SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Kłucie w Sercu

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 8820

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 203 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1251
raz pamietam ze mialem takie cos wieczorem dawno temu - bylo to po treningu klatki spowodowane nowym cwiczeniem - przenoszenie sztangielki za glowe. trwalo 10-15 min. ale tak dlugo jak dzis nie mialem nigdy jeszcze o 6 czulem ze nie moge wziac gleobkiego oddechu. aha dodam ze cisnienie mialem mierzone u lekarza gdzies 2 tyg temu to 135/80 (domowym elektronicznym pokazywalo zle oczywiscie bo gdzies 148/88?).
no nic zobacze czy przejdzie...

Zmieniony przez - Waldrak w dniu 2007-10-06 12:49:53
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 624 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 29039
do autora pewno nerowbol lub nadciagniete miesnie miedzyrzebrowe, mialem to samo rok temu, bylem u kardiologa wszytkie badania robione i ok:) a od paru dni zmow to samo heheh, wiec odpusc na pare dni treningi ( o ile mozesz) i przede wszystkim nie mysl o tym i sobie nic nie wkrecaj . pozdr
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 203 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1251
Cranco - i jak długo trwa u ciebie przewaznie takie klucie? pozdrawiam
dzieki za wypowiedzi krzykacz i cranco
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 624 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 29039
teraz juz z tydzien bedzie... no pare razy dziennie w takich dluzszych seriach:D a lbo jak mi sie przypomni hehehe
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 88 Napisanych postów 1943 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 36567
u mnie to trwało dłuzej poprostu nerwy nerwy
masz jakies problemy? denerwujesz sie?

AfterHours.fm - The Best in Trance & Progressive

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 203 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1251
no denerwowalem sie troche ale czasami nawet bardziej sie potrafilem wk.. i nic takiego nie mialem. nadal czuje cos? dziwne to.. pewnie w pon trening jeszcze bede musial odpuscic ;/ sam nie wiem
napisał(a)
krzykacz Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5541 Napisanych postów 58926 Wiek 35 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 457868
Jeśli bezustannie o tym myślisz / zamartwiasz się to w/w symptomy będą się pojawiać cyklicznie...

doping & zdrowie

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 203 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1251
Z psychiką to racja jak człowiek sobie coś wkreci. Ale nigdy o tym nie myślałem właśnie. A teraz tak trudno trochę zapomnieć o tym jak pół nocy nie mogłem wziąć głębokiego wdechu. No nic zobaczymy jeszcze jak jutro będzie.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 139 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4152
mnie lekarz w sytuacji kłucia w klatce polecił bodymax(1 tab.rano) + magnez z vit b6(2x2po500) i rzeczywiście po 2 tyg już nie miałem takich objawów i do teraz nie mam najprostszym sposobem jest suplementacja magnezem, jeśli nie pomoże to ekg i lekarz....

SPOX

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 114 Napisanych postów 20544 Wiek 35 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 125836
podlacze sie do pytanie bo u mnie tez pojawilo sie klucie w okolicach serca. Zauwazylem ze zaczelo sie po wejsciu na cykl i przybraniu kilku kg masy w ktorkim czasie. Klucie nasila sie (gdy wystepuje) przy probie glebszego wdechu. Jesli wystepuje nasilanie podczas oddychania tez moze byc nerwobol czy juz cos powazniejszego? Zaczyna mnie to nipokoic gdyz od kilku tyg zaczalem chrapac w nocy gdy tylko przerzuce sie na plecy. Z sauny zrezygnuje w ogole by nie meczyc serca dodatkowo.

DreamChaser

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Skręcone kolano - terapia z deki

Następny temat

chusteczki samoopalajace

Panatta World Cup Rimini 2018 Wyniki Panatta World Cup Rimini 2018 Wyniki Chcesz szybciej schudnąć? Jedz ryby! Chcesz szybciej schudnąć? Jedz ryby! Szwedzka fitness modelka Jelly Devote i jej gorąca transformacja Szwedzka fitness modelka Jelly Devote i jej gorąca transformacja Najpiękniejsze ring girls Najpiękniejsze ring girls Zaburzenia libido i supresja HPTA „na cyklu” Zaburzenia libido i supresja HPTA „na cyklu” Jak zbudować mięśnie? 10 rzeczy które robisz źle! Jak zbudować mięśnie? 10 rzeczy które robisz źle! BCAA - minimalna skuteczna dawka BCAA - minimalna skuteczna dawka Denis Cyplenkov - najsilniejsze ręce na świecie Denis Cyplenkov - najsilniejsze ręce na świecie