkody

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 11547

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 429 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4395
Hehe, dzięki. :D Ogólnie też moja prawa łapa nieco lepiej wygląda od lewej (od początku tak miałem..) i myślę, że jak zrobię rzeźbe kiedyś to będzie lepiej ( nie chodzi tutaj o rozmiar, bardziej o zarysy) myślałem też, czy by nie zrobić A6W. Nigdy nie skończyłem, raz do 20 dnia dotrwałem, ale na tym forum myślę, że będę mieć motywację.

<-No Pain No Gain->

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 429 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4395
Ja nie mogę Już wiem czemu mi nie widać, czemu w klacie mam dość sporo. Dzisiaj zmierzyłem sobie klatę (luzem 101,5 cm, napinka 107) ale patrzę przed lustrem i myślę sobie, że to niemożliwe. A możliwe, bo mierzone było dobrze, a okazało się, że tego nie widać, ponieważ mam 91 w talii! A miałem kilka miesięcy temu 83-84. Od dzisiaj zaczynam koniecznie A6W, będę zdawał nie tylko relację z treningów, wymiarów mięśni, ale jednak i za talię się trzeba wziąć i myślę, że to forum da mi motywacje. Na pocieszenie jutro mnie czeka klata no i od dzisiaj biorę tzw. apteczne ZMA.

Pozdro

<-No Pain No Gain->

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 429 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4395
Poniedziałek - Klatka + Triceps

Klatka

1. Wyciskanie na płaskiej 3 serie - 12 x 40 kg, 10 x 50 kg, 8 x 60 kg (ostatnie z minimalną pomocą)

2. Wyciskanie hantlami na skosie 3 serie - 12 x 12 kg (jedna hantla), 10 x 14,5 kg, 8 x 22 kg

3. Wyciskanie głową w dół 3 serie - 12 x 35 kg, 10 x 45 kg, 6 x 60 kg (3 z pomocą)

4. Rozpiętki na maszynie 3 serie - 12 x 35 kg, 7 x 40 kg, 7 x 40 kg.

Triceps

1. Wyciskanie francuskie leżąco 3 serie - 12 x 20 kg, 10 x 25 kg, 8 x 30 kg

2. Francuskie w siadzie 3 serie - 12 x 5 kg, 10 x 5 kg, 8 x 6,5 kg.

3. Prostowanie na wyciągu 3 serie - 12 x 35 kg, 10 x 45 kg, 8 x 55 kg.

Ogólnie trening całkiem dobry, chociaż w pewnych względach jestem zadowolony, w innych już nie.

Wyciskanie na płaskiej - Pierwsze dwie serie poszły lajtowo, trzecia dopiero przy 2 ostatnich powt. było ciężej, ale jedno poszło a drugie z delikatną pomocą.

Hantle na skosie - Pierwsze dwie serie naprawdę luzik, ostatnią pokusiłem się wykonać 22 kg. Zawsze 19,5 kończyłem, uznałem, że będzie czas na zmiany. I poszło, nie było łatwo, ale nie było też na tyle ciężko, żeby tego nie zrobić. Pięknie, ale o kolejne postępy będzie już b. ciężko.

Wyciskanie głową w dół - Dwie pierwsze serie bez większego problemu, ostatnią miałem robić 50 - i tak dużo, ale kolega robił 60. Spróbowałem i jakoś poszło, 3 razy podniosłem samemu, 3 razy z pomocą. Oswajam się powoli z tym ciężarem, trzeba próbować, żeby coś zrobić.

Rozpiętki - niestety, próby w ostatnich ćwiczeniach pochłonęły mi sporo sił. Dlatego o ile pierwszą serię zrobiłem, to w drugiej i trzeciej się już przeliczyłem, zrobiłem ledwie po 7 powt.

Francuz leżąco - Wszystko poszło dość lajtowo, pora nieco zwiększyć obciążenia - delikatnie, ale jednak trzeba.

Francuz siedząc - tutaj by się przydały większe hantle na siłce. Jest spora rozbieżność pomiędzy hantlami - 5 kg do 12 kg. Piątki musiłem rozkręcić i dodać 1,25 kg.

Prostowanie na wyciągniku - Jest dobrze, jedynie ostatnia seria ost. powtórzenie było ciężko, ale spoko. Nie jest źle.

Ogólnie mam z jednej strony powody do zadowolenia, z drugiej jestem średnio zadowolony. Tuż po klacie spróbowałem podnieść 70 kg, pomimo zmęczonych mięśni udało mi się to podnieść. Potem nałożyłem 80 i pierwsza faza zrobiona, opuściłem do dołu bez większego problemu. Ale dalej w górę już nic, zbyt zmęczony byłem. W sobotę zrobię sobie samą rozgrzewkową serię i sprawdzę prawdopodobnie maksy. Na świeżo z delikatną pomocą myślę, że jest to do zrobienia. Jestem zmęczony, chciałem się kłaść spać, ale A6W jednak zrobię. Ogólnie rano myślałem, że mam osłabienie - wziąłem vitaral i nieco przeszło, mimo tego i tak nie byłem w pełni sił.

Pozdrawiam.

<-No Pain No Gain->

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 12037 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 51295
Witam. Będę zaglądał ale jak koledzy wcześniej zauważyli drobne korekty do treningu można wprowadzić - link Pyzyyy. Warto przeczytać. Po co uczyć się na własnych błędach skoro możesz skorzystać z doświadczenia innych...
Pozdro.

Powrót do korzeni :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 429 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4395
Spoko, plan na pewno idealny nie jest, lecz na mnie dobrze działa. Co trzeba w nim konkretnie poprawić?

Dzisiaj samopoczucie fatalne, kręci mi się w bani, ale będzie lepiej już jutro. A6W 3 dzień dzisiaj robię.

<-No Pain No Gain->

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 2926 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 53926
Cześć

Jesteś jeszcze bardzo młody, więc na pewno, jeśli nie zabraknie Ci zapału, osiągniesz to, co chcesz.

Ze swojej strony zyczę oczywiście powodzenia!
Będę śledziła postępy

Pozdrawiam!

P.S. Może coś przeoczyłam, ale nie znalazłam w Twoim blogu nic o diecie...
Jeśli jednak coś pominęłam, to przepraszam, a jeśli nie, to napisz, jak się odżywiasz.

Meraviglia!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 429 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4395
Spoko, jutro więcej napiszę, dzisiaj padam z nóg. Coś o odżywianiu i dzisiejszym treningu napisze, dzisiaj nie dam rady, muszę odpocząć.

<-No Pain No Gain->

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 429 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4395
Piątek

Naramienne

1. Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 3 serie - 12 x 20 kg, 10 x 25 kg, 8 x 32,5 kg.

2. Wyciskanie sztangi w górę 3 serie - 12 x 35 kg, 10 x 40 kg, 8 x
50 kg.

3. Wyciskanie sztangielek 3 serie - 12 x 12 kg (jedna sztangielka tyle waży) 10 x 14,5 kg, 8 x 19,5 kg.

4. Odwrotne rozpiętki 3 serie - 12 x 20 kg, 10 x 25 kg, 8 x 35 kg.

Kaptury

1. Szrugsy 3 serie - 12 x 60 kg, 10 x 70 kg, 8 x 80 kg.


Trening chociaż ciężarowo nieco lepiej niż ostatnio, było kiepsko. Rozchorowałem się i z gorączką wczoraj ćwiczyłem. Tak naprawdę już od środy się źle czułem, ale oszukiwałem samego siebie, że jestem zdrowy i tym podobne.. Nie wiem, czy w następnym tygodniu nie odpocząć od siłki - zwłaszcza, że jestem chory i dawno już regeneracji nie robiłem. Dzisiaj nie idę, nie ma co pogarszać stanu zdrowia. Nie jest co prawda tak najgorzej, ale pójście na siłke dzisiaj prędzej mi zaszkodzi. Bo jeśli ten weekend niestety przesiedzę w domu, to szybciej ozdrowieję - jeśli bym nadał forsował organizm - kto wie, czy nie rozkraczyłbym się na dobre. Katar, kaszel, głowa boli - ogólnie mówiąc nieciekawie. No i choroba przeszkodziła mi w pewnych planach do zrealizowania... Pozdro.

<-No Pain No Gain->

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 429 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4395
Sorry, że nie pisałem, ale byłem chory. Totalna załamka, w końcu zaczęło coś iść ( nie tylko siłowo, a wyglądowo ) a tu choroba. Tydzień w domu przesiedziany, spadki - hmm, myślałem, że będzie gorzej, ale jakieś tam są. Jutro na szczęście idę na siłkę, zobaczymy, czy siła też w dół poszła. Ale ogólnie jestem niesamowicie zadowolony, że znów wracam na siłeczkę. A w życiu to cóż, w szkole mam lekkie prze***ane u Dyrektora za małą bójkę na korytarzu, poza tym spoko. Rekolekcje i jutro sobie idę na trening rano.

Pozdro

<-No Pain No Gain->

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3352 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 46894
to po chorobie tylko nie szalej na siłce stopniowo wchodź na obroty

jedz spij i trenuje efekty będą
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Potrzebny Plan Treninu !!!

Następny temat

PLan treningowy! HELP