logo
zamknij zamknij

Jaki trening na siłę?

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 830

0 5 0
napisał(a)
aktywny27
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 205 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 982
Witam.Mam 33 lata i trenowałem 4 miesiące temu treningiem PHAT ale i przez ten czas nie trenowałem i przytyłem jak zwykle w zimie i trochę dietę odpuściłem ale staram się jeść umiarkowanie .I choruję na niedoczynność tarczycy i przełyk baretta i choroby psychiczne i mam 164 cm wzrostu i 78 kg wagi.I trenowałem już wszystkimi planami treningowymi takich jak spli,masa,phat,rzeźba i wiele innych i mam w domu podstawowy sprzęt taki jak ławeczka,hantle,sztanga,obciążenia 90 kg,drążek do podciągania ,poręczę do pompek .I latem do jesieni biegałem a i tak nie chudłem.Proszę o pomoc
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 1442 Napisanych postów 40149 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 249404
Plan jest rzeczą drugorzędną w Twoim wypadku. Przede wszystkim trzeba ogarnąć dietę i rozjechane hormony tarczycy.
Konsultacja u endokrynologa i ewentualne leki jeśli lekarz zaleci, do tego odpowiednia dieta i powinno się ruszyć.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
aktywny27
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 205 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 982
Leki biorę na niedoczynność tarczycy jak Letrox 75mg i dietę też staram stosować.
napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 1442 Napisanych postów 40149 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 249404
Dieta to podstawa w tym sporcie bez tego nie będzie efektów. Jak są leki na tarczyce i dobra dieta to trening 3-4 dniowy na podstawowych ćwiczenia wystarczy i efekty będą.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
pawel.tarka28
Specjalista
Szacuny 65 Napisanych postów 680 Wiek 31 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 5512
W trojboju czy tam w treningu na siłę są zawodnicy robiący światowe wyniki na bułkę i resztkami obiadu po rodzinie. Jednak podstawy diety warto znać. Poza siła warto też wyglądać a tu bez diety ani rusz.
napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 1442 Napisanych postów 40149 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 249404
A tak na marginesie zapytam jakie masz aktualnie wyniki w podstawowych ćwiczeniach siłowych ?

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
W Z O R EK Moderator
Ekspert
Szacuny 476 Napisanych postów 10528 Wiek 51 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 60743
pawel.tarka28
W trojboju czy tam w treningu na siłę są zawodnicy robiący światowe wyniki na bułkę i resztkami obiadu po rodzinie. Jednak podstawy diety warto znać. Poza siła warto też wyglądać a tu bez diety ani rusz.


Bardzo ciekawe rzeczy piszesz.....na bułce i resztkach ? Skąd takie informacje...? Podaj chociaż jeden przykład ?
1

,, VERITAS ODIUM PARIT ,,

napisał(a)
krawat
Ekspert
Szacuny 136 Napisanych postów 6239 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 33824
Szczerze w to wątpię!!

>>> Maszeruj albo giń <<<

napisał(a)
W Z O R EK Moderator
Ekspert
Szacuny 476 Napisanych postów 10528 Wiek 51 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 60743
krawat
Szczerze w to wątpię!!


Ja również
1

,, VERITAS ODIUM PARIT ,,

napisał(a)
krawat
Ekspert
Szacuny 136 Napisanych postów 6239 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 33824
Hehe jakieś teorie z siłki w piwnicy u wujka Władka. Przecież jak ktoś przewali ileś ton na treningu to musi zjeść nawet 2 x więcej niż taki kulturysta który często wcale ciężko nie ćwiczy tylko robi dziesiątki izolacji. Takie osoby często może i jedzą czitowane żarcie bo u nich nie liczy się rzeźba ale to nie znaczy że jedzą 2 kanapki dziennie.


aktywny27-ile lat trenujesz? ja mniej więcej 9 rok bez przerwy też przerobiłem mnóstwo planów ale nie powiedział bym że robiłem wszystko :)


Zmieniony przez - krawat w dniu 2017-03-30 20:49:05

>>> Maszeruj albo giń <<<

napisał(a)
Gats 2
Ekspert
Szacuny 448 Napisanych postów 3445 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 63817
W Z O R EK
pawel.tarka28
W trojboju czy tam w treningu na siłę są zawodnicy robiący światowe wyniki na bułkę i resztkami obiadu po rodzinie. Jednak podstawy diety warto znać. Poza siła warto też wyglądać a tu bez diety ani rusz.


Bardzo ciekawe rzeczy piszesz.....na bułce i resztkach ? Skąd takie informacje...? Podaj chociaż jeden przykład ?




Na K** ma dziennik ciężarowiec Tomasz Rosoł ze Śląska, polecam poczytać co je, jaki ma plan dnia i jakie wyniki robi, a było nie było to medalista mistrzostw Polski

co do diety, to niezbyt się nią przejmuje, jem raczej normalnie, jak każdy inny śmiertelnik, nawet moje porcje i ilość kalorii nie jest znacząco większa od codziennego jedzenia.
zjem kromkę z pasztetem, popije kawą i też jest ok. Jakieś braki uzupełniam tabletami typu magnez, cynk, wit.c, itd.
Przed treningiem kawa i s.a.w , a po - aminokwasy, glutamina i białko.



Zmieniony przez - Gats 2 w dniu 2017-03-30 21:47:10

,,Ludzie chwytają za miecz, by ukoić rany na duszy, których doznali w przeszłości. I by umrzeć z uśmiechem na ustach".

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan do oceny push pull siła hipertrofia plus ankieta

Następny temat

Poczatek redukcji, plan treningowy

Trening na świeżym powietrzu

Ciasto czekoladowe z cukinią i śliwkami

Maciej Ropiak - ocena sylwetki

Leczenie kolan: nowe metody i środki farmakologiczne

Spotkanie Akop team’u!

Zupa krem z pieczonej papryki i batatów

Liść Damiana - skuteczny booster testosteronu

Destrukcyjny wpływ słodyczy