SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ju-Jutsu Kodokan Shin-Ryu (Bytom)

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2892

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 1565 Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 27417
Hej!

mam zamiar ćwiczyć właśnie to(bo jest jedyną dostępną sekcją[z tych co znam] z serii grappling, no pomijając "Czarni" Bytom-Judo).Jestem zielony jeśli chodzi o skuteczność i mam pytanie:
czy ktoś z forumowiczów ma z tym stycznośc/miał/trenuje aktualnie(w Bytomiu)??Czy jest to dobre jeśli chodzi o samoobrone(kumpel, drugi wicemistrz p-ski właśnie w jj mówi że tak ).

Pzdr.

---==={Kontroluj przeszłość, by chronić przyszłość...}===---
*...ale odpowiadając na twoje pytanie, em tak-jednak jestem super HEROSEM
**Członek i Szef wyimaginowanej przez chory mój umysł mafji "STRAŻNIKÓW CZASU" !
__ __ >__>>_!!..https://bundles.sfd.pl/../../buziaki/29.gif[/img]! szturmowiec SFD CLEAN CLUB'u !! szturmowiec SFD CLEAN CLUB'u !! szturmowiec SFD CLEAN CLUB'u ![img]../../buziaki/29.gif" alt="" />..!!_<<__ < __ __
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 418 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 19137
:) wpadnij a sam sie przekonasz, my cwiczymy bardziej pod full contact wiec na pewno sie czegos nauczysz :)
Pozdrowienia

Lionheart - Walka to moje życie!

Lionheart - Walka to moje życie!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 201 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 7293
Wiadomo, wpadnij, jazda jest, wiec warto.

Muka

Muka zwany Maku

Bytomska Szkola Ju-Jutsu Kodokan Shin-Ryu
Serwis SportyWalki.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie