SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jaki spalacz?

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3308

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 55 Wiek 38 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1186
Witam, mam pytanie do bardziej obeznanych użytkowników. Moje pytanie to, jaki powinienem wybrać spalacz na redukcję? Jestem zielony w tym temacie, jednakże mam pojęcie o diecie i treningach, dzięki czemu zrzuciłem już 10 kg zbędnego balastu. Tak więc co polecilibyście mi, żebym mógł dołożyć do mojej redukcji? Kwota nie ma tu znaczenia, mogą to być jakieś droższe produkty. Z góry dziękuje.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 5264 Wiek 29 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 39848
jeżeli masz pojęcie o diecie i treningach i robisz dobre postępy to nie widzę potrzeby wrzucania suplementów chyba wiesz że lepiej zrzucić powoli tłuszczyk żeby mięśnie zbyt nie dostały w kość :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 55 Wiek 38 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1186
Tak wiem, jednak efekty z czasem nie będą już tak dobre, aż w końcu nadejdzie ten "ostatni bastion" gdzie będzie już bardzo trudno. Osobiście wolę się dowiedzieć wszystkiego zawczasu, a nie motem szukać odpowiedzi na ostatnią minutę, dlatego pytam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 38 Napisanych postów 581 Wiek 47 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3974
im blizej konca tym bardziej tnij wegle i dokladaj kardio i rob 1 dzien przerwy w tygodniu (jedz porzadnie naladuj sie weglami mi pomaga) jusz 20 kg w dol ale im blizej konca tym wolniej idzie
...