SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

K_K - pierwsza redukcja nowicjusza

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2441

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4104
Witam

Jestem zupełnie początkujący, zarówno jeśli chodzi o treningi, jak i o dietę czy odżywki. Chodziłem kiedyś na siłownię, ale było to 5 lat temu jak miałem 16 lat na karku i trwało może 3-4 miesiące, więc można powiedzieć, że startuję od zera.
A startuję bo... spasłem się jak świnia Przytyło mi się dobre 15 kilogramów przez ostatnie 1,5 roku i czas najwyższy coś z tym zrobić. Mam nadzieję, że ten dziennik mi w tym pomoże.

Dane:
Wiek: 21 lat
Wzrost: 173 cm
Waga: 88 kg

Wymiary:
Barki: 117
Klatka wdech: 108
Klatka wydech: 101
Biceps: 36,5
Przedramię: 30
Talia: 92
Brzuch: 97
Biodra: 104,5
Uda: 65
Łydki: 45,5

Zdjęcie:
sorry za jakość, ale nie mam przy sobie lepszego aparatu


Orientacyjnie (przy pomocy kalkulatora i wizualnej oceny sylwetki) oceniłem swoje BF na ok. 24%.

Trening:

Trenować zamierzam 4 razy w tygodniu. Minimum raz w tygodniu gram w squasha, czasem są to 2 razy, dlatego siłownię zamierzam odwiedzać 2-3 razy w tygodniu.

Na początek ćwiczyć będę typowym ACT, wziętym z tego forum, lekko zmodyfikowanym przeze mnie:
1. Unoszenie nóg do pionu w leżeniu na plecach-(brzuch),
2. Prostowanie nóg na maszynie w siadzie-(czworogłowe ud),
3. Uginanie nóg w leżeniu przodem na maszynie-(dwugłowe ud),
4. Wyciskanie sztangi-(klatka),
5. Wyciskanie sztangielek w siadzie-(naramienne),
6. Unoszenie sztangielek bokiem w górę w opadzie tułowia-(naramienne),
7. Podciąganie drążka wyciągu do klatki w siadzie-(najszersze grzbietu),
8. Unoszenie tułowia z opadu-(proste grzbietu),
9. Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc podchwytem (z supinacją nadgarstka)- (bicepsy),
10. Prostowanie ramion na wyciągu w płaszczyźnie poziomej stojąc-(tricepsy),