SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Jaki trening na przyspieszenie ? Droga do zawodostwa !

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1536

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 285 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1453
****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: offside07
PŁEĆ: mężczyzna
WIEK: 17
WZROST: 177
NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: 6 miesięcy

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: 74
OBWÓD PRZEDRAMIENIA: bez znaczenia
OBWÓD BICEPSU: bez znaczenia
OBWÓD ŁYDKI: bez znaczenia
OBWÓD UDA: bez znaczenia
OBWÓD BIODER: bez znaczenia
OBWÓD WOKÓŁ PEMPKA: bez znaczenia
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: bez znaczenia
OBWÓD BARKÓW: bez znaczenia
OBWÓD NADGARSTKA: bez znaczenia
OBWÓD KOSTKI U NOGI: bez znaczenia

****POMIARY POZIOMU TŁUSZCZU**************************

WAGA CIAŁA: 74
PROCENT BODY FAT WSKAZYWANY PRZEZ WAGĘ: bez znaczenia
GRUBOŚĆ FAŁDY NA TRICEPSIE: bez znaczenia
GRUBOŚĆ FAŁDY NA BICEPSIE: bez znaczenia
GRUBOŚĆ FAŁDY NA ŁOPATCE: bez znaczenia
GRUBOŚĆ FAŁDY NAD BIODREM: bez znaczenia
GRUBOŚĆ FAŁDY BRZUSZNEJ: bez znaczenia
GRUBOŚĆ FAŁDY NA UDZIE: bez znaczenia
GRUBOŚĆ FAŁDY NA ŁYDCE: bez znaczenia
SUMA GRUBOŚCI FAŁD: bez znaczenia
WYNIK TOTALNY BODY FAT: bez znaczenia

[dane obliczone na podstawie : [http://www.topendsports.com/testing/tests/skinfolds.htm]] 

****POMIARY SIŁOWE****************************************

PRZYSIAD TYLNI: [cięzar X powtórzenia] - 6s-6x60kg
MARTWY CIĄG: [cięzar X powtórzenia] - nie robiłem na maxa
WYCISK SZTANGI NA PŁASKIEJ: [cięzar X powtórzenia] - 80kgx1 (miech temu)
WIOSŁOWANIE SZTANGI : [cięzar X powtórzenia] - nie ćwiczyłem
WYCISK SZTANGI NAD GŁOWĄ : [cięzar X powtórzenia] - 15x30kg PUNCH PRESS ???

****CEL*************************************************

INTERESUJE MNIE ZNACZNA POPRAWA SZYBKOŚCI (pod kątem piłki nożnej) jak wiadomo pierwsze ruszenie do piłki dające już przewagę oraz szybkość biegu z piłką

INTERESUJE MNIE CZAS TRWANIA W TYGODNIACH : Cały styczeń + kilka treningów w luty.

POPRZEDNIO ROBIŁEM [CO I JAK DŁUGO] : http://www.sfd.pl/EKSPERYMENT_5:_KLATA_TOTALNA_by_puma666__OFFSIDE07-t548515.html

****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE: BRAK
PRZEBYTE KONTUZJE: Operacja kolana luty 2009, po ciężkim treningu nóg pobolewa mnie lewe kolano (akurat te zdrowe ...)
ALERGIE: BRAK
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: NIE LUBIE CYGANÓW :D

****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: TAK


****DIETA*************************************************

JAKĄ DIETE STOSOWAŁES W POPRZEDNIM MEZOCYKLU: Ograniczenie słodyczy i słodkich napoi
PODAZ KALORII: DIETA INTUICYJNA, WAGA BĘDZIE STAĆ TROSZKĘ MNIEJSZE POSIŁKI WPROWADZĘ
ILOSC BIALKA NA KGMC: w/w
ILOSC TLUSZCZU NA KGMC: w/w
ILOSC WEGLOWODANOW NA KGMC: w/w

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ DOPING/PROHORMONY: Nie, zawodostwo je wyklucza !!!
CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: Planuje białko - http://www.sfd.pl/sklep/VitaFit_Wpc_protein_plus-opis3653.html lecz nie wiem czy opłaca się kupywać 1 szt. jeśli ma starczyć na te 15 dni ... Białko jako uzupełnienie i uwidocznienie mięśnie po spaleniu fatu
CZY STOSUJESZ SPALACZE/POBUDZACZE: Nie planuje. Spale kilogramy solidnym treningiem i dobrym odżywianiem

***************************************************************


Słowo odemnie : Miałem w ostatnie 3 lata/ 4 lata problemy z kolanem lecz zajął się mną wkońcu porządny lekarz, który wszystko wyleczył i jak narazie jest dobrze. Słynąłem zawsze z bardzo dobrej szybkości, czasami nawet tate aż dumy napawała jak pytali się go co to za chłopak że powinien iśc biegać w sprintach z taką szybkością (wkońcu tata był też biegaczem - średniodystansowcem to go to bardzo cieszyło) ale wiadomo miałem dużo przerw złe odżywianie i tak doprowadziłem się w kwietniu do 83kg. Spadłem już do tych 74 i narazie stoi bo dieta też nie do końca dopracowana a przy okazji ostatnio dużo imprezowałem. Zastanowaiłem się nad tym co robię i czemu poświęciłem masy godzin treningu i chce coś z tego wycisnąć i być może będzie to mój sposób na przyszłóść. Dałem sobie czas do ukończenie wieku juniora czyli wiosne + nowy sezon. Jeśli nic nie osiągnę kończe kariere bo wole zarabiać pracując niż włóczyć się bo A czy B klasie :/

Cele główne :
Grudzień 2009 - Do końca roku treningi bardziej pod względem klaty bo jest w strasznym stanie/
Styczeń 2010 - Intensywny trening pod względem szybkości którą kiedyś posiadałem. + kondycja (ale jej chyba nie zaleca łączyć się z szybkością)
Luty 2010 (dalej pewnie zimno i treningi halowe) - więc kondycja/szybkość DUŻO AEROBÓW

I moje pytanie : Jakie ćwiczenia typowo pod szybkość na siłowni. Jakie partie oprucz nóg należy bardzo uwzględnić w treningu. Może polecacie jakieś typowe ćwiczenia na polu/siłowni które w tym bardzo pomogą. Jestem zdecydowany i będę dążył do celu !!!
Więc jak co proszę o trening na siłowni i na dworze. Dodam że chce spalić jeszcze z 4-6kg, ale przy dobrym treningu i dietce to chyba samo zejdzie

Z góry dziękuje. SOGI ZA CENNĄ POMOC !!!!!!

Zmieniony przez - offside07 w dniu 2009-12-09 19:02:43

Dziennik : http://www.sfd.pl/offside07/Dziennik/...No_comment.../-t535262.html

Pomogłem - Daj soga, będę wdzięczny

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 285 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1453
bump

Dziennik : http://www.sfd.pl/offside07/Dziennik/...No_comment.../-t535262.html

Pomogłem - Daj soga, będę wdzięczny

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 471 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 10238
Spróbuj treningu Joe Weidera dla lekkoatletów pod kątem biegania:

Przysiady 2x8
Wyprosty nóg na maszynie 3x12
Uginanie nóg na maszynie 3x12
Wyciskanie żołnierskie 4x6
Martwy ciąg 3x10
Wznosy tułowia w leżeniu 3x20
Wspięcia na palce 2-3x 10

Trening 3 razy w tygodniu co drugi dzień, do tego biegi co drugi dzień
Np. Trening siłowy pon,śr,pt a biegi wt,czw, sob

Zmieniony przez - Isildurek w dniu 2009-12-09 23:45:15

Ręka myje rękę, dbaj o swoją szczękę...

Tylko dieta, a nie kreatyna, zrobi z ciebie dużego skur***na

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 285 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1453
Ok już pomoc :) SOG LECI

Dziennik : http://www.sfd.pl/offside07/Dziennik/...No_comment.../-t535262.html

Pomogłem - Daj soga, będę wdzięczny

napisał(a)
apokalipsa NUTRIFARM Moderator
Ekspert
Szacuny 323 Napisanych postów 37201 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 124573
raczej 5*5 ukierunkowany na dynamikę; max. szybki ruch pozytywny, faza negatywna rownież- oczywście wszystko w sposób kontrolowany

obciązenia rzędu 50-55% cm.

-przysiady
-zarzuty
-push press
-wyciskania

tego typu ćwiczenia uwzgledniaj szczegolnie w planie
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 285 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1453
Przepraszam nie rozumie troszkę tego zdania : max. szybki ruch pozytywny, faza negatywna rownież- oczywście wszystko w sposób kontrolowany

ale już sog leci :)
a jeśli chodzi o wyciskanie to jakie i jakie zarzuty ?

to 50%-55% ciężaru maksymalnego to raczej lekko i 5serii po 5powt. ???

Zmieniony przez - offside07 w dniu 2009-12-10 22:29:51

Dziennik : http://www.sfd.pl/offside07/Dziennik/...No_comment.../-t535262.html

Pomogłem - Daj soga, będę wdzięczny

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 285 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1453
???

Dziennik : http://www.sfd.pl/offside07/Dziennik/...No_comment.../-t535262.html

Pomogłem - Daj soga, będę wdzięczny

napisał(a)
apokalipsa NUTRIFARM Moderator
Ekspert
Szacuny 323 Napisanych postów 37201 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 124573
jesli już tych zwrotów nie rozumiesz to jednak proponowalbym udac sie do "czytelni" tegoz działu- służę linkiem;
http://www.sfd.pl/ENCYKLOPEDIA_ZAAWANSOWANYCH_do_roku_2009-t501673.html

chcesz uzyskiwac dynamikę więc trenujesz z jak najwieksza dynamiką, a to musi sie odbywac na niezbyt duzych obciązeniach.
zbyt wielka ilośc powt. tez może byc przeszkodą bo owa dynamika -lub cięzar- zaczna znacznie spadać- a wtedy już troche to jakby sie "rozmyje".
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 285 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1453
wiem co to ruch negatywny i pozytywny tylko trochę nie zrozumiałem zdania :)

Czyli ruchy mają odbywać się szybko

Zmieniony przez - offside07 w dniu 2009-12-11 19:24:16

Dziennik : http://www.sfd.pl/offside07/Dziennik/...No_comment.../-t535262.html

Pomogłem - Daj soga, będę wdzięczny

napisał(a)
apokalipsa NUTRIFARM Moderator
Ekspert
Szacuny 323 Napisanych postów 37201 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 124573
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 285 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1453
ok dzięki wielkie :)

a jakie suple mogę jeszcze dorzucić jakbym miał kase ale raczej do tego nie dojdzie.
Czytałem że kreatyna daje dużo, a białeczko bym sobie pił w celu uzupełnienia dietki.

Dziennik : http://www.sfd.pl/offside07/Dziennik/...No_comment.../-t535262.html

Pomogłem - Daj soga, będę wdzięczny

Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Moje plecy - poprawa sylwetki.

Następny temat

MT + Siłownia

Zawodniczki bikini fitness w seksownej bieliźnie Odchudzanie - jak długo mam czekać na efekty? Leksykon suplementacji: Dwuwinian choliny 07-08.10.2017 Mistrzostwa Polski Juniorów i Weteranów - WYNIKI Ania Nawrot absolutną zwyciężczynią Ben Weider Legacy Cup Trening gwiazd Hollywood - czy jesteś jedną z nich? Leksykon suplementacji: Gotu Kola Cellulit - co jest jego przyczyną i jak się go pozbyć?