SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jakie zagrożenia...?

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2242

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 40 Wiek 42 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 377
Witam wszystkich jako, że jestem nowy na forum.

Chciałbym zapytać o to, jakie zagrożenia niesie ze sobą trening siłowy?

Ćwiczę od pół roku po przerwie kilkuletniej. Zaczynałem jako 16-latek. Teraz 25 lat. Przez te lata które ćwiczyłem nasłuchałem się na siłowni o różnych niepożądanych efektach.

Więc tak:
1. Czy to prawda, że ćwiczenie na siłowni może powodować nadciśnienie? (prawdopodobnie spowodowane przetrzymyaniem powietrza przy wysiłku - brak porządnego oddychania)

2. (może głupie) Czy ćwiczenie dużymi ciężarami może spowodować przepuklinę? Jeśli tak, to jak się przed tym bronić?

3. Czy siłka jest jakimkolwiek zagrożeniem dla serca?

4. J.w. dla stawów?

5. Czy na starość mogę odczuwać jakieś dolegliwości w wyniku tego, że trenuję?

6. Jak bardzo suple (w moim przypadku HMB i Kretynka) niszczą żołądek/wątrobę/jelita?

Pozdrawiam i zaczynam działalność na forum!
Piotrek

Szacuneczek...

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 221 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 794
Witam co do stawów to na pewno jak źle dobierzesz ciężary albo zła rozgrzewka. Myślę przy nadciśnieniu to jak źle odychać. Z sercem to wiadomo jak jest jak masz wadę. Przy odrzywkach hmmmm wiesz sam biorę Kreatyne i HMB narazie nic nie odczuwam jakiś skutków ubocznych Pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista