SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

KAptury

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1591

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 148 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 385
JAkie cwiczenie powinno sie wykonywać na kaptury?? POzdro browar

Jestem początkującym kulturysta mam pare spraw do załatwienia na forum

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1716 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 13338
Podnoszenie sztanki zza głowy w siadzie , lub sprzed głowy w siadzie (to drugie angażuje więcej partii mieśni)

a tak wogóle to polecam lekturę altasu ćwiczeń:

www.kulturystyka.pl/atlas/ 

pozdrawiam
+Cahir+

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 981 Wiek 47 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 6852
wyciskanie sztangi z zza głowy na m. czworoboczne (kapturowe - tak dawnymi czasy je zwali)? szczerze mówiąc zgłupiałem w tym momencie

tere - fere

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 995 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 17318
Najlepsze ćwiczenie na kaptury to Sztrugsy i wyciskanie sztangi z za karku ale przy opuszczaniu sztangi ponizej lini uszu.
Pozdrawiam!!!

Wytrwałość- to jedyne co mi pozostaje

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 981 Wiek 47 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 6852
kurde jakie poniżej uszu? też tak kiedyś myślałem i tak sobie bark rozpieniczyłem że od pięcu lat nie mogę dojść z nim do ładu a o wyciskaniu zza gł0wy w ogóle zpomniałem pomimo wiader glukozaminy i kolagenu!