SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

KJ87 - pomysły, przemyślenia, rozterki młodego pokolenia...temat zbiorczy.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

Ilość wyświetleń tematu: 2116

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

25 Lat

Płeć

Mężczyzna

Waga

98kg

Wzrost

190cm

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

około 20%

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

oprócz treningów - praca za biurkiem plus wypad autem od czasu do czasu

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Piłka Ręczna 3 x tyg wtorek,środa,czwartek + sobota mecz ligowy , czasami w poniedziałki siłownia głownie trening nóg.

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

bardzo dobry

Stosowana lub planowana suplementacja

HMB + BCCA+WPC OSTROWIA
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10609 Napisanych postów 43068 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Witam wszystkich.
Na początku napisze że postanowiłem odświeżyć ten temat bo czytałem o tej diecie na sfd.pl ale temat umarł.
Odświeżam go również dlatego że ta dieta chyba najbardziej będzie odpowiadać moim potrzebą:
1. raz to że jestem endomorfikiem
2. dwa to że nie codziennie mam takie same obciążenia na treningach (piłka ręczna) + 1 raz w tyg indywidualnie ćwiczę na siłowni oraz weekend mecz ligowy.

Poniżej Link do artykułu. Którym się kierowałem.

http://www.sfd.pl/ART._CARB_CYCLING__dieta_dla_endomorfików,_a_może_nie_tylko....-t408024.html

Teraz moje założenia: Redukcja.
Zapotrzebowanie Kcal około 3500Kcal.
Bilans ujemny robię na 3100kcal.

Bilans HC, MC, LC:

High Carbs(dużo WW) - 3500kcal
Białko 2g/kgmc (195g/785kcl)
Węglowodany 4g/kgmc (390g/1565kcal)
Tłuszcze 125g (125g/1150kcal)

Moderate Carbs (średnio WW) - 3100kcal
B 2,5gkgmc (245g/980kcal)
WW 2g/kgmc (195g/785kcal)
T 145g (145g/1335kcal)

Low Carbs (mało WW) - 2800kcal
B 3g/kgmc (295g/1175kcal)
WW 1g/kgmc (100g/390kcal)
T 135g (135g/1235kcal)

Niektóre wartości celowo minimalnie zawyżyłem bądź zaniżyłem :)!

Przykładowy rozpis diety na dni:
Poniedziałek- LC - wolne od treningu,praca siedząca.
Wtorek- HC - trening wytrzymałościowo-siłowy.
Środa- MC - trening szybkościowo-wytrzymałościowy.
Czwartek- MC - trening szybkościowo-wytrzymałościowy.
Piątek- LC - brak treningu,praca siedząca.
Sobota- MC - mecz ligowy.
Niedziela- LC - wolne od treningu,brak pracy.

W poniedziałek czasem będę przechodził na diete Moderate Carbs ponieważ średnio co 2tydzień chodzę indywidualnie na trening siłowy (głównie nogi, 80% treningu).

Zapraszam do lektury artykułu powyżej ponieważ myślę że każdy znajdzie coś dla siebie.

Poniżej zamieszczam 3 tableki przykładowej mojej diety na HC,MC,LC.

PS. Liczę na konstruktywna krytyke :) oraz dyskusje. Pozdrawiam.









Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
faftaq Dietetyk-SFD Moderator
Ekspert
Szacuny 1409 Napisanych postów 35562 Wiek 35 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 150755
Sporo tych tematów zakładasz powiem Ci szczerze, poprzednia dieta byłaby OK, gdyby lekko ją zmodyfikować i nie dawać tak dużo białka.

Tutaj popełniasz ten sam błąd - po co Ci 3g białka na kg całkowitej masy ciała, skoro z jednej strony klasyczny trening z obciążeniem masz sporadycznie, a z drugiej część Twojej masy to nadwyżka tłuszczowa, które w przeciwieństwie do tkanki mięśniowej nie generuje zapotrzebowania na białko. Nie potrzebujesz też aż 7 posiłków.

Swoją drogą naprawdę jadasz 50g liści pietruszki na jeden posiłek i 100g rukoli na raz?

Zmieniony przez - faftaq w dniu 2013-01-08 16:42:40
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10609 Napisanych postów 43068 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
no nie zjem ;p tyle tego w 1 posiłku ale wszystko rozkładam to w całym bilansie zeby nie w kazdym posiłku pisać np po 5,10,15g warzyw bo i tak laduje je do każdego posiłku oprócz rano.
To jakie proporcje proponujesz
Kcal, B , WW , T .
k
napisał(a)
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2224 Napisanych postów 48384 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 269560
jeszcze jeden temat i się pożegnamy.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10609 Napisanych postów 43068 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
ok. ale za każdym razem prosze o usunięcie poprzedniego także nic nie zaśmiecam.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10609 Napisanych postów 43068 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
To może wyjściowo przyjmę dla MC 2800kcal , HC 3100kcal a dla LC 2500kcal?
białko MC 2g/kgmc , HC 2g/kgmc , LC 2g/kgmc
WW MC 2g/kgmc , HC 3g/kgmc , LC 1g/kgmc
napisał(a)
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2224 Napisanych postów 48384 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 269560
ale wyjaśnij nam dlaczego tak kombinujesz gdy nie ma takiej potrzeby? Miałeś ustalone jedno, nagle wyskakujesz z drugim. Jutro o co założysz temat?

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10609 Napisanych postów 43068 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
miałem , ale po to jest chyba to forum aby poszerzać wiedzę i jeśli coś innego pasuje bardziej do mnie to o to pytam.
Jeśli dopracuje coś pod siebie to nie będę niczego już zakładał.
A dlatego tyle pytam ponieważ jak zauważyłeś trenuje piłkę ręczna a nie typową siłką . Gdybym chodził tylko na siłownie to każdy średnio rozgarniety człowiek by troche poczytał i by wiedział co ustalić pod siebie. Ja nie zadaje pytań typu jaki mam bilans , chce diety pomozcie itp . Pozdrawiam
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1254 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 31306
i w związku z tym,że jesteś "rozgarnięty" ustaliłeś 100g proszku i 100 oliwy?(na początku)
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10609 Napisanych postów 43068 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
no dlatego pytam mądralo :P i widze ze za duzo białka chce przyjmować powiedz mi czym ty zapotrzebujesz 300g białka dzienie? ;p . nie widze tam 100g proszku . jak juz 60g max 70g to jest r óżnica. Oliwy za duzo okej dlatego pytam zamienie na ryby czy tran lub orzeczy.
napisał(a)
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2224 Napisanych postów 48384 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 269560
i ustaliłeś, że lepszy dla Ciebie jest CC niż tradycyjna dieta? skąd ten pomysł?
Dostałeś w poprzednim temacie zalecenia od faftaqa jak dopasować dietę.

Zmieniony przez - Koniu151 w dniu 2013-01-08 17:38:40

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Mrożona mieszanka warzywna na redukcji

Następny temat

Jak połączyć dietę z suplementami

Anna Karcz- długo wyczekiwany powrót! Grzegorz Kępa- "oczyszczenie" branży Paige Hathaway na stole operacyjnym! Suplementacja na odchudzanie - Johimbina Suplementacja a timing - czyli co i w jakich porach dnia spożywać Waxy maize, vitargo vs carbo – o co tu chodzi? Nietypowe metody regeneracyjne Oleya Indeks glikemiczny i indeks sytości