SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Jakie obciążenie na początek / 3 miesięczny plan na mase Weidera

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1217

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 147 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2752
Witam, mam zamiar zacząć ćwiczyć, nigdy tego nie robiłem, planuje sobie zrobić 3 miesięczny plan Weidera na mase.

Wage 75kg, 173cm wzrostu, 25 lat. Jestem ektomorfikiem. Nogi bardzo dobrze zbudowane, góra słabo, ręce chude.
Podczas długiej pracy fizycznej jest ok, ale przypuszczam, ze po cięzkim treningu z początku, czy nawet lekkim będę się troche trząsł a właściwie mięśnie, wiem bo nie raz robiłem pewną rehabilitacje, lubie ostro się przemęczyć.

Chodzi mi o to, żebyscie mi doradzili ile obciązenia kupic, a konkretnie ile cięzarkow 1kg, 2kg ile 5kg czy 10kg. Bylbym wdzieczny za wskazówki. Z kasą nie wesoło, to początek miejmy nadzieje przygody, więc moze nie trzeba od razu kupować jakiegos super zestawu.
Do tego oczywiscie planuje gryf prosty, jakis łamany i małe.
Jeżeli ktoś może cos doradzic, to poprosze.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 406 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5206
Jeśli zamierzasz robić także nogi i plery to potrzeba troche ciężaru.
Nie wiem jak tam u Ciebie z siłą, ale jakieś 100-120kg na 99% 'wystarczy'. Nie musisz też tego kupować od razu.
Ja dla mnie to takich 1kilówek ze 4-6, 2kilówek z 6-8, 5kilówek 8-10 i reszta to 10siątki.


Zmieniony przez - IwaN48pl w dniu 2013-04-14 21:43:24
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 358 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 4118
do podstawowych ćwiczeń, niezbędna będzie jeszcze ławeczka i bardzo dobrym rozwiązaniem byłby drążek, skoro nie masz dużo pieniędzy na kupno sporego ciężaru, a plecy można śmiało na drążku robić (do 40 zł w marketach rozporowe)

Jeśli zawzięcie jest, to efekty są, a technikę można poprawić tak jak w rapie flow.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 316
sam stosuje ten system więc tak,obciążenia to tak jak ktoś wcześniej pisał 100 do 120 kg starczy i rozkład 4-6 na każdy talerz powinno starczyć , potrzebna Ci będzie ławka prosta z możliwością podczepienia prasy do nóg , ławka łamana ( jak będziesz kupował to poszukaj takiej która będzie miała obie możliwości ) stojaki , 2 krótkie gryfy i prosty , osobiście daje sobie radę bez łamanego ale to już Twój wybór, ułóż dietę i zaczynaj ;)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 147 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2752
Dziekuje Panowie, szczerze to mnie zaskoczyło to 100-120scia :) Kierując sie popularnymi ogloszeniami na serwisach aukcyjnych i moją nie duzą siła myslalem ze na poczatek 80kg max :) Obciazenie drogie jak diabli, a nie chce tego zalewanego.
Drązek mam albo mialem, wystarczy zamontowac, nie wiedzialem ze jest az tak uzyteczny :)
dzieki, pozdrawiam

Zmieniony przez - Krzysiek88 w dniu 2013-04-14 22:44:20
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 358 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 4118
Podciąganie szerokim nachwytem wcale nie gorsze ćwiczenie jak martwy ciąg, więc naprawdę polecam :)

Jeśli zawzięcie jest, to efekty są, a technikę można poprawić tak jak w rapie flow.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 147 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2752
A gdzie by najtaniej kupic obciązenia? Moze cos polecicie? No bo te zalewane to chyba syf, nie mysle o nich.

Kolego mowisz o tym drążku do futryny? :) Tam uchwy nie za szeroki chyba :/ choc moze nie wiem jaki to jest szeroki.

Zmieniony przez - Krzysiek88 w dniu 2013-04-14 23:12:23
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 358 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 4118
Szeroki, czyli na pewno szerszy, od barków. Tak, mam taki sam drążek do futryny i normalnie się nadaję do tego :).

Jeśli zawzięcie jest, to efekty są, a technikę można poprawić tak jak w rapie flow.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 147 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2752
Dadziu606
Szeroki, czyli na pewno szerszy, od barków. Tak, mam taki sam drążek do futryny i normalnie się nadaję do tego :).


ja sie moze ze trzy razy podciagne z ugietymi nogami w kolanach :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 358 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 4118
Jeśli będziesz regularnie się podciągał, to będzie coraz lepiej, a za jakich czas, to będziesz się musiał podciągać z obciążeniem, bo będzie za lekko

Jeśli zawzięcie jest, to efekty są, a technikę można poprawić tak jak w rapie flow.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 147 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2752
A jakbym tak trafił na używane obciazenie, to może byc w jakis sposob felerne? wyrobione? trzeba zwracac na cos uwage? Mowie o zeliwnym
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

ktore wybrac

Następny temat

masa

Trening FBW - 10 zalet stosowania Full Body Workout Trening FBW - 10 zalet stosowania Full Body Workout TOP 10 najlepszych sylwetek na świecie TOP 10 najlepszych sylwetek na świecie Leksykon suplementacji: DMAE Dimetyloaminoetanol Leksykon suplementacji: DMAE Dimetyloaminoetanol Rogale Świętomarcińskie Rogale Świętomarcińskie Dlaczego brakuje jaj w sklepach? Dlaczego brakuje jaj w sklepach? Trening w nocy, czy to ma sens? Trening w nocy, czy to ma sens? Andrzej Kołodziejczyk - ocena sylwetki Andrzej Kołodziejczyk - ocena sylwetki Trening zwiększający atrakcyjność kobiet Trening zwiększający atrakcyjność kobiet