logo
zamknij zamknij

KLATKA - POMPKI

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 11792

0 5 0
napisał(a)
cube22
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 103 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1060
Witam
doradzcie mi czy samymi pompkami moge wyrobic ladne miesnie klatki? robie to w taki sposob - raz w tygodniu 4 serie po 8do 12 powtorzencwicze oczywiscie na mase, diete mam jako taka uzupelniona SP80 i gainerem a moze zwiekszyc do 2 razy w tygodniu cwiczenie klatki przez pompki?

No Mercy, No Fear...

Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
adam717
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 207 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8492
niby masz przeczytane kolo 1000 postow a takie banalne pyt zadajesz
napisał(a)
cube22
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 103 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1060
czytam glownie o suplementach wiec nie smiej si tylko doradz :)

No Mercy, No Fear...

napisał(a)
kyjo
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1522 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 18418
żeby wyrobić sobie miesień trzeba mieć ten mięsień pompkami raczej masy nie nabierzesz

życie masz do ostatnich chwil więc walcz do ostatniej kropli krwi

napisał(a)
Don Garcia
Specjalista
Szacuny 75 Napisanych postów 8751 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 42589
Pompki na krzesłach z obciązeniem ni jako zastępują zwykłe wyciskanie sztangi płasko.
ale to wciąż nie to samo co trening z cięzarem.

a ten co mi zmienił podpis na jestem lamerem sam jest lamerem i niech sie wali na ryj.

pozdrawiam

napisał(a)
gandalf_88
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 272 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1674
nie dasz rady

chcem byc wielki!!

napisał(a)
socham
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 360 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 22385
raz w tygodniu 4 serie po 8do 12 powtorzen-- takim czymś nic nie zrobisz. Ja bym proponował jeśli już nie możesz iść na silownie robić pompki(rózne rodzaje) 3 razy w tygodniu jakiś 5-6 serii najlepiej z obciążeniem. Do pompek dodaj drążek+ćwiczenia na mięśnie brzucha. Diete i suplementy sobie odpuść odżywiaj się poprostu zdrowo i regularnie. Myśle, że na początku zdobędziesz troche masy ale na dłuższy okres czasu warto zainwestowac w siłownie.

:)

napisał(a)
Gangsta17
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 45 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2025
Hehehehe.8 do 12 powtorzen 4 serie i raz w tygodniu? Żeby cokolwiek było widać powinieneś ćwiczyć 50 powtorzen 5 serii co 2 dni albo najlepiej codziennie.Nierób jesteś...Gnój śmierdzacy...Najlepiej to siedzieć w domu na dupie ,żreć Sp80,gainera i nic nie robić.Tak nic nie osiągniesz.
napisał(a)
cube22
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 103 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1060
'Nierób jesteś...Gnój śmierdzacy...' gangsta17 po pierwsze jestem od Ciebie starszy wiec sie wyrazaj po drugie pracuje fizycznie w anglii wiec nie obrazaj mnie jak mnie nie znasz,gotuje sobnie sam nie starcza czasu wiecuzupelniam a ty twardzielu mnie bedziesz tu jeszcze obrazal heh :) ale spoko myslalem ze jak robie na mase to raz w tygodniu wystarczy 4 x 10 :) szkoda ze tyle osob tyle opinii wiec postaram sie sprobowac roznych opcji

No Mercy, No Fear...

napisał(a)
Dżings
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2246 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 14918
Jesli samymi pompkami daloby sie porzadnie miesnie klatki to po co bylyby te wszystkie lawki, skosy, maszyny itd? Pomysl chlopie.

Zmieniony przez - Dżings w dniu 2006-09-10 21:58:14

"Jedynym miejscem, gdzie sukces pojawia się szybciej niż wysiłek jest słownik"

napisał(a)
cube22
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 103 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1060
wiem ze sa laweczki itp ale napisalem ze nie mam narazie mozliwosci isc na silownie a takze kupic takiej jedynie co moge robic to pompki i chce je robic dobrze zeby wyciagnac ztego jak najwiecej korzysci

No Mercy, No Fear...

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kolejny glupi temat na trening heheheh

Następny temat

dobry układ?

GRAND PRIX POLSKI W KULTURYSTYCE I FITNESS, DEBIUTY SUMMER EDITION 2017 - wyniki I dnia

Rozciąganie i rolowanie - jak to robić żeby sobie nie zaszkodzić?

Śmierci i kontuzje w sporcie

"Szał sterydowy" oraz "sterydy zabiły mojego syna". Fakty i mity

Zastój w wynikach treningowych, jak go pokonać?

4 suplementy wspomagające walkę z trądzikiem

Chałwy - porównanie okiem dietetyka

Musli - porównanie okiem dietetyka