SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Jenna_20/mini redukcja ;-)blog

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 22673

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 2246 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 9330
GENEZA
Ostatnie 3 miesiące skupiłam się na uczelni bo miałam ciężki okres,to niestety przyczyniło sie do zaniedbania treningu,jedzenie nieregularnie byleczego,takie typowe studenckie życie.Do tego doszły jeszcze tabletki antykoncepcyjne,duuużo kawy ,dużo stresu.To wszystko przyczyniło się do tego ,że na udach i pośladkach pojawił sie widoczny gołym okiem cellulit (a jednak),no i boczki troche zarysowane.Ogólnie samopoczucie do niczego.

WSTĘP:
Obecnie odstawiłam tabletki anty.
Kawa tylko w sytuacji kryzysowej max 1-2 tygodniowo.
Od tygodnia zero słodyczy,zero białej mąki,zero cukru pod postacią napoi (soki,redbulle,napoje słodkie itd),od 2 lat nie jem czerwonego mięsa (wołowiny,wieprzowiny)

WYMIARY

WIEK-22 lata
WAGA-50 kg
WZROST- 171 cm
Biodra 83 cm
PAS- 64 cm
UDO- 48 cm

CELE-
Zamiana tkanki tłuszczowej z okolic pupy i ud w tkanke mięsniową.
Ogólnie nie zależy mi na spadku wagi , wrecz przeciwnie może być trochę wiecej mięśni.

SUPLEMENTY-
DYMABURN Xtreme
Extra Egg & milk Muscle-Activita

TRENING-
Codziennie:
Rozgrzewka 10 min -stepper lub bieżnia
Odwodziciele i przywodziciele siedząc- 3 serie po 15 powtórzeń-obciążenie 20 kg
Mięsnie posladkowe stojąc -3 serie po 15 powtórzeń -15 kg
Mięsnie pośladkowe leżąc (proste nogi do poziomu)- 3 serie po 15 powtórzeń- 15 kg
Następnie 45 minut bieżnia-duży kąt nachylenia przynajmniej 15 minut-lekki trucht

Dieta-
Przykładowy jadłospis-
śniadanie-
na czczo porcja białka

po około 15 minutach -2 garście płatków Fitness z mlekiem 0,5%

2 śniadanie:
banan lub jabłko

Posiłek po treningu-
odżywka białkowa
2 kanapki WASA z tuńczykiem plus kilka pasków surowej papryki

Obiad-
Panga pieczona w folii plus 3 sztuki młodych ziemniaków z wody do tego mizeria z ogórków z dodatkiem jogurtu naturalnego

Kolacja-
Biały serek z ogórkiem i pomidorem

Przed snem-
Odżywka białkowa

Wiem ,że moja wiedza na temat diety i treningu jest bardzo chaotyczna i liczę się z poprawkami.

Postaram się opisywac każdy dzień treningowy i posiłki.
Teraz liczę na Wasze uwagi i ewentualne poprawki.

Zmieniony przez - Jenna_20 w dniu 2007-06-11 16:26:05
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 1390 Wiek 34 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 39925
dżizus, 171 cm i tylko 50 wagi ? 83 w pupie ?
Jak dla mnie to mega chudo.
Wrzuć foty, będzie można lepiej ocenić ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 1522 Wiek 195 dni Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 91316
fotek brakuje 50 kg i redukacja moze i jest z czego ale my tego nie widzimy


jak zdjecie z profilu jest aktualne to jest dobrze i lepiej tego nie naruszac

Zmieniony przez - masarnie w dniu 2007-06-11 16:28:41
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 2246 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 9330
MEGA CHUDO to wiem! A jednak jest ten straszny cellulit i wiotka skóra na nogach.Fotek nie dam bo wsytd,może jutro wrzuce coś
Zdjęcie z profilu odzwierceidla obecny wygląd.Jest jedno ale-obwisła pupa i kalafior na udach i posladkach...koszmar.
Zdaję sobie sprawę z tego ze jestem "szkieletem",ale wiem też ,że zaniedbałam pośladki i uda...Nie chcę schudnąć,chce wyrobić mięśnię.

Zmieniony przez - Jenna_20 w dniu 2007-06-11 16:31:04
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 1390 Wiek 34 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 39925
e tam wstyd :P zdjęcie z profilu jest gites :)
a jak jest ten celulit, to w sumie wystarczy ujędrnić :) bo schodzić to nie ma z czego ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 2246 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 9330
Własnie,to cel mojej walki-ujędrnienie ciała.
Nigdy nie miałam problemu z sylwetką dopóki nie zaczęłam brać anty...Od zawsze jestem aktywna fizycznie.Za czasów gdy trenowałam sztuki walki moja skóra była idealna a nogi wręcz umięśnione.Treningi miałam prawie codziennie,jadłam co chciałam....Niesttey lata lecą a ja przez ten straszny cellulit zamiast śmigac w mini to musze nosić troche dłuższe spodenki bo przy ucisku widac kalafiora na udach.Ludzie sie ze mnie smieja jak mówie ,że mam straszny cellulit...a ja mówie prawde :(


CZEKAM NA OPINIE I POPRAWKI CO MOGE ZROBIĆ !

Zmieniony przez - Jenna_20 w dniu 2007-06-11 17:12:44
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 999 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 13912
śniadanie-
na czczo porcja białka

po co porcja białka na czczo ? na czczo nie ma co białka jeść bo szkoda kasy
po około 15 minutach -2 garście płatków Fitness z mlekiem 0,5%
do płatków się czepiać nie będę , bo już raz mnei zjechali pasjonaci reklam w tv ale mleko zamien na conajmniej 2 % i daj jeszcze jakies tłuszcze . . .

2 śniadanie:
banan lub jabłko

jak musisz to niech będzie ;-P
Obiad-
Panga pieczona w folii plus 3 sztuki młodych ziemniaków z wody do tego mizeria z ogórków z dodatkiem jogurtu naturalnego

znowu brak tłuszczy

Kolacja-Biały serek z ogórkiem i pomidorem

mam nadzieje ze to to twaróg

i teraz tak ogólnie . . . policz kcl bo wygląda mi ze jest ich za mało nawet na redukcje[a redukcję w twoim wypadku bym szczerze odradzał bo to już zahacza o anoreksje] policz białko wegle tluszcze na kg masy ciała
a co do tego treningu od nowa musisz napisąc bo można mieć priorytety ale jak już trenujesz to trenuj całe ciało


Zamiana tkanki tłuszczowej z okolic pupy i ud w tkanke mięsniową.

za dużo reklam
generalnie albo robisz masę albo redukcje

Zmieniony przez - coolkill w dniu 2007-06-11 17:47:09

Niezbędne minimum to dać z siebie maximum

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 13700 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 60920
jestes szczupla, bo pewnie wiecznie masz ujemny bilans kaloryczny,

"MEGA CHUDO to wiem! A jednak jest ten straszny cellulit i wiotka skóra na nogach."

...ale jednak dieta pozostawia wiele do zyczenia.

powodzenia i wez sie pozadnie za diete.


a i z treningiem wypadaloby cos zrobic.

Zmieniony przez - erminho w dniu 2007-06-11 19:19:43

Doradca w dziale ,,Piłka nożna''

Nagrody w Typerze sfd.pl funduje Sklep Kibica http://www.ISS-sport.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 2246 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 9330
no właśnie tylko co zrobić z dietą?i co zrobić z treningiem.Brzuch jest ok,ręce też ok więc moim zdaniem (choć pewnie to tylko moje zdanie) mój trening siłowy powinien angażować tylko problematyczne części.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 152 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4949
ładna jesteś


a tak pozatym trening nie za ciekawy, nie rób tylko dolnych partii
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 2687 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 52673
O, Jenna tutaj

"Do tego doszły jeszcze tabletki antykoncepcyjne" - shit, to Ty nie jestes dziewica?

A w temacie - czy nie panikujesz? Moze zamiast objadac sie odzywkami wystarczy masc anty cellulitowa? Tabletki mozna tez zastapic jakims innym rozwiazaniem, jesli zle je znosisz.

"Real niggers do what they wanna do, bitch niggers do what they can do"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czy jest możliwa redukcja i masówka jednocześnie?

Następny temat

JAK ZACZĄĆ ĆWICZYĆ - kilka porad