SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Jakie najlepsze rozwiązanie.

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6866

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10655 Napisanych postów 44362 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
tak jak pisze krzych93 możesz jak już dojedziesz na siłkę popróbować trochę te poręcze ale i tak zrób potem 2 serie w oparciu o krzesło (w dzień siły ciężkiej i dynamicznej)
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10655 Napisanych postów 44362 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
plan powyżej który ułożyłeś jest ok :) nie wiem ile ważysz i ile masz wzrostu ? zrezygnuj ze słodyczy i fastfoodów 5 razy dziennie posiłki nie za duże i stracisz trochę kilo to pomoże w pompkach na poręczach
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10655 Napisanych postów 44362 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
wypady ze sztangą

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10655 Napisanych postów 44362 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
jak chcesz, ale w wolny dzień !!! to zrób te 3 min biegu ale ja bym ci proponował 3x3 min z przerwami 5min tak żebyś przebiegł 600-650m
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 179 Wiek 29 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1856
Ok to po żabkach dodaję jeszcze wieloskoki 1 serie 10 skoków.

Te pompki z ćwiczenia 16 w oparciu o krzesło ile ich robić 2 serie po max?

Można jeszcze do któregoś dnia dołożyć skok w dal z miejsca obunóż?

Jak tu wygląda sprawa z suplementami?

Jeśli chodzi o te 5 posiłków mogę mieć takie dania?
Śniadanie
płatki owsiane na wodzie + siemie lniane + jajka na twardo + papryka
chleb pełnoziarnisty + jajecznica + warzywo np. pomidor,papryka
musli własnej roboty (płatki owsiane + siemie lniane/orzechy włoskie + suszone owoce + rodzynki + świeże owoce wkrojone), zalać odżywką białkową
razowy chleb z żółtym serem + jajecznica z twarogiem, szczypiorkiem
serek wiejski + oliwa z oliwek/olej rzepakowy + płatki żytnie (płatki powinniśmy jeść max 2-3 x w tygodniu) + warzywo
omlety :
jest wiele typów ale takie najprostsze :
jajka + płatki owsiane + twaróg + miód dla smaku - można podawać z dżemem (polecam dżemy domowej roboty, a nie sklepowe)/ można zalać syropem klonowym
jajka + owsiane + odżywka białkowa + orzechy włoskie + pokrojone np. jabłko/ananas
jajka + mąka razowa + mleko + odżywka białkowa + owsiane
Obiad:
ryż brązowy + pierś z kurczaka + warzywa na parze + oliwa z oliwek
kasza gryczana + kotlet schabowy + mizeria + olej lniany
pieczone ziemniaki (polecam z kminkiem) + noga z kurczaka bez skóry + olej rzepakowy
ryż brązowy + ryba + warzywa na parze
makaron + twaróg + coś do smaku
kotlety mielone (domowej roboty) + soczewica + szpinak + oliwa
zupa pomidorowa domowej roboty ze świeżych pomidorów + ryż/makaron + wołowina/kurczak/indyk
fasola szparagowa na parze + jajka sadzone + ryż
gołąbki (oczywiście domowej roboty) + warzywa
dziczyzna (przebadana) + pieczone ziemniaki + olej rzepakowy
pierś z kurczaka grillowana + kasza + oliwa
kurczak pieczony w rękawie z warzywami
wątróbka + ryż + warzywa
Kolacja:
twaróg + oliwa
serek wiejski + oliwa
ryba + warzywa
jajka + warzywa
twaróg + warzywa
serek wiejski + warzywa
posiłki na szybko i przekąski:
tuńczyk z puszki + chleb razowy
jogurt naturalny + musli własnej roboty
jajka na twardo + chleb razowy
twaróg + miód + cynamon
makaron zapiekany z jabłkiem i cynamonem
odżywka białkowa zmiksowana z ryżem/płatkami owsianymi
sałatki wszelkiego typu:
np. jajka + pierś z kurczaka + ser żółty + kukurydza + papryka + łyżka majonezu
warstwowa wersja:
kukurydza + papryka + kurczak + sałata + pomidor + sałata + słonecznik/orzechy włoskie/zalane oliwą
kukurydza + fasola czerwona + pierś z kurczaka + ananas + żółty ser + jogurt naturalny
ryż/makaron + kukurydza + papryka + pierś z indyka + majonez

Czy mogę robić sobie co jakiś czas próbny test, czyli to co będę miał na zaliczeniu aby sprawdzić na jakim poziomie jestem?

Mój wzrost to 174, 82kg, trochę nadwagi mam.

I jeszcze te biegi w wolny dzień postaram się dodać.

Czyli poprawiony tydzień byłby taki:
Czyli tydzień miałby wyglądać tak:
poniedziałek - trening biegowy
wtorek - siłownia ciężka
środa - X
czwartek -siłownia dynamiczna (lub w domu z hantlami)
piątek – biegi 3x3min z przerwami 5 min
sobota - trening biegowy
niedziela -X

Jest ok? Czy lepiej byłoby to jakoś inaczej rozłożyć?

Zmieniony przez - enzo89 w dniu 2012-12-04 13:10:29
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10655 Napisanych postów 44362 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
ja bym zamienił sobotę z piątkiem wiec 3x3 min w sobotę (jak chcesz to nie musisz tego biegać myślę że złamiesz 4,10 i bez tego).
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10655 Napisanych postów 44362 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
chcesz dodać skok w dal z miejsca do jakiegoś treningu ? piasek jest zamarznięty wiec się zabijesz :) możesz kontrolnie oddawać po 1, 2 skokach 2 razy w tygodniu po treningu biegowym
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10655 Napisanych postów 44362 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
nie zrozumieliśmy się: wtedy kiedy robisz skipy c b a robisz także 3x10skok to znaczy: 2 x wieloskok (10 skoków raz lewa raz prawa nogą ) i tylko raz 10 skoków żabką w sumie to 3 serie !!!
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10655 Napisanych postów 44362 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
pompki robisz na maxa 2 serie (w oparciu o krzesło) po dynamicznej i ciężkiej z przerwą 3 min miedzy. I nie załamuj sie jak w pierwszej serii zrobisz 20 a w drugiej tylko 5-6 chodzi o to aby mięśnie choć zmęczone podjęły próbę zrobienia choć jednej pompki. co do odżywiania to się na tym nie znam i nie pomogę. Na pewno słodycze, chipsy i inne dziadostwo wywal. Choć co jakiś czas czekoladę warto skosztować
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10655 Napisanych postów 44362 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

3000m

Następny temat

Zmęczenie i brak sił podczas biegu.

Ciasto z rabarbarem - wersja light Ciasto z rabarbarem - wersja light 7 przykazań stosowania węglowodanów 7 przykazań stosowania węglowodanów Ranking IFBB 2018 - Fitness plażowe Ranking IFBB 2018 - Fitness plażowe Aminokwasy EAA skutecznie budują masę mięśniową Aminokwasy EAA skutecznie budują masę mięśniową Proteinowa pianka truskawkowa Proteinowa pianka truskawkowa Agnieszka Sobczyk - ocena sylwetki Agnieszka Sobczyk - ocena sylwetki Trener Ksiądz pręży muskuły na plaży w Łebie Trener Ksiądz pręży muskuły na plaży w Łebie Craig Golias "Goliath" dzik z Las Vegas Craig Golias "Goliath" dzik z Las Vegas