logo
zamknij zamknij

Jakie ćwiczenia na kaloryfer na brzuchu

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 43008

0 5 0
napisał(a)
2Edwin
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 54 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 231
Witam, chciał bym mieć taki oto kaloryfer na brzuchu:





wiem, że ciężko mieć takie coś, ale bym chciał mieć coś podobne do tego, nie żaden schab, czy płaski brzuch, tylko coś w tym stylu, jakie są na to ćwiczenia? mam do dyspozycji ławeczkę regulowaną, ale nie jest ona do brzuszków tylko do wyciskania sztangi.

Proszę o jakieś przykłady planu ćwiczeń, co ile ćwiczyć, jak ćwiczyć, jakie ćwiczenia, ile serii powtórzeń, wcześniej ćwiczyłem tylko na siłę, wszystkie partie oprócz brzucha.
Aha i jeszcze jedno, czy dieta musi być na 100%? czy da radę to jakoś zrobić bez diety?

pozdro
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
_dont_
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 768 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2264
łohoho stary bez diety taki brzuszek 100 lat cwiczen

z dieta noo pare latek trzeba pocwiczyc
napisał(a)
tomekk506
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 150 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3024
Kaloryfer jest taki sam, jak wszystkie inne miesnie- zeby ładnie wyglądał, musisz najpierw go zbudowac- czyli nadac miesniom brzucha odpowiednia mase, a potem doprowadzic do odpowiednio małego poziomu bodyfat, zeby go było dobrze widac. w jednym i drugim min 80% zalezy od diety. Przede wszystkim nalezy skupic sie na ciezkich Cwiczeniach budujacych mase miesni brzucha, serie po 50 brzuszków odpadają. Jakim cwiczysz treningiem i jaki masz staz na siłowni?

________________________________

"...but in the real fight.. you better train every part of your body"

napisał(a)
sixth
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 5581 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 23151
jesli nie cwiczysz na silce i poprostu chcesz miec kaloryfer to cwicz treningiem ABS II tu masz link: http://www.sfd.pl/Legendarny_ABS_II-t180570.html  wiem z doswiadczenia ze ten trening jest kozacki
1

Nie mogę ci pomóc,jestem koniem.
--==GAINER TEAM==--

napisał(a)
_dont_
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 768 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2264
ten trening sredni tak samo 6 weidera czy jakos tak.


normalny trening brzuszka i git
napisał(a)
2Edwin
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 54 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 231
ja słyszałem że abs II jest na płaski brzuch, tak samo jak A6W, a na mięśnie brzucha, to jakieś skłony w bok itp
napisał(a)
tomekk506
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 150 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3024
Nie, nie ma czegos takiego jak cwiczenia na płaski brzuch. a6w jest do dupy całkowicie. abs II jest spoko, jak cwiczysz tylko brzuch, ew całe ciało w domu, bez obciązen i siłowni.Jeśli cwiczysz na siłowni, jest do dupy. Jesli cwiczysz fbw 3xtydz proponuje po 1 cwiczeniu w kazdy dzien, 1 na dół prosteg(np wznosy nóg w zwisie), 1 na góre (cruch z linką wyciągu lub ze sztanga na prostych rękach leząc) i jedno na skosne (russian twist lub opad ze sztangielką jednorącz), jeśli cwiczysz splitem po prostu połącz je w jeden dzien treningowy.

________________________________

"...but in the real fight.. you better train every part of your body"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Wybór planu

Następny temat

Środki+trening na mase

Dieta 1200 kcal: jej skuteczność oraz skutki zdrowotne

Naleśniki z indykiem zapiekane z pomidorami i mozzarellą

Leksykon suplementacji: GABA

Podciągnie na drążku - jak ustawić prawidłowo łokcie?

Substancje antyodżywcze

Leksykon suplementacji: Ashwagandha

Forma albo libido – wybór należy do Ciebie!

10 właściwości zdrowotnych imbiru