SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Jakiś całotygodniowy trening na rzeźbę

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2222

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 540 Napisanych postów 21399 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 141148
Przerwy między seriami 90-150s.

Podciąganie końca sztangi w opadzie tułowia jest na plecy.

Unosznie sztangielek w opadzie tułowia jest na barki [szukaj w mięsniach naramiennych].

Wyciskanie sztangi sprzed klatki jest na barki [szukaj w mięśniach naraminnych].

Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce skośnej jest na klate.


Pzdro

DG

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 105
a mam jeszcze pytanko odnośnie brzucha. Bo tu chyba nie ma na niego ćwiczeń.
Co i kiedy dołączyć do tego zestawu żeby ćwiczyć także brzuszek ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

5 dniowy plaan treningowy

Następny temat

Jak wyrównać???

Top 10 męskich sylwetek Jakie żelki po treningu? Katarzyna Rodzik Maliszewska - ocena sylwetki Trening funkcjonalny Leksykon suplementacji: N-acetyl-l-cysteina Anna Karcz- długo wyczekiwany powrót! Grzegorz Kępa- "oczyszczenie" branży Paige Hathaway na stole operacyjnym!