SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Jedzenie o stalych porach wazne?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4122

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 88 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1724
Witam
Czytalem ze wazne jest aby jesc codziennie o tym samych godzinach. Jednak ja to zawsze zanioedbywalem bo i czasu tez za bardzo nie mam zeby tak dokladnie codziennie jesc np. o 18 potem 22 itd. dlatego mam pytanie czy naprawde takie jedzenie robi wielka roznice?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 1828 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5664
róznie mowia. Jesli masz na mysli ze stale o stałych godzinach(porach dnia) to nie ma to znaczenia. Chodzi o to aby odstepy czasowe byly takie same. Jak ustalisz sobie ze jesz co 2,5-3h to warto jesc w tych ustalonych odstepach czasu. Dopuszcza sie 30min obsuniecia...ale nie poleca:)Chodzi tutaj o metabolizm. jesli jesz regularnie to metabolizm sie nie opóznia.
pzdr.

Praktyk nie teoretyk, f***'ty nie bzdety

napisał(a)
Specjalista
Szacuny 60 Napisanych postów 3809 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 41709
wazne jest zeby jesc regularnie ale utrzymanie bilansu jest wazniejsze

tylko jeden klub
kocham aż po grób...

napisał(a)
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 1828 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5664
Znam takich ktorzy uwazaja, ze wystarczy jesct 3 poziłki dziennie...ale cóz...ja jestem innego zdania...mysle ze jesli jesz czesto a mało to metabolizm sie nakreca przez co zarówno wchłanianie jak i praca org. sa wydajniejsze.

Praktyk nie teoretyk, f***'ty nie bzdety

napisał(a)
Specjalista
Szacuny 51 Napisanych postów 5237 Wiek 35 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 75782
Moim zdaniem stałe godziny przyjmowania posiłków nie są aż tak ważne. Ważna jest regularność (mniej więcej co 3 godzinki) oraz rozłożenie pokarmu na kilka objętościowo mniejszych posilków, dzięki czemu organizm lepiej wykorzystuje składniki pokarmowe.

Zmieniony przez - Mateo 1983 w dniu 2007-05-16 14:30:51

"Wszystkie rzeczy są trujące i nic nie jest bez trucizny,
Jedzenie i picie ponad miarę jest również trujące." - Paracelsus
http://www.sfd.pl/TŁUSZCZE-t369407.html
http://www.sfd.pl/JAJO-t429538.html

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

krótkie pytanko odnośnie aerobów rano i pierwszego posiłku

Następny temat

Dieta do poprawy + pomoc

Walka ze stresem! Redukuj stres na 4 sposoby i buduj mięśnie Walka ze stresem! Redukuj stres na 4 sposoby i buduj mięśnie 5 suplementów dla wsparcia diety niskowęglowodanowej - Low Carb 5 suplementów dla wsparcia diety niskowęglowodanowej - Low Carb Naturalne środki przeciwbólowe - 7 roślin uśmierzających ból Naturalne środki przeciwbólowe - 7 roślin uśmierzających ból Julia Cugier - ocena sylwetki Julia Cugier - ocena sylwetki Złote myśli i sekret trenera Grzegorza Złote myśli i sekret trenera Grzegorza Batony owsiane FIT Batony owsiane FIT 10 najlepszych suplementów, które poprawią twoje zdrowie 10 najlepszych suplementów, które poprawią twoje zdrowie NALT - N-acetylo-L-tyrozyna podnosi możliwości umysłowe NALT - N-acetylo-L-tyrozyna podnosi możliwości umysłowe