Witam wszystkich ktorzy z ciekawością zajrzeli na ten temat. Celem tego tematu jest zebranie od was cennych informacji na treść informacji która właśnie piszę... Moja przygoda z piłką nożną raczej zazcynała sie jak u każdego w bardzo młodym wieku ;).Oczywiscie na poczatku było to bieganie za piłką na dworze. Poźniej był klub z którego jednak szybko zrezygnowałem. Teraz jestem świeżo upieczonym 18-latkiem uczącym sie w technikum, który doszedł do wniosku,że swoją przyszłość chciałby spędzić na grze w piłkę na amerykańskich boiskach. Aktualnie nie trenuje w zadnym klubie z powodu braku czasu jaki poswiecam na nauke korki lekcje angielskiego itp. Dlatego od wiosny postanowiłem wziąść przyszłość w swoje rece i samemu rozpocząć indywidualne treningi.Dzieki temu forum dużo się już dowiedziałem na temat układania treningow itp. Obecnie jestem w 2 klasie technikum wiec pozostalo mi ok. 2,5 roku do mojego "American Dream" ;) wiem ze nie jest to za duzo czasu dlatego juz pomału ustalam "braki" ktore muszę poprawic/nadrobić. Chętnie zapoznam sie z waszymi opiniami poniwaz jestem ciekaw co wy sądzicie na ten temat. Pozdrawiam
nie grasz w klubie, nie masz trenera, masz zamiar ćwiczyć samemu i chcesz grać w MLS ? trochę to śmieszne, fajnie że masz marzenia ale te są trochę nierealne
I tak nagle wylecisz do USA ? ...Załóżmy więc , że na wiosnę zaczynasz treningi a jak konczysz to technikum to sobie lecisz do USA , idziesz np. do LA Galaxy i grasz ? To równoznaczne z tym , że zagrałbyś w Gol 4. Identyczne prawdopodobieństwo