logo
zamknij zamknij

Jaki trening na siłę?

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 879

0 5 0
napisał(a)
aktywny27
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 216 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1181
Witam.Mam 33 lata i trenowałem 4 miesiące temu treningiem PHAT ale i przez ten czas nie trenowałem i przytyłem jak zwykle w zimie i trochę dietę odpuściłem ale staram się jeść umiarkowanie .I choruję na niedoczynność tarczycy i przełyk baretta i choroby psychiczne i mam 164 cm wzrostu i 78 kg wagi.I trenowałem już wszystkimi planami treningowymi takich jak spli,masa,phat,rzeźba i wiele innych i mam w domu podstawowy sprzęt taki jak ławeczka,hantle,sztanga,obciążenia 90 kg,drążek do podciągania ,poręczę do pompek .I latem do jesieni biegałem a i tak nie chudłem.Proszę o pomoc
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 1550 Napisanych postów 41254 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 288785
Plan jest rzeczą drugorzędną w Twoim wypadku. Przede wszystkim trzeba ogarnąć dietę i rozjechane hormony tarczycy.
Konsultacja u endokrynologa i ewentualne leki jeśli lekarz zaleci, do tego odpowiednia dieta i powinno się ruszyć.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
aktywny27
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 216 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1181
Leki biorę na niedoczynność tarczycy jak Letrox 75mg i dietę też staram stosować.
napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 1550 Napisanych postów 41254 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 288785
Dieta to podstawa w tym sporcie bez tego nie będzie efektów. Jak są leki na tarczyce i dobra dieta to trening 3-4 dniowy na podstawowych ćwiczenia wystarczy i efekty będą.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
pawel.tarka28
Specjalista
Szacuny 65 Napisanych postów 680 Wiek 31 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 5512
W trojboju czy tam w treningu na siłę są zawodnicy robiący światowe wyniki na bułkę i resztkami obiadu po rodzinie. Jednak podstawy diety warto znać. Poza siła warto też wyglądać a tu bez diety ani rusz.
napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 1550 Napisanych postów 41254 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 288785
A tak na marginesie zapytam jakie masz aktualnie wyniki w podstawowych ćwiczeniach siłowych ?

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
W Z O R EK Moderator
Ekspert
Szacuny 484 Napisanych postów 10961 Wiek 51 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 68925
pawel.tarka28
W trojboju czy tam w treningu na siłę są zawodnicy robiący światowe wyniki na bułkę i resztkami obiadu po rodzinie. Jednak podstawy diety warto znać. Poza siła warto też wyglądać a tu bez diety ani rusz.


Bardzo ciekawe rzeczy piszesz.....na bułce i resztkach ? Skąd takie informacje...? Podaj chociaż jeden przykład ?
1

,, VERITAS ODIUM PARIT ,,

napisał(a)
krawat
Ekspert
Szacuny 136 Napisanych postów 6254 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 33995
Szczerze w to wątpię!!

>>> Maszeruj albo giń <<<

napisał(a)
W Z O R EK Moderator
Ekspert
Szacuny 484 Napisanych postów 10961 Wiek 51 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 68925
krawat
Szczerze w to wątpię!!


Ja również
1

,, VERITAS ODIUM PARIT ,,

napisał(a)
krawat
Ekspert
Szacuny 136 Napisanych postów 6254 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 33995
Hehe jakieś teorie z siłki w piwnicy u wujka Władka. Przecież jak ktoś przewali ileś ton na treningu to musi zjeść nawet 2 x więcej niż taki kulturysta który często wcale ciężko nie ćwiczy tylko robi dziesiątki izolacji. Takie osoby często może i jedzą czitowane żarcie bo u nich nie liczy się rzeźba ale to nie znaczy że jedzą 2 kanapki dziennie.


aktywny27-ile lat trenujesz? ja mniej więcej 9 rok bez przerwy też przerobiłem mnóstwo planów ale nie powiedział bym że robiłem wszystko :)


Zmieniony przez - krawat w dniu 2017-03-30 20:49:05

>>> Maszeruj albo giń <<<

napisał(a)
Gats 2
Ekspert
Szacuny 492 Napisanych postów 3535 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 68149
W Z O R EK
pawel.tarka28
W trojboju czy tam w treningu na siłę są zawodnicy robiący światowe wyniki na bułkę i resztkami obiadu po rodzinie. Jednak podstawy diety warto znać. Poza siła warto też wyglądać a tu bez diety ani rusz.


Bardzo ciekawe rzeczy piszesz.....na bułce i resztkach ? Skąd takie informacje...? Podaj chociaż jeden przykład ?




Na K** ma dziennik ciężarowiec Tomasz Rosoł ze Śląska, polecam poczytać co je, jaki ma plan dnia i jakie wyniki robi, a było nie było to medalista mistrzostw Polski

co do diety, to niezbyt się nią przejmuje, jem raczej normalnie, jak każdy inny śmiertelnik, nawet moje porcje i ilość kalorii nie jest znacząco większa od codziennego jedzenia.
zjem kromkę z pasztetem, popije kawą i też jest ok. Jakieś braki uzupełniam tabletami typu magnez, cynk, wit.c, itd.
Przed treningiem kawa i s.a.w , a po - aminokwasy, glutamina i białko.



Zmieniony przez - Gats 2 w dniu 2017-03-30 21:47:10

,,Ludzie chwytają za miecz, by ukoić rany na duszy, których doznali w przeszłości. I by umrzeć z uśmiechem na ustach".

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan do oceny push pull siła hipertrofia plus ankieta

Następny temat

Poczatek redukcji, plan treningowy

Salted caramel brownie bez pieczenia

Siedem symptomów przetrenowania

Kabanosy - porównanie okiem dietetyka

Fakty i mity dotyczące zdrowej diety

Dieta na masę a brak apetytu - jak sobie z tym radzić?

Zdrowe odżywianie - jak zacząć? Podstawy żywienia dla początkujących

Dlaczego warto jadać kiełki?

3 najczęstsze błędy popełniane przy planowaniu cyklu „masowego” na farmakologii