SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jaki trening???

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2522

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 337 Wiek 30 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 20808
Witam. Chciałbym sie doradzic bo jestem jakby nowicjuszem o trening dla mnie który byłby dla mnie najbardziej odpowiedni. Podaje dane o sobie.
Wiek-15
Waga-69
Wzrost-173
Staż- jakies 3 miesiące ale nie było to dobre trenowanie.
Najbardziej chodzi mi o siłe oraz jakiś szczupły brzuszek bo chciałbym go mieć. Od poniedziałku zaczynam trening na świetnie wyposażonej siłownii. Proszę o rade. Z góry dzięki. Pozdro

Heeej! RKS! do boju Radomiak Radom
Czy dzisiaj wygramy, czy dzisiaj przegramy - Radomiak to zawsze PANY!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 337 Wiek 30 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 20808
Jak postanowiłem tak zrobie-bede jadł zdrowo bo ja poprostu odżywek i czegoś innego nie uważam.Za wszystkie odpowiedzi dziękuje. Pozdro

Heeej! RKS! do boju Radomiak Radom
Czy dzisiaj wygramy, czy dzisiaj przegramy - Radomiak to zawsze PANY!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 14164 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 53932
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 337 Wiek 30 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 20808
Dzięki bardzo a da mi coś ten trening jesli będe cwiczył systematycznie i z dietą??? Pozdro

Heeej! RKS! do boju Radomiak Radom
Czy dzisiaj wygramy, czy dzisiaj przegramy - Radomiak to zawsze PANY!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie