Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 36850 razy
  • Autor

    Jakie ćwiczenia na kaloryfer na brzuchu

  • 2Edwin
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 54
    • Wiek: 20 lat
    • Na forum: 4 lata
    • Trenuje: 0,5
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 231

    Wysłano 11 września 2009 21:56

    zgłoś naruszenie

    Witam, chciał bym mieć taki oto kaloryfer na brzuchu:





    wiem, że ciężko mieć takie coś, ale bym chciał mieć coś podobne do tego, nie żaden schab, czy płaski brzuch, tylko coś w tym stylu, jakie są na to ćwiczenia? mam do dyspozycji ławeczkę regulowaną, ale nie jest ona do brzuszków tylko do wyciskania sztangi.

    Proszę o jakieś przykłady planu ćwiczeń, co ile ćwiczyć, jak ćwiczyć, jakie ćwiczenia, ile serii powtórzeń, wcześniej ćwiczyłem tylko na siłę, wszystkie partie oprócz brzucha.
    Aha i jeszcze jedno, czy dieta musi być na 100%? czy da radę to jakoś zrobić bez diety?

    pozdro
  • Wysłano 11 września 2009 22:01

    zgłoś naruszenie
    Polecamy zaufać naszym specjalistom, dobierając plan treningowy, plan odżywiania czy suplementację, potrzebujesz indywidualnego podejścia. Poproś o przygotowanie planu dla Ciebie http://potreningu.pl/plany. Profesjonalny, kompletny plan: diety + treningi + suplementacja, już od 149 69
  • _dont_
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 768
    • Na forum: 5 lat
    • Trenuje: ___
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 2264

    Wysłano 11 września 2009 22:01

    zgłoś naruszenie
    łohoho stary bez diety taki brzuszek 100 lat cwiczen

    z dieta noo pare latek trzeba pocwiczyc
  • tomekk506
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 150
    • Na forum: 6 lat
    • Trenuje: 3
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 3024

    Wysłano 11 września 2009 22:09

    zgłoś naruszenie
    Kaloryfer jest taki sam, jak wszystkie inne miesnie- zeby ładnie wyglądał, musisz najpierw go zbudowac- czyli nadac miesniom brzucha odpowiednia mase, a potem doprowadzic do odpowiednio małego poziomu bodyfat, zeby go było dobrze widac. w jednym i drugim min 80% zalezy od diety. Przede wszystkim nalezy skupic sie na ciezkich Cwiczeniach budujacych mase miesni brzucha, serie po 50 brzuszków odpadają. Jakim cwiczysz treningiem i jaki masz staz na siłowni?
    ________________________________

    "...but in the real fight.. you better train every part of your body"
  • sixth
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 5580
    • Wiek: 22 lat
    • Na forum: 6 lat
    • Trenuje: 21
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 23139

    Wysłano 11 września 2009 22:13

    zgłoś naruszenie
    jesli nie cwiczysz na silce i poprostu chcesz miec kaloryfer to cwicz treningiem ABS II tu masz link: http://www.sfd.pl/Legendarny_ABS_II-t180570.html  wiem z doswiadczenia ze ten trening jest kozacki
    Nie mogę ci pomóc,jestem koniem.
    --==GAINER TEAM==--
  • _dont_
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 768
    • Na forum: 5 lat
    • Trenuje: ___
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 2264

    Wysłano 11 września 2009 22:38

    zgłoś naruszenie
    ten trening sredni tak samo 6 weidera czy jakos tak.


    normalny trening brzuszka i git
  • 2Edwin
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 54
    • Wiek: 20 lat
    • Na forum: 4 lata
    • Trenuje: 0,5
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 231

    Wysłano 11 września 2009 22:41

    zgłoś naruszenie
    ja słyszałem że abs II jest na płaski brzuch, tak samo jak A6W, a na mięśnie brzucha, to jakieś skłony w bok itp
  • tomekk506
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 150
    • Na forum: 6 lat
    • Trenuje: 3
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 3024

    Wysłano 11 września 2009 23:17

    zgłoś naruszenie
    Nie, nie ma czegos takiego jak cwiczenia na płaski brzuch. a6w jest do dupy całkowicie. abs II jest spoko, jak cwiczysz tylko brzuch, ew całe ciało w domu, bez obciązen i siłowni.Jeśli cwiczysz na siłowni, jest do dupy. Jesli cwiczysz fbw 3xtydz proponuje po 1 cwiczeniu w kazdy dzien, 1 na dół prosteg(np wznosy nóg w zwisie), 1 na góre (cruch z linką wyciągu lub ze sztanga na prostych rękach leząc) i jedno na skosne (russian twist lub opad ze sztangielką jednorącz), jeśli cwiczysz splitem po prostu połącz je w jeden dzien treningowy.
    ________________________________

    "...but in the real fight.. you better train every part of your body"